7 < ÇİFT KIYAFETLERİ ? > 7

582 51 2
                                    

( Düzenlendi )

Sinirli sinirli kendimi yere atıp ağlamaya başladığımda hayatıma lanet ediyordum.Hüngür hüngür ağlamaya devam ederken yanıma yeni annemin başıma tuttuğu hizmetçilerin geldiğini bile fark etmemiştim.

Birşey dememe fırsat vermeden beni kollarının arasına alıp içeri bakım odasına götürdüler.Gözlerimden hala yaşlar süzülüyorken nasıl bakımlı olmamı bekliyorlardı?

Bu tam bir saçmalık

Beni rahat bir koltuğa oturttuktan sonra kızlardan biri eline peçete aldı ve gözyaşlarımı nazikçe silmeye başladı.Oturduğum koltuğun kafa kısmına kafamı yasladım ve derin bir nefes aldım o sırada da masaj yapmaya başladılar.Buna gerçekten çok ihtiyacım vardı.

Sanırım biraz gevşemenin vakti geldi.

...

Akşam yemeği için aşağı ineceğim vakit üzerime ne bulduysam hiç umursamadan giydim. Aşağı indiğimde sofra kocamandı ve çeşit çeşit yemek vardı.

O sırada yaptığım tek şey Hayvansal yemek yeme iç güdülerimi nasıl sakinleştirebileceğimi düşünmekti.Karnımdan ufaktan tepkimeler gelmeye başladığında çok geçmeden bir yere oturdum.

Tabiki anneciğime ve babacığıma da saygı gösterisinde bulunmayı unutmadım.

Karnımdan büyük tepkiler artmaya başlayınca artık ne zaman yemek yemeye başlayacağımızı merak ediyordum. Ah tabi masada tek eksik Jeon Jungkook

Merdivenler inme sesi duyulduğunda o tarafa baktım ve bir şok yaşadım. Onun da benim gibi aynı tepkiyi vermemesi ne olduğunu anlamadığı anlamına geliyor.

Masanın dibinde durduğunda sonunda gözlerini giydiğim kıyafetlere tuttu. "Aaa çift kıyafetleri gitmişsiniz çok tattlıı" Anneciğimin söylediği sözle Jungkook gözlerimi pörtletmeye başladı ve tabi bende sinirlenmeye.

Masanın öbür tarafına gözlerini gözlerimden ayırmadan sinirli bir şekilde otururken bende ona sinirli bakıyordum. "Jungkook çabuk karının yanına otur" Jungkook hala gözlerini gözlerimden ayırmıyordu. "O benim karım değil hala evlenmedik." Dedi beyfendi. Tıh!

Annesi daha da sinirlendi ve Jungkook'a dik dik bakarak son sözünü söyledi. "Jungkook yanına otur dedim" Derin bir of çekip göz devirdi.

Hah! Sanki ben sana çok meraklıyım.

...

Tıkabasa yemek yiyip doyduktan sonra yanımdaki Jungkookukumsu varlığa baktım. Ay ne tuhaf bir kelime oldu ayol

Neyse
Masadan kaldığımızda onun giydiği kıyafetleri iyice süzdüm.Rezillik! Aynı anda bahçeye çıktığımızda ona tip tip baktım."Ne?!"dedim. O da "Ne ne?!"dedi. Kafayı yedirtir bana bu adam.

"Bende sana neyin ne olduğunu soruyorum"

"Bende sana neyin neyi ne olduğunu soruyorum"

Bu konuşma nereye varıcak "Of" Dememle takılıp yere düştüm.Yere düşmemle inlerken Jungkook bana sırıtıyordu.Sen misin bana sırıtan al sana çelme.İşte onu da yere düşürdüm.O da yerde inlemeye başladı. Yan yana İkimizde birbirimize bakıp birden sırıtmaya başladık.

"Puhahah"

"Puahah"

"Senden nefret ediyorum Jeon Jungkook"

"Bende senden Song Yun"

Ve çimelerin üzerine yattık.Yıldızları seyrederken de uyuyakaldım...

PRİNCESS/JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin