6 < SENDEN NEFRET EDİYORUM > 6

600 55 6
                                    

( Düzenlendi )

Sinir katsayım yavaş yavaş artmaya başlarken bana nasıl elbise giydirmeye çalıştıracakları hakkındaki düşünceler beynimde dolanmaya başlıyordu.

Nasıl pembe renk elbise bana çok yakışıyomuş?
Evlenmek yetmedi bir de pembe renk çıktı başıma.

"Kayınvalideciğim,yeni annem lütfen biz pembe bir çift olmayalım.Jungkook bile saçını pembe boyatıcak diyosunuz ama ben öyle onu sevme oranım daha da düşücek" Şu an onu siyah giymeye ikna etmem için Allah ne versiyse sallıyodum bişiler.Biraz düşünür gibi yaptı kabul edicek miydi?

"Anne o doğru söylüyor.Hem ben erkeğim saçımı pembeye boyatınca sence hiç doğru olur mu?" Yaşa be kafasını yediğim çocuk. "Haklısın sanırım oğlum.Pembe sana hiç uygun olmaz.O zaman başka bir renk söyleyin bana?"

"Siyah"

"Siyah"

Aynı anda söylememizle birbirimize bakıştık.Hemen gözler geri döndü tabi. İçimden koca bir Yesss çektikten sonra karar belirlendi. "O zaman siyah seçildi. herseyiniz siyah olucak konu kapandı" İşte aradığım düşünce buydu.

Yeni annemin elini şıklatmasıyla bir sürü hizmetli geldi. "3 gün sonra evleniyorsunuz!" Neğ Sebastian kurtar beni adamım Bunlar beni evlendiriyor

"Sen sen ve sen" 6 hizmetliden 3'ünü seçti. "Bu 3 gün boyunca kızımızın bakımıyla sorumlusunuz" 3'ü bir kenara ayrıldığında onları süzdüm. Bana gülümsüyolardı. Bende onlara tebessüm etmeye çalıştım.

"Diğer 3'ü sizde oğluşumla ilgileniceksiniz" Jungkook ile bana bakıp gülümsedi yeni anam "Şimdi gidebilirsiniz" Çekinerek bacaklarımı daha çok birleştirerek soru sormaya yeltendim.Tam da Jungkook kalkmıştı.

"Şey acaba-Şey çok özür dileyerek söylüyorum.Acaba odamın rengini siyah olarak değiştirebilir miyiz? Hatta bunu söylemem hata çok pardon misafir odalarında bile kalırım.Çok özür dileyerek söylüyorum benim pembe renge fobim var da."

Başımı öne eğdim.Jungkook da tekrar yerine oturdu. "Özür dilerim" dedim sonunda. Off böyle bir şey istememeliyim. Masraf çıkacak başlarına.

"Özür dilemene gerek yok kızım a aaa.Hmm o zaman ne yapsak? O zaman sende oğlumun odasında kal beraber yatarsınız sonuçta iki kişilik yatakta yatıyor." Dedi. "Neğ! Yani neee ben daha evlenmedim onunla bu-bu çok yanlış olur"

"Anne! Beni zorla evlendirdiğin yetmedi bir de aynı yatakta mı yatıcam onunla." Haklı haklı haklı. "Evlenince yatıcaksın oğlum.Karı kocalar birlikte yatar.KONU KAPANDI!"

Jungkook sinirlenerek yerinden kalktı ve merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı.Bende hemen yeni annemin önünde eğilip onun peşinden koştum.

Odasına girdiğinde kapıyı sert bir şekilde kapattı.Bende o kapıyı açıp içeri girdim.İyi bir dayak istiyordum sanırım. "Sen-" Tam konuşmaya başlamışken sözümü kesti. "Hepsi senin yüzümden! Senin yüzünden hayatım kısıtlanmaya başlıyor! Niye benimle evleniyorsun? Ah tabi bunu sormam hata."

Sesi çok yüksek çıkıyordu. "Sen fakirsin sen çaresizsin buldun tabi zengin oğlanı niye evlenmeyesin değil mi? Elindeki çocuk saatinden bile anlaşılabiliyor.Zenginliğimi kul-" Yanağına sert bir tokat çarpmamla sustu.O sırada gözlerimden yaşlar akıyordu.

İşaret parmağımı titreyerek üzerine doğru tuttum.

"Bir Sen benim yaşadığım hiçbirşeyi bilmeden bana laf edemezsin.Sen benim ne zorluklarla para kazandığımı, ne zorluklarla elimde düzgün bir test kitabı bile olmadan nasıl Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden mezun olduğumu,ailemi ne zorluklarla geçindirdiğimi s-sen benim hakkımda hiçbirşey bilmeden bunu bana söyleyemezsin.İki Evet sen çalışmak zorunda olmadan eline hemen para geçiyor Çünkü sen zenginsin.Ama biz değiliz bu doğru ama şunu unutma ki Ben senin parana meraklı değilim.Ailem beni zorla seninle evlendiriyor.Evlendirmeselerdi bile senin gibi küstah biriyle hayatımı bağlamak hayatımda yapacağım en kötü hata olurdu."

Ağlamaya başladığımda elimi ağzıma götürdüm.Bu seferde ben kapıyı sert bir şekilde çarptım ve hızlıca alt kata inip kendimi bahçeye attım.

Senden nefret ediyorum Jeon Jungkook

PRİNCESS/JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin