Her suçun bir cezası vardı.
Hyunglarımı götürürlerken transa girmiş gibiydim. Hyunglarım polis arabasına giderken beni de ilk yardım görevlileri ambulansa götürdüler. Ne sinirlenebiliyordum ne de ağlaya biliyordum.
Beni yatağa yatırdılar ve hastaneye doğru yola çıktık. Mecarasız bir günüm olmaz mıydı?
Son hızla hastaneye gidiyorduk. Yanımdaki hemşireler beni kontrol ediyordu. Hyunglarım bana ne yapabilirler ki?
Beni kontrol ediyorlardı. Artık tahammülim kalmayıp bir anda bağırdım.
~YETEERR! BENİ KONTROL EDİP DURMAYIN ONLAR BENİM ABİM VE ARKADAŞLARIM BANA NE YAPACAKLAR? BIRAKIN BENİ.
Hemşireler bir anda geri çekildiler. Yavaş yavaş kriz geçiriyordum. Elim ayağım çok fazla titriyordu.
Etrafı çok farklı görüyordum. Titremeye bütün vücudum dahil olmuştu. Bir anda sol kolumdaki acı titreme i dindirmişti. Kafamı çevirip baktığımda bir hemşire sakinleştirici vurmuştu.
Anlaşıldı bugünüm uyuyarak geçirecektim.
************************************
Şu an saat 4 'tü. Ama hala ne bir haber vardı. Ne bir gelen giden. En son iğne yediğim andan sonrası yoktu. Hemşireler beni yatırıp gitmişler. Acaba gelip kontrol etmişler miydi?
Şu an bunu düşünecek değildim. Hyunglarım hala karakoldaydılar. Bir şekilde onlara ulaşmam gerekiyordu. Benim telefonum vardı ya arayabilirdim.
Pantolonumun arka cebinden telefonumu çıkartırken kapı çalmıştı. Telefonu çıkartıp kucağıma koydum. Ve gelmesi içn çağırdım.
A-ama gelenler polisti. N-ne işleri vardı ki. 2 polis içeri geçip kenara çekildi. Ve arkalarından sivil giyinimli bir genç girdi. Uzun boylu, kumral tenli, kahverengi saçlı, iri dudaklı ve büyük gözlere sahipti.
Benden 2-3 tiyaş büyüktü. Muhtemelen Yoongi Hyungımla aynı yaştaydı. Ama neden gelmişti ki.
~Merhaba Jeon Jungkook
Jungkook
~Merhaba~Ben Seul komiseri Kim Namjoon. Dünkü olaydan sonra abin ve arkadaşların karakoldalar şuan.
Seni de karakola götürmek için geldik.Jungkook
~A-ama neden biz ne yaptık ki?Namjoon
~Siz hiç birşey yapmadınız. Size iftira atıldı. Ve kimin attığını bulmak için senin de ifadeni alıcaz.Jungkook
~T-tamam. Ama önce hemşire çağırır mısınız? Lavaboya gitmem gerek.Namjoon
~Tamam. Seni dışarıda bekliyoruz o zaman.Dedikten sonra dışarı çıktılar. Zaten onlar çıkar çıkmaz hemşire girdi içeriye. Hemşire kapıdan girmeden hemen önce yan dolaptan 1 eşofmanla tişört çıkarttım.
Kıyafetlerin arasına da telefonumu yerleştirdim. Hemşire gelip sandalye e oturttu. Arkama geçip lavaboya götürdü.Lavabpya girdiğin anda kapıyı kapattım.
Sonra da telefonumu çıkartıp abimin numarasını tuşladım, arama tuşuna basıp kulağıma götürdüm. Telefon çaldı, çaldı ve 3. çalışında telefon açıldı.
~Alo Hyung.
~Buyurun kime bakmıştınız.
~M~min Yoongi.
~Ben Seıl Polisiyim. Ve şuan Min Yoongi Bey nezarethanede.
~Ona verebilir misiniz acaba?
~Biraz zor olacak ama yine de vereceğim. Biraz bekleyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hospital - Taekook -✅
Short StoryBen, ayaklarımı kaybettim. Sadece ayaklarımı değil her şeyi;en sevdiğim nehir kenarını, sinemaya gitmeyi, bisiklete binmeyi ve çok daha fazlasını. Ama şimdi sanki bana umut doğdu. Güneş yüzünü döndü. O benim hayatımı kurtardı. Uçurumun kena...