| Photo Day 1 |
"Lütfen şu tarafa doğru bakın Song Yun Hanım" Kameramanın söylediği gibi Jungkook'un omzuna doğru bakmaya çalıştım ve gülümsedim.
Neler mi oluyor? Anlatıyım. Şu meşhur Ankaralı_kookie.com için fotoğraf çekimi yapıyoruz.Dün resmi bir şekilde bu açıklandı.Çoğu kişi nickname in neden böyle olduğunu sorsa da cevap vermiyoruz.
Ne diyim yani? Jungkook Anlara havası oynadı da ondan mı diyim? Kkkkk
Hesabın eski bir hesap olduğu anlaşılsın diye eskiden attığım fotolardan birkaçı hesapta duruyor birkaçı da silindi.Zaten hesabımda kimseyi takip etmediğimi falan söylemiştim.Hepsi benim fotoğraflarım olduğu için bir de şöyle bir açıklama yaptık.Hesabı genellikle ben kullanıyorum dedik. Jungkookla benim fotoğraflarımı beğenmem falan da inanmaları için bir neden oldu.
Şimdi ise ilk fotoğrafımızı çekiyoruz.Çift kıyafetleri seçtik.Pardon birine seçtirdi.Tıh!
Üzerimdekini pek beğenmesemde bana yakıştığını söylediler ama hiç sanmıyorum. Elbise giymeyi sevmem. "Song Yun Hanım biraz daha Jungkook Bey'e yaklaşır mısınız?"
Anlamıyorum bu çekimde tek hareket gösteren benim.Yani koluna girdirtiyorlar yok ne biliyim omzuna doğru baktırtıyorlar. Jungkook'un ise tek yaptığı umursamaz bir tavırla başka yere bakmak ya da saçma bir şekilde gülümsemek.
"Bir poz daha lütfen" Kameramanın söylemesiyle arkamdaki masaya yaslanmaya karar verdim. Jungkook da poz değiştirmeye hazırlandı.Yaptığı tek şey kafasını baktığı yerin tam tersi yöne çevirmesi.
Ah~ Cidden ama
"Güzel! Fotoğraflara bakabilirsiniz" Kameramanın yanına gittik ve bir tane fotoğraf seçip Instagrama gönderdik.
| Photo Day 2 |
Şapkamı son bir kez daha düzelttim ve fotoğraf çekinmek için Jungkook'un yanına gittim.Bu defa üzerimizdekileri sevmiştim ve Bu sefer nasıl bir poz vericektik gerçekten merak ediyordum.
Kameraman arkamızı dönmemizi istedi.Bizde döndük."Song Yun Hanım lütfen kafanızı Jungkook Bey'in omuzuna doğru yaslayın." Dediğini yapmadan önce biraz çekindim ama sonra yaptım.Ona doğru bakmamaya çalışıyordum.Zaten göremiyordum ama.
"Böyle çok ruhsuz duruyor.Jungkook Bey lütfen kafanızı biraz daha Song Yun Hanıma çevirin."
( Song Yun'a hafif kafasını çevirip baktığını düşünün)
O kameramanın dediğini yaparken bende göz göze gelmemek için can çekiştim.Ahh~ bu nasıl bir durum böyle resmen stresten kalbim küt küt atıyor.Stresten yani.
"Bitti!" Kameramanın sesini duymamla ondan nasıl bir hızla ayrıldım bilmiyorum.Hızlıca fotoğrafa baktık ve onayladık.Bunu da gönderdik.
| Photo Day 3 |
Bugün üzerimize sahte okul üniforması giydik ve bir kafeye geldik.Bu kafe konseptli bir kafe.Yani konsepti okul üniforması.
Okul üniforması giymeyeli ne kadar yıl olmuştu.Ne kadar okulu sevmesemde ortam güzeldi ve eski anlılarımı canlandırdı.
Bu sefer dip dibe bir fotoğraf çekinmeyecektik çok şükür. Bir pozumuzda Elime bir kahve tutuşturdular ve diğer elimle de saçımı kulağımın arkasına atmamı istediler. Jungkook da elinde okul kitabı tutuyordu ve diğer elini de cebine sokmuştu.
Diğer bir pozda ise arkamıza dönüktü. Jungkook'un elinde yine kitap vardı ve diğer eliyle de benim elimi tutuyordu. Bense hiçbir şey yapmıyordum bu sefer.
"Okeyy!" Kameramanın bağırmasıyla ona döndük ve Jungkook elimi hızla bıraktı.
Ahh~ ne bekliyorum ki zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRİNCESS/JK
FanfictionBu şatonun en güzel Prensesi olacağım demiştin evet ,boşversene sen benim gönlümün Prensesisin... /BİTTİ/ DÜZENLENDİ/ /02.05.2020/