You Took My Soul When You Left(Final)

799 44 66
                                    

"Jungkook seni gidişinin üzerinden tam bir yık geçti. Biliyor musun? Hiç bilmediğim o kokunu özlüyorum. Hani sen ölmeden önceki akşam o yağmurun altında senin o okyanus kadar derin bir şekilde gülmeni sağlayan o dudaklarını öpmüştüm. O zaman çok telaşlanmıştım. Ama teleşamı hoş gör, ıslandığım ilk yağmurumdun.

Seni gökyüzünde görebiliyorum. Ayın arkasında saklanıyorsun. Sanıyorsun ki ay seni saklıyacak. Ama şunu unutma. Sen benim ayımsın. Ben senin güneşin. Sen akşam ne kadar ayın arkasında saklansanda ben seni arkandan takip edip seni bulucam. Ama sakın bana yüzünü dönme gece oluyor sanıyorum. Sonra seni  gecenin o sinsi karanlığında bulamıyorum.

Sen gidince anin beni öldürmekten beter etti. Sakın üzülme! Çünkü ben bunu hak ediyorum. O gün senin koştuğunu gördüm. Ama sonra yere düştün. Pes etmeyip tekrar koştun. Sana aşık olduğumu o zaman anladım. Ama sonra fark ettim ki sana aşık değilmişim. Ben sana bağımlıymışım. Ve sen gittin solumda kaldın ve soluğumda. Sakın bu dediklerim seni üzmesin. Arkandan gelmeyi çok isterdim.

Ama bir güç beni durdurdu. Atlamadan önce söylediğin o söz var ya işte o söz beni durdurdu. "Sevgimi kalbinde tut Tae'm. Biliyorum bensiz bir hayat çiçekler öldüğünde güneşsiz bir bahçe gibidir. Şunu unutma ben aysam, sen güneşsin. Ben denizsem, sen deniz fenerisin. Onun için sakın arkamdan gelme. Yoksa kim gösterecek bu aşkın yolunu. Sen ve benim aşkım. İnsanlara bir yol olsun olur mu? Kimseye bizi unutturma olur mu? Şimdi ben gidiyorum. Ama bil li senin sol tarafında olucam. Görüşürüz Yeşil Çayım. "

Bu söz beni burada tuttu. Senin yanına gelemememi sağladı. Sana bir sır vereyim mi? Bu söz tam göğsümün üstünde senin için yaptırdım. Beğendin mi? Bir sır daha vereyim senin için saçlarımı yeşile boyattım. Senin Yeşil Çayın olmak için. Ama keşke sen yanımda olsaydın da sen boyasaydın. O gün orada ki kız senin geldiğini görmüş ve bilerek kucağıma oturmuş. Seni tanıyormuş o kız. Eski sevgilinmiş. Hapishaneden kaçmış.

Sen gittiğin anda arkadan polisler geldi. Kızı alıp götürdüler. Bunları ben bilmiyordum Jimin söyledi. Keşke hemen gitmeseydin bu arkanda kalan fotoğraf albümünü evliliğimizle doldursaydık. Şimdi sana en büyük sırrımı vericem. Ama sakın bana kızma. O güz yanına gelmeyi çok istedim. Yapamadım. Yanına gelmeye çok utandım. Senin o çırpınışların, yalvarmaların, o güvenliklere bağırıp çağırmaların beni korkuttu, ürküttü ve üzdü.

Seni 3 yıl önce güvenliklerden kaçmaya çalışırken gördüm. Tabii şimdi 4 yıl önceydi ama. Her neyse saba orada aşık oldum desem. Bana kızar mısın? Biliyorum kızarsın. Ama ilk görüşte aşka inanmayacağını düşündüm. Çünkü bende inanmazdım. Ama ilk görüşte aşk varmış işte. Ama şunu biliyorum. Sana bakmamaya kıyamamak mı? Yoksa bakıp da doyamamak mı aşk?

İşte ben ikilemde kalıp karşına çıkamadım. Kızma bana olur mu? Chaeyoung seni çok özledi. Tabii en çok da ben özledim. Senin ona aldığın uzaylı ve tavşan peluşları varya ikisinide ondan aldım. Nasıl olsa sen ona başka peluşlarda almıştın. Hep yatmadan önce seni düşünüyorum. Acaba yaşasaydın sevgili olup da günlerimiz nasıl geçerdi diye. Ama olsun öbür dünyaya geldiğimde düşüncelerimi gerçekleştiririz olur mu?

Lütfen yerine başkasını bulmuş olma. Çünkü ben senin yerine başkasını koyamıyorum. Senin yerini başkası doldurmuyor. Senin bana o derin gülüşünü başka kimsede göremiyorum. Senin o sinirlenip de dilini yanağında gezdirince seksi olan halini kimsede göremiyorum. Sen benim yerime kimseyi kimseye koyma. Sana bir sır daha vereyim. Biliyorum sana çok sır verdim. Ama sen benim sevgilimsin değil mi?

Sevgililer birbirine sırlarını söyler. Merak etme ben senin bütün sırlarını biliyorum. Mesela küçükken abinin çikolatasını yalayıp ona  öyle verirmişsin. Bunu nereden biliyorum diye sorma. Çünkü Jimin sıkı sıkı tembihledi. Sana söylememem için. Ce ben galiba söyledim. Ama sen bunu Jimin 'e söyleme  yoksa beni döver. Sevgilinin dövülmesini istemezsin değil mi?

Hospital - Taekook -✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin