Gülmenin insana uzun ömür verdiğini söylerler. Acaba gerçekten doğrumu?
Dünkü olaylardan sonra baya gülüp, eğlenmiştik. Suga Hyung'ı gıdıklarken bir anda beni gıdıklamaya başladılar. Ve gülmekten karnımı ağrıtmışlardı.
Daha sonra oturup küçüklüğümüz
den konuştuk. Şimdiki halimiz ise J-hope ve Jimin birbirine sarılmış bir şekilde koltukta uyuyor. Abim ise yanımdaki küçük sandalyede uyuyordu.Ne zaman ihtiyacım olursa onu kolay bir şekilde uyandırabileyim? diye. Jimin ve J-hope bu hallerini görseler galiba bir daha yan yana gelmezlerdi.
Çünkü biraz daha yaklaşanlar öpüşceklerdi.Bu anı bir şekilde fotoğraflamıydım. Onun için Suga Hyung'ı dürttüm.
~Hyung,hyung kalksana.
~Hyung kalk.
Ne ağır uykusu varmış. Ama şimdi uyanırsın.
~Hyung kalk. Kolumu kesiyorlar.Suga
~Ne oluyor, kim kimi kesiyor.~Sakin ol hyung. Kimse kimseyi kesmiyor. İyi ki birşey olursa seni kaldıracaktım. Ama senden başka herkes kalktı.
J-hope
~Ne oluyor bu saatte.Jimin
~Az önce rüyamda güzel bir kızla öpüşecektim. Niye beni uyandırdınız.Jungkook
~O öpüşeceğin kişi güzel bir kız değildi. O J-hope 'tu deyip kahkaha attım. Jimin ve J - hope hemen birbirlerinden uzaklaştılar.Suga
~Yuh size ohaa yani. Sen beni niye uyandırdın Jungkook.Jungkook
~Onların fotosunu çekmek için. Ama onlar senden önce uyandı. Hyung şunun farkına vardımda benim telefonum nerede?Suga
~Kazadan dolayı parçalanmış. Ama sana yeni telefon alabilirim.Jungkook
~A-aslında olabilir.Jimin
~Ben acıktım. Başka kim acıktı.J-hope
~Jimin bu bir soru mu? Herkes yeni kalktı. Tabii ki açız.Jungkook
~Hyung yemekten önce beni lavaboya götürür müsün? Bir de şu kokuşmuş önlükten kurtulmak istiyorum.Jimin
~Ben sana gider,temiz birkaç giysi alırım. Zaten buranın yemeği güzel olmuyor. Dışarıdan da yiyecek birşeyler alayım.J-hope
~Bende Jimin 'le gideyim de yardım edeyim.Suga
~Tamam.Jungkook
~Rahat olsunlar. Eşofman ve bol tişörtler ağırlıklı olsun. Sakın iç çamaşırımı ayıcıklı falan almayın.Jimin kapıdan çıkarken alaycı bir şekilde "Tamam" dedi. Ama bu Jimin' di. Ama kesin alacaktı. Bu Jimin 'di.
Jimin ve J-hope gittikten sonra Hyung'ım beni klozete oturmam için yardım etti. Üstümdeki önlüğümü çıkartıp gitti. Altımda boxerım vardı. Onu kendim halledebilirim.
Sol elimle biraz olsa da boxerı ayaklarıma indirdim. Ve işimi halledip boxerımı geri giydim ve abimi çağırdım.
Önlüğümü giydirmedi. Nasıl olsa kıyafet getireceklerdi. Ama hesaba katmadığımız şeyler vardı.
Hemşireler.Tuvaletten çıktığımızda içeride bizi bekleyen bir hemşire vardı. Daha 20'li yaşlarında gemç bir kızdı. Beni görünce yiyecekmiş gibi baktı. Tabii be de olsam bende öyle bakardım.
Bu kasları yapmak için neler yapmıştım. Götüm çıkmıştı. Ama değerdi.
Suga
~Öhm Öhm. Bozuyorum ama manzarını, işini halledip çıkacak mısın? Yoksa böyle bakmaya devam mı edeceksin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hospital - Taekook -✅
Short StoryBen, ayaklarımı kaybettim. Sadece ayaklarımı değil her şeyi;en sevdiğim nehir kenarını, sinemaya gitmeyi, bisiklete binmeyi ve çok daha fazlasını. Ama şimdi sanki bana umut doğdu. Güneş yüzünü döndü. O benim hayatımı kurtardı. Uçurumun kena...