( Düzenlendi ✅ )
"Şimdi biz ikinci kez mi evlenmiş oluyoruz?" Dedim bangır bangır çalan müzikle beraber daha çok bağırarak. "Evet" Dedi o da aynı şekilde.Arabada aşırı yüksek sesle bir müzik çalıyordu ama ikimizde bunu umursamıyor yola devam ediyorduk.Aklıma gelen şeyle müziğin sesini biraz kıstım.
"Bir dakika sen şu haberlere çıktığım günden beri neden hiç suratıma falan bakmadın.Kafamda kurup kurup durdum haberin var mı? Sırf şanın şöhretin yüzünden bu kadar tepki göstermen." Dedikten sonra arabada çalan müziği tamamen kapattım.O da kahkaha attı.
" Cidden şanım şöhretim yüzünden mi olduğunu düşünüyorsun?" Başka ne yüzünden olabilir ki? Ve ayrıca şu an gülüncek ne var anlamadım.
"Seni kıskandığımdan ötürüydü.Sana çok sinirliydim şu şatoya geldiğin günden beri ve daha öncelerde düğün gününden itibaren ama sonra bu sinirim yatışmaya başlamıştı.İyi geçiniyor gibiydik.Bazenleri beni sinir etsende." Diyerek bana yan bir bakış attı ve güldü.
"Sonra tam sana tekrardan bir şeyler hissetmeye başlamışken o haberle beraber Mike'a aşık olduğunu düşündüm. Kendimi aptal yerine konuşmuş gibi düşündüm ve kendimi bunları umursamamam gerektiğine ikna ederek işe odaklandım ve senden olabildiğince uzaklaşmaya seni görememeye.Bu işe yaramadı." Dedi.Bir düşündüm de gerçekten burada aptal yerine konmuş kişi kesinlikle bendim.Hiçbir şeyden habersiz aval aval dolaşıyormuşum meğersem.
Yolumuz eve doğru yaklaşana kadar uzun bir sohbet yaptık. Jungkookla cidden adam gibi konuşuluyormuş. Son sorumu ona yönelttim.
"Ailemize durumu söyleyecek miyiz?"
"Söyleyelim ki onlar da rahatlasın değil mi? Bunca şeyden sonra" Cidden kaç sene geçmişti öyle Jungkooksuz.Onu daha önceden hatırlasaydım her şey daha güzel olurdu belki.
Arabadan indik ve eve doğru ilerledik.İçeri girdiğimizde Maşallah herkes kukuman kuşu gibi dikilmiş sanki bizim gelmemizi bekliyordu. (Ufak bir not: Kukuman kuşunun ne olduğunu bilmiyorum sadece anneannem bu benzetmeyi çok kullanırdı tşk öd xlsjclsklckxmdj)
"Ay ay ay kızıııım çok tatlısınız maşallah tü tü tü tü" Annem suratıma lama gibi tükürdükten sonra gusül abdesti alacakmış gibi ona baktım ve sonra dedim ki 'Niyet ettim niyet eyledim Allah rızası için gusül abdestini alm-' tamam neyse.
Ankaralı kookiemiz de abdest almaya gitmişti zaten. Onun da kendi annesi yüzünü muhteşem yapmıştı.
"Fotoğraftakinden daha çok güzeller dimi kız" Diyen annem Jungkook'un annesinin omzuna vurdu ve ikisi de gülmeye başladı. Babamlar geldiğimizde buradaydı ama şimdi etrafta değildi onlara bakınmak için annemlerin yanından ayrıldığımda bir odada zeybek oynadıklarını gördüm.
Cidden mi?
Jungkookla birbirimize öyle bir kafa sallıyorduk ki ikimizde buradan kaçmayı düşünüyorduk ama ilk önce açıklamamız gereken bir şey vardı.
Ailelerimizi sonunda toplamayı başardıktan sonra konuşmaya Jungkook başladı. "Ben bütün olayı Song Yun'a anlattım" Annem hemen atıldı. "Biliyoz biliyoz evladım siz beraber arabaya binip gitmenizle bize haber geldi biz de oh dedik" Geleceği görüyo yaa.
"Nasıl anladın anne belki başka birşey konuşacaktık" dedim. Jungkook'un annesi atladı. "Ben oğlumu tanırım." Ah~ Peki peki öyle olsun.
"O zaman biz gidiyoruz" Diyen Jungkook elimi tuttu ve ilerlemeye başladı. Ardından annem arkamızdan bağırdı. "Torunumuz ne zaman gelir?"
Aysh! Bu kadının utanması hiç yok ya 🤦🏻♀️
Eveeeeeeeet
Son biiiir bölüüüüm
Çok mutluuuyuuum. Bir kitap daha bitiriceeem.
Yeyeyeyyeye
Son bölümü benim için heyecanla bekleyin lütfen
Teşekkürler
Jungkookshii09 hizmetinizdedir
Dı dı dı dınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRİNCESS/JK
FanficBu şatonun en güzel Prensesi olacağım demiştin evet ,boşversene sen benim gönlümün Prensesisin... /BİTTİ/ DÜZENLENDİ/ /02.05.2020/