11 < KEŞKE...! > 11

508 49 3
                                    

( Düzenlendi )

Karşımda olduğuna hala inanamıyordum.Böyle bir anda onunla tanışmak aklımın en ufak bir köşesinde bile yoktu. Sanki bu kabusumsu hayatımın içinde bir yardım olarak gönderilmişti bana.

Jungkook'un kuzeniymiş. Sevinsem mi üzülsem mi gerçekten bilmiyorum. Neden mi? Sevmediğim bir adamla evleniyorum. Küçüklük dostumla ilk defa yüz yüze görüştük.

En tuhaf olanı ise
Evlendiğimde onunla akraba olucam.

"Beni öptü Butterfly" Biraz düşünür gibi yaptı. "Bilmem.Öyle kızlara yapışan biri değil ama. Neden böyle birşey yaptığını anlamış değilim" dedi. Derin bir iç çektim. "Benim burdan kaçmam gerek" Ona yardım dilercesine baktığımda elini yumruk yapıp bana gülümsedi. "Haklısın.Seni burdan kaçırmalıyım"

İkimizde bakışmaktan başka hiçbir şey yapmıyorduk.En sonunda ayağa kalkıp sinsice ona baktım. "Ne yapacağımızı bilmiyor olabilirim ama yardım edicek birini tanıyorum sanırım" dedim.  "Ne ara kanka yaptın be kadın" Diyerek bana atıldığında gülerek kapıdan çıktık.

Bahçe önüne geldiğimde tam beklediğim gibi Efe oradaydı.Koşarak yanına gittim. "Efe yardımına ihtiyacım var." Birden lafa böyle girmek tuhaf oldu tabi. "Merhaba Melody." Merakla Na Bi lafa atıldı "Efe mi? Mike'ı nereden tanıyorsun? Mike bize nasıl yardım edecek ki?" Durumu açıklamak isterdim ama şu an başka bir işimiz var.

"Dinleyin" dedim ve o an aklıma gelen planı anlatmaya başladım. "Gel alnını öpcem yavrum" Kafamı sallayıp alnımı öpen Butterfly'a şaşırmış bir şekilde baktım."Kadının içinden ne çıktı ayol"

Efe bize deli bunlar der gibi bakarken Na Bi bana ürkütücü bakışlarıyla "Bu daha başlangııç" Dedi. Bunun sonuna parantezli ünlem koymalı mıyım?

"Ney daha başlangıç?" Evet şu şey konuştu. "Heh bi sen eksiktin kaşık" dedim ama bana Tuhafça baktı. He bu arada Tabiki gelen Jungkooktu. "Kaşık? Daha başka bişi bulamadın mı?" Kolunu omzuma attı Na Bi "Niyeymiş kuzen gayet güzel" Bıyık altından güldü bıyıksız. "Aa doğru sende bana Çatal demiştin bir ara" Aferin küçük kız öğrettiğim gibi.Çakması için elimi kaldırdım ve o da çaktı.

Gülüşmelerimiz devam ederken Jungkook beni kolumdan tutup başka bir yere götürmeye başladı.Bense arkamı dönmeye çalışıp Na Bi'ye kurtar beni diyordum. O ise Efe'nin gaspına uğramış ellerini bana uzatmış ayrılma sahnesini canlandırıyordu.

Sonunda gözümün önünden gitti ve Jungkookla yalnız kaldık.Karşısına direk gibi dikilip ellerimi belime yerleştirdim."Yine ne var?" Dedim. "Sakin ol seni yemiycem"  Öptüğün yetmedi bir de pişirip ye diyesim vardı da neyse.

Ona meraklı gözlerle bakmaya başladığımda sonunda konuştu."Hani sen buranın Prensesi falan olacaktın? Noldu o iş yattı galiba-" Güldü. "Kaçma planları falan" Konuşmalarımızı mı duymuştu?

"Kaçma planı yaptığımı kim söyledi?"

"Sadece kulak misafirliği"

Yandan güldüm. "Seninle evlenmek istemiyorum.Bu yüzden kaçma planları kurdum.Senin söylediğin gibi senin zenginliğin için evlenmeye razı gelen bir kız değilim ben.O yüzden bu düğünden kaçmak bu şatoda prenses olmaktan daha iyi."

"Dene bakalım kaçabilecek misin?" Anlamıyorum zaten evlenmemizi istemiyor muydu? Güldü ve arkasına bakmadan oradan uzaklaştı. "Piskopat! Manyak! Ahır!" İç çekip giden Jungkook'a arkamı döndüm.

"Ow ow yavaş ol adamım bu ne nefret" Kafamı sola çevirdiğimde yanımda Efe'yi gördüm. Yüzümü gülümseme sardı. "Biraz yürümek ister misin?" Kafa dağıtmak için iyi olabilir. "olur" Bahçenin çiçekli yollarında yürüme başladık.

"Jungkook planımızı duymuş.Bana sıkıyosa kaç mesajı verdi." Dedim. "Şimdi ne yapacaksın?" Derin bir nefes alıp verdim. "Off bilmiyorum.Sanırım artık herşeyi akışına bırakmalıyım. Belki 6 ay idare edip boşanabilirim ne dersin?"

Cevap vermesi için ona baktığımda yüzü tepkisizdi.Büyük ihtimal ne cevap vereceğini bilmiyordu.Durup yere oturdum ve çimenlerin üstüne ellerimi koyup gözlerimi kapadım. Havanın serinliğini hissetmeye başladım.Aynı şekilde Efe de yanıma oturdu.

"Biliyor musun Efe keşke Jungkook yerine seninle evlenseydim belki o zaman herşey daha kolay olurdu."

NE?!

BU KELİMELER BENDEN Mİ ÇIKTI?

SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN?

Hi guys

Yeni bölümler çok ağır geliyor biliyorum ama karantina bile müsait olmama yaramıyor.Evde her gün işim var.Ne kadar dağınık bir insan olduğumu fark ettim.
şdjdşdjclddnxlxjlxjdşdlxşfd

Corona kapmayın yavrucaklarım evde kalın

Jungkookshii09 hizmetinizdedir

Dı dı dı dınn

PRİNCESS/JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin