Beginning Of Forgetfulness

530 39 88
                                    

Birini unutmak mı? Ne kadar kötü birşey değil mi? Hele bir  de onlar sevdiğin kişilere. İnsan sevdiği kişiyi unuttuğunu düşünsenize. Onun o soğuk bakışları, onun o seni görmezden gelen halleri. Ne kadar kötü değil mi?

Chaeyoung 'ın olduğu durum da şuan öyleydi. Taehyung' la diğerlerinin anına geldiğimizde Chaeyoung birden bağırmıştı. Kafamı Chaeyoung 'a çevirip baktığımda diğerlerine boş gözlerle bakıyordu. Sanki hiç birini tanımıyormuş gibiydi.

Sandalyemin tekerleklerinden tutup yönümü Chaeyoung' a çevirdim. Ve tam önünde duracak şekilde durdum. Ellerinden tutup bana dönmesini sağladım. Bana diğerlerine baktığı gibi bakmıyordu.

Jungkook
~Chaeyoung iyi misin?

Chaeyoung
~İyiyim. Kookie oppa sadece şu iki adam beni götürmeye çalışıyorlardı. Sadece biraz korktum.

Deyip Jin ve Namjoon 'u göstermişti. Onu kucağıma alıp kafasını omzuma yasladım. Ve saçlarını okşa aya başladım

Jungkook
~Onları tanımıyor musun?

Chaeyoung
~Hayır tanımıyorum. Sadece seni biliyorum. Bunların arasından.

Jungkook
~Peki. Abini bile mi hatırlamıyorsun.

Deyip arkamda kalan Taehyung 'ı göstermiştim.

Chaeyoung
~Hayır. Onu da hatırlamıyorum. Hem benim abim sensin o değil ki.

Kafamı Taehyung' a çevirip bakmıştım. O sırada Chaeyoung boynunda asılı olan küçük çantası ve fotoğraf makinesine bakıyordu. Kucağımdaki Chaeyoung 'la birlikte Taehyung' ın yanına gitmiştim.

Taehyung 'ın ellerinden tutup ona destek olur adına ellerini sıkmıştım. Chaeyoung' ın küçük kıkırdamısıyla kafamı Chaeyoung 'a indirdim. Chaeyoung bir anda kucağımda yere doğru zıplayıp bize dönmüştü.

Ve bağırarak
~1 NİSAN Demişti.

Taehyung' ın suratı duygusuz bir hal almıştı. Diğerlerine baktığımda gülmemek için zor durduklarını görmüştüm. Pislikler küçük çocuğu da oyunlarına ortak edip akıllarınca bize şaka yapmışlardı.

Ama bu şaka galiba Taehyung 'ı şoka uğratmıştı. Çünkü şuan ki hali mumya dan farksızdı.

Jungkook
~Taehyung kendine gel. Sadece küçük bir şakaymış. Taehyung elimi acıtmaya başlıyorsun. Sesimi sonra doğru yükselterek TAEHYUNG diye bağırmıştım.

Girdiği şoktan bir anda çıkarak yere dizlerinin üstüne çöküp ağlamaya başlamıştı. Bu sırada Chaeyoung 'da yanımıza gelerek Taehyung' a satılmıştı. Taehyung küçük kız kardeşi  ona sarılınca onu kocama kollarıyla sarmıştı.

Kafasını boynuna gömerek orada ağlamaya devam etmişti. Yarım saat boyunca öyle ağlayıp kafasını kaldırmıştı Taehyung. Sonrada Chaeyoung alnına bir buse kondurup tekrar sarılmıştı.

Tekrardan ayrılıp kucağında ki Chaeyoung 'la birlikte ayağa kalkmıştı. Ve hiçbir şey olmamış gibi "Lunaparka çabuk gidelim ki bütün oyuncaklara binme şansımız olsun" demişti.

Kafamı Taehyung' a kaldırıp bakmıştım. Ağzımı açıp soru sormaya yeltenmiştim ki.

Taehyung
~Chaeyoung Jin oppanla birlikte gitmeye ne dersin lunaparka.

Chaeyoung
~Olur derim. Diyip Taehyung 'ın kucağından atlayıp Jin Hyung' ın yanına gitmişti. Jin de onu kucağına alıp Jimin ve diğerlerinin olduğu arabaya binmişti. Ve arabayı çalıştırıp yanımızdan uzaklaşmışlardı. Taehyung 'la yalnız başıma kalmıştım.

Hospital - Taekook -✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin