En biyük engel, Engellemektir.
Jimin 'in bu deli dolu oluşu beni benden alıyordu. J-hope' da çok yardımsever ve mutluluk saçıyordu. Abim ise ne biliyim? Onu daha çözemedim. Ama şunun farkına vardım. Çok duygusal biriydi. Şimdi şu Jimin ' in fikrine gelmek lazımdı. Benim içn sorun yoktu. Ama abim en büyük sorundu.
Jimin
~Hadi yapalım bunu. Jungkook da sıkılmıştır. Demi JungkookJungkook
~Evet Jimin-sshi hadi yapalım.J-hope
~Hadi yapalım. Ben birkaç tane daha tekerlekli sandalye bulayım. Ve birkaç kişi.Jungkook
~Abi sen diyorsun.Suga
~Hadi yapalım.Abim beni çok şaşırtacak bir cevap vermesini beklemiyordum. Ve Jimin, J-hope, ben abime ağzımızı ne kadar açabilirsek açıp ona bakıyorduk.
Jimin
~Aaa s-sen az önce dedin.Suga
~Evet dedim. Zamanımız boşa gidiyor. Hadi J-hope birlikte gidelim.J-hope
~T-tamamAbim ve J-hope gittiklerinde ben ve Jimin odayı toplayıp koridora çıktık. Hastane koridoru nasıl bir yer derseniz?
Her tarafında oturma alanları var. Beyaz boş bir koridor. Duvarlarında sağlıkla ilgili şeyler yazıyor. İşte normal bir hastane koridoruydu. Ama baya genişti. Karşıdan gelen abim, J-hope ve 2 kişi daha vardı. Abim J-hope havalı bir şekilde diğerleri ise önünde 2 tekerlekli sandalyeyle geliyorlardı.
Yanımıza gelip bizi tanıştırdılar. Birinin adını March sarı saçlı ve mavi gözlüydü. Buralı olmadığı belliydi. Ya Amerikalı ya da Rus 'tu. Diğer in adı ise Yeonjun' du. Saçları boyaydı ve çok güzel bir renkti.
Mor ve kırmızı karışık gibi bir şeydi. Baya yakışıklıydı.
Jimin
~Hadi başlayalım oyuna.J-hope
~Ama önce kura çekelim.Herkes "tamam" dedi. Jimin odama gidip birkaç kağıtla geri geldi. Ve herkese birer kağıt verdi.
March - Yeonjun
Jimin - Suga
Jungkook - J-hopeİyi bir takım olmuştuk. Jimin Suga'yla olduğuna çok sevinmişti. Bunda birşey vardı. Ama sonra bulurdum.
Jimin
~Hadi başlayalım.J-hope
~Bekleyin. Orada bir kız çocuğu var. Çekilmesi lazım.March
~Bir de nereden gidip dönücez.Küçük kızı gördüğümde gözümü ondan alamadım. Çünkü çok tatlı ve güzel bir çocuktu. Gözleri iri iriydi. Ve tombik yanaklıydı.
Bu kadar tatlı bir kızın hastanede ne işi olabilirdi ki. El hareketleriyle onu. Yanıma çağırdım. İlk başta biraz şaşırsada koşarak yanıma geldi Bu arada da diğerleri nereden gidip döneceğimizi tartışıyorlardı.
Çocuk
~Oppa beni niye çağırdın.Jungkook
~Belki bizimle oynamak istersin diye.Çocuk
~Ben sizinle oynayamam ki.Jungkook
~Nedenmiş o.Çocuk
~Çünkü siz büyüksünüz. Ve büyükler oyun oynayamaz.Jungkook
~Kim dedi bunu sana.Çocuk
~Annem söyledi. Ne zaman oyun oynayalım desem böyle diyor.Jungkook
~Olmaz. Öyle şey. Sende bizimle oyna. Bak bakalım büyükler oyun oynuyor mu? Oynayamıyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hospital - Taekook -✅
Short StoryBen, ayaklarımı kaybettim. Sadece ayaklarımı değil her şeyi;en sevdiğim nehir kenarını, sinemaya gitmeyi, bisiklete binmeyi ve çok daha fazlasını. Ama şimdi sanki bana umut doğdu. Güneş yüzünü döndü. O benim hayatımı kurtardı. Uçurumun kena...