1 < BİZDE NO NORMAL MADIR FADIR > 1

1.9K 64 65
                                    

( Düzenlendi )

"Hooop kaptan çek sağaa bakemm"Ağzımdan bağırmak için çıkardığım kürdanı tekrar yerleştirdim. Mahallenin koca yürekli delisine merhaba diyin.

"Dur dur. Yaw sana Sağa diyim sağaa.Koca adam olmuşun sağını solunu da mı ben öğretiyim" diye tekrar bağırdığımda adam arabanın camından çıktı. "Sanane kızım git bak işine" Önümdeki varile tekme attım ve söylenmeye başladım.

"Sana yardım edende kabahat" Tövbe tövbee

Ağzımdaki kürdanı önümde duran çöp kutusuna attım.Daha eve gidip yemek yiycem. Kapüşonumu takıp kulaklıklarımdaki düğümü çözmeye başladım.Lanet olası düğüm.

O kadar düzgün koymama rağmen hala nasıl düğümlenebiliyorsun. Bu resmen bir Lanet.

Cebimden de lolipop çıkarıp ağzıma attım mı işte tam havamdaydım. Türkiye'de yaşamak ne güzel bee

Evime gitmek için dar sokaklardan geçerken gördüklerim ellerimi kıtlatmaya başlamama neden oldu."Hobaaaaa merhabalar kanki" Önümde gördüğüm çocuğun kulağının arkasında ellerimi gezdirdim. "Bakıyorum hala akıllanmadın" dedi.

Ay resmen durup dururken gülmeme sebep oldu. Etrafına adamlarını toplamış beni dövebileceğini zannediyoru. Hmm Demek Kavga vakti gelmiş. Eveeet başlıyoruuz

"Sağıma bakıyorum ah salak.Soluma bakıyorum ah yine salak.Önüme bakıyorum ah pardon bu daha da salak.Ama bak şuna"

Elimi yumruk yapıp gösterdim

"Bu çok zekidir ha"

Yumruğumu suratına geçirmemle.Diğerkileri de bir güzel patakladım.Tek bir çizik No no no noBuraların ünlü dövüşcüsüyüm ben havanız kime hehe

Eve vardığımda huzurlu bir şekilde kendimi koltuğa atacakken takım elbiseli adamlar beni karşıladı. Dayak yemeğe doymadınız mı?

Boynumu kıtlatmaya başlarken annemin içerden "Gelsene kızım çok hayırlı bir iş var" Demesiyle ayakkabıları kapıya fırlatıp direkt yanına çöktüm. "Ne hayırlı işi anne yine evlendirmek için adam mı gösterceksin" Yüzümü kedi yavrusunun bakışlarına çevirip anneme baktım.

Sanırım bu kedi yavrusu değil daha çok küçük Emrah suratıydı. "Ben evlenmek istemiyorum şu tiplere bak hepsi FBI ajanı mübarek" Annem elini hayır anlamında sallamaya başladı."Yok yok" Ohh Rahatladım.

"Bu sefer sen seçmiyosun.Ben seçtim direkt düğün.Hayırlı uğurlu olsun" Karşısında oturan babamda birden kalkıp bağırmaya başladı."Verdim gitti hadi bakalım" Ne oluyo be

Gökten lahmacun yağana kadar ben evlenmiycem
Nayııır
Nolamaazz

Sayın Mr. Gönlümde Worldwide Handsome Seok Jin evlenmeme izin veremezsin!
(Kimse onu tanımıyor. Sadece tik tokunu bulduğum yabancı hihi)

Ağağağğağağa

Akılda olan soru "Baba ben kiminle evleniyorum." Elleriyle saymaya başladı. Bu ne yahu. "Hani benim dedemin  halasının yan komşusu var ya"

"Eeee"

"Onun çocuğunun eşinin oğlunun evladının kayınvalidesinin komşusunun torunuyla"

What!

"Yani hani şu Sen çok minicik bir yumurtayken Gamzelerin düğünündeki bi çirkin dediğin çocuk var ya" Lütfen o olmasın lütfen o olmasın. "Ne?" Sevinçle gözlerime baktı. "İşte onunla evleniceksin. Çok zenginler"

"Babaağğğ" Ağlamaya başlamıştım.Zengin biriyle evleniceğimden değil.Çocuk çok çirkin olduğundan "Noldu kızım?" Dedi. "O çocuk çook çirkiğiiğin"

"Dert ettiği şeye bak" Normal mather ve fatherlar böle olmuyo benimkiler niye böle. Annem ayağa kalkıp bir bavulumu getirdi. Bir dakika ne!

"Eşyaların hazır bile" Hadi yallah yeni köyüme diyosuuun

Öffff

Beyler bayanlar

Merdivenden

Neyse

Hikayemiz burada başlamıştır

Bu hikayemizin başında kızımız biraz sokak çocuğu ağzıyla konuşabilir. Sonra düzeliyor.dlkdkdjd

(No küfür)

Umarım bu hikayeyi de seversiniz

Bu hikaye için çok farklı düşüncelerim var

Ben sevdim

Lütfen sizde sevin

Jungkookshii09 hizmetinizdedir

Dı dı dı dınn

PRİNCESS/JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin