20 < NİYE BU KADAR SİNİRLİSİN? > 20

420 36 4
                                    

( Düzenlendi )

Eve giderken bugünün ne kadar da güzel olduğunu düşünüyordum.Eve vardığımda ellerimdeki poşetlerin ağırlığıyla merdivenden yukarı çıktım ve ellerimdeki poşetleri odama koydum.

Jungkook'u etrafta görememiştim.Neredeydi acaba?Birden odama Na Bi'nin dalmasıyla ona döndüm. "Kızım sen naptıın?"

Kapının yanında duran Na Bi'ye yaklaşırken ne yapmış olabileceğimi düşünüyordum.Ne yapmış olabilirim? Onunda bana doğru hareket etmesiyle elindeki telefonu hızlıca bana uzattı.

"Haberleri gördün mü?"

"Ne haberi?" Diyerek hızla elindeki telefonu aldım ve telefondaki magazin sayfasını incelemeye başladım.Kısaca özetlemek gerekirse sayfada hem Jungkookla benim fotoğrafım hemde Efeyle benim fotoğrafım vardı ve biz yemek yerken çekilmiş bir fotoğraftı.Efe benim ağzımın kenarını peçeteyle silerken çekilmiş bir fotoğraf.Altında da şöyle bir yazı

Jeon Jungkook ve Lee Song Yun'un evliliği yalan mı? Lee Song Yun, Jeon Jungkook'u aldatıyor mu? Yeni evli çift kavga mı etti? Lee Song Yun'un yanındaki erkek kim?

Bu türden bir sürü yazı vardı.Aklımda olan tek soruysa "Jungkook şu an nerede?" Na Bi eliyle aşağı katı gösterince hızla merdivenlerden aşağı indim.Güzel bir gün demiştim değil mi? Şom ağzım yine devreye girmişti.Çok normalmiş gibi merdivene takılıp yere düştüm.

Hayır düşmedim.Biri beni tuttu.Sımsıkı kapalı gözlerimi açtığımdaysa karşımda onu gördüm.Jeon Jungkook

Cidden bu tür şeylerinin şu an hiç mi hiç sırası değildi.Zaten hep olmadık zamanda olur bana böyle şeyler.

O da durumun farkına varıp hızlıca beni yere basmamı sağladı. Koltuğa sinirli bir şekilde oturmaya dönerken bende masum masum onun karşısına geçtim.

"Şey ben-"

"Ne yaptığını sanıyorsun?" Birden sinirli ama sakin bir ses tonuyla söylendi

"Ben-"

"Sus" Beni dinlemezse ona nasıl açıklayabilirim? Her şeyi yanlış anladı işte.Eğer bunca zamandır şu kadarcık onu tanıdıysam öfkeyle beni kesinlikle yanlış anladı.

"Bunu sonra konuşucaz. Şimdi bir çözüm bul.Sen ve sen" Diyerek beni ve daha sonra kapının oradaki Efe'yi gösterdi.Bir çözüm,bir çözüm bulmalıyım.Herkes koltuklara yavaşça yerleşirken etraf sessizliğe bürünmüştü.

Düşünüp birşeyler yapmalıydık. "Buldum!" Na Bi sevinçle yerinden zıpladığında herkes ona döndü.Lütfen,lütfen düzgün birşey olsun.

"Efe senin özel koruman değil mi?" Jungkook kafasıyla onayladı. "Ve ayrıca en yakın arkadaşın değil mi? Evet.O zaman bu iş çözülür." Aaaah şimdi anlıyorum.Söze ben devam ettim.

"Yani diyorsun ki Jungkook Efe'yi bilerek gönderdi ki bu doğru.Beni koruması için.Bu durumda da alt tarafı peçeteyle dudak silmenin bir yanlış anlaşılacak tarafı yok ki yine bu doğru."

Jungkook'un göz devirdiğimi gördüm.Niye bu kadar sinirlendi anlamadım.Kendi popülerliği gitti diye mi? Tıh!

"Bu konu kapanana kadar da instagram hesaplarınız varsa oralardan yakın yakın foto atarsınız." Na Bi'nin söyledikleri gerçekten mantıklıydı ama sorun şuydu ki "Jungkook'un instagramı yok.E benimde yok."

Jungkook sırıttı. "Ankaralı_kookie.com'a noldu? Sildin mi hesabı?"

"Ankaralı_kookie.com mu? Bunu sen mi açtın cidden?" Na Bi'nin gülme sesiyle Efe de gülmeye başladı. "Ankaralı Kookie he hahaha" Bunu diyen Efeyle bende gülmeye başladım.Tek gülmeyense Jungkooktu.Hemen ciddileşip konuya geri döndüm.

"O zaman bu hesabı kullanabiliriz.Jungkookla benim hesabım diye açıklarız.Hem bu hesapta genellikle Jungkookla olan fotolarımı beğeniyorum.Oradanda birşeyler çıkarabiliriz."

Na Bi gülümseyerek bana baktı. "O zaman kameraların karşısına çıkmaya hazırlanın." Yerlerimizden yavaşça kalkarken Efe çoktan bir telefon görüşmesi yapmaya başlamıştı.

...

"Dediğimiz gibi kesinlikle ayrılma,aldatma veya bu tarz şeyler söz konusu değil.Özel güvenliğime bu konuda kılına zarar gelmesin emrini verdiğim için o bu şekilde davrandı.Hem o benim çok yakın arkadaşım böyle birşey söz konusu bile değil."

Biri oradan hemen atıldı. "Peki gülüşme fotolarına ne diyeceksiniz Jungkook Bey" Bu sefer ben atıldım konuşmak için. "Az önce Jungkook'un dediği gibi onlar çok yakın arkadaş ve bende onunla arkadaşım.Arkadaşların arasında şakalar olur değil mi?"

Gülümsedim.Jungkook hızla elimi tuttu. "Lütfen böyle saçma dedikodular yayılmasın.Teşekkürler"

Bulunduğumuz yerden ayrıldık ve Jungkook beni arabaya götürene kadar elimi bırakmadı.Arabaya vardığımızda ise elimi paçavra gibi savurdu. Ahh~ Cidden popülerliği bu kadar değerli olamaz.

Arabaya bindik ve yola koyulduk. "Yarın resmi sayfamızın yazısı çıkacak" Söylediğim şeye sadece tek kelimeyle cevap verdi."Tamam"

"Ve fotoğraf çekimlerine başlıycaz."

"Tamam." Bu ne ciddiyet anlamıyorum ki.Kısa kısa tamam demeler. "Çift kıyafetleri giyip çekinsek daha iyi olur diye düşünüyorum.Yarın alışverişe gidelim mi?" Önündeki arabaya korna çaldı ve camdan söylenmeye başladı.

"Düzgün araba kullanamıyorsan niye ehliyet aldın söylesene!" Biraz sakinleşmesini bekledim.Cidden şu an neden böyle davranıyor.

"Bana cevap ver-"

"Birini görevlendiririm bir sürü getirir tamam mı!" Hızlıca sağ yanımdaki cama döndüm ve oraya bakmaya başladım.

Niye bana bu kadar sinirli davranıyor ki?

Selaaaam

Gün gün bölüm yayınlamaya başladım.hehe

Kitabı 25.bölümde bitirmeyi düşünüyorum aklıma farklı fikirler gelmezse en fazla bölüm sayısı 30 olur zaten.

Veee daha sonra yeni bir kitapla karşınıza çıkıcaam.

Olabildiğince gün gün yeni bölüm atıp hızlıca kitabı bitiricem.

Eveeeeet

O zamannnn

Jungkookshii09 hizmetinizdedir

Dıdıdınn

PRİNCESS/JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin