Hani derler ya vardır her şeyde bir hayır. Benim de yaşadıklarım öyleydi. Belki o kazayı yapmasaydım. Choie 'nin nasıl bir pislik olduğunu anlayamayacaktım.
Ya da Chaeyoung la tanışamayacaktım. Chaeyoung ne kadar küçük bir kız olsada yaşıtların göre çok olgun biriydi. Bu kızın başından neler geçtiğini hala bilmiyorum.
Ama pek de öğrenmek istediğimde söylenemez. Sanki öğrenirsem benden uzaklaşacakmışım gibi geliyor. Onun için bu konu hakkında pek fazla araştırma yapmıyordum.
Chaeyoung 'ın dediği şey beni çok heyecanlandırmıştı. Belkide artık yürüyecektim. Eski hayatıma geri dönecektim. Eski neşeme, eski ben olacaktım. Saate baktığımda gecenin ikisi olduğunu gördüm.
Yatağımda bir o tarafa bir bu tarafa dönerken bir anda aklıma birşey gelmişti. Jin 'in bana verdiği hediyeyi haka açmamıştım. Onu çekmecemde saklıyordum. Yatağımda oturur pozisyona gelip yan tarafımda ki çekmece uzandım.
Üst tarafdakini açıp hediye paketini çıkardım. Ses çıkarmamaya çalışsamda koltukta uyuyan J-hope Hyung uyanmıştı. Suga ve Jimin 'in gece nöbeti olduğu için yanımda J-hope kalıyordu.
J-hope
~Sen niye uyumadın.Jungkook
~Uyku tutmadı. Sen niye uyandın.J-hope
~Uyumuyordum ki. Sadece gözlerim kapalıydı.Jungkook
~Hadi uyu o zaman. Sabahtan beri ayakta dolaşıyorsun.J-hope
~Uykum yok desem. Biraz konuşalım olur mu?Jungkook
~Olur. Ne konuşacağız.J-hope
~Jimin ve Suga 'yı tabii ki.Jungkook
~N' olmuş onlara.J-hope
~Birbirlerine açılamıyorlar. Suga da Jimin 'i seviyor. Ama bir türlü gidip söyleyemiyor. Jimin' de öyle. Birbirlerine bakışlarını görmüyor musun?Jungkook
~Görüyorum. Ama biz aralarına girmeyelim. Onlar açılsın birbirlerine. Bize de eğlence çıkar belki. Şimdi şu Jin 'in aldığı hediyeyi merak ediyorum.J-hope
~Öyle diyorsan. Hadi aç bakalım.Kafamı J-hope Hyung' dan çekip kucağıma baktım. Normal boyutlu bir hediyeydi. Yavaşça kurdaleyi çözüp kapağını açtım. Ama, ama bu Jin 'in üstündeki en beğendiğim kıyafetlerinden biri. Bu kıyafet sadece ona özel yapımdı. Bu kıyafet ah...
Kıyafeti kaldırıp baktığımda bir tarafı mavi, bir tarafa altın sarısı olduğunu gördüm. Mavi olan tarafında gümüş rozetler takılıydı. Bu çok güzel bir gömlekti.
Diğerini kaldırıp baktığımda bu da bir gömlekti. Bu sefer kırmızı bir gömleğin üstünde beyaz çizgiler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hospital - Taekook -✅
Kısa HikayeBen, ayaklarımı kaybettim. Sadece ayaklarımı değil her şeyi;en sevdiğim nehir kenarını, sinemaya gitmeyi, bisiklete binmeyi ve çok daha fazlasını. Ama şimdi sanki bana umut doğdu. Güneş yüzünü döndü. O benim hayatımı kurtardı. Uçurumun kena...