( Düzenlendi ✅ )
Son bölüme Hoş Geldiniz keyifli okumalar..."Geliyolar geliyolar kaç kaç!" Hızlıca koşmaya devam ediyorduk.Peşimizde bize sinir olan adamlar vardı.Ahh ne mi yapıyoruz? Küçüklüğümüzü beraber geçiremediğimiz için genç gibi davranıyoruz ve yapmak istediğimiz şeyleri yapıyoruz.
Bu arada Jungkook'u Ankaraya getirip onları real yaptım. Hehehe
Türkiyedeyiz.İkimizde sadece bir araba sürücüsüne park etmesinde yarım etmek istemiştik ama sanırım o bizi yanlış anladı ve adamlarını peşimize taktı.Şu an deli gibi koşuyoruz.
Yoldan koşmaya devam ederken aklıma bir fikir geldi ve Jungkook'a söyledim. "Şimdi ilerdeki adamın şapkasını alıcam ve sende ona parayı fırlat"
"Anlaştık" Hızla koşmaya devam ederken şapkamı kafama geçirdim ve bir aralık gözüme kestirdim. Hızlıca Jungkookla beraber oraya yaklaşınca onu kendime çektim ve şapkayı kafasına geçirdim.
Şu an bir duvara yaslanmıştım ve o da elini duvara koymuştu.Dışardan beni öpüyor gibi görünüyordu ama biz birbirimize bakıp gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk ve nefes nefese kalmıştık.
Adamların ayak seslerini daha şiddetli duymamızla Jungkook bana daha çok yaklaştı. "Hey siz!" Jungkook kafasındaki şapkanın altından bad boy gibi onlara baktı.
(Şimdi sizin gözlerinizi şenlendireceğim. Lütfen Jungkook'un bu bakışlarla baktığını ya da böyle göründüğünü hayal edin)
(Sona böyle bişi koymamalıydım sşcjşskxşsk. Evet ciddiyetimizi geri alalım lütfen -alabilirseniz- hehe.)
"Ne?!" Adam ilk önce panikledi sonra Jungkook'a imalı imalı baktı ve "Sen o sun" Dedi. Jungkook Türkçe çok iyi bilmediği için bana dönüp korece konuştu. "Onlara bakmadan konuş" Kafamda takılı olan şapkamdan ötürü gözlerimi göremeselerde gülümsediğimi gördüler.
"Zevkimizi bölüyorsun.Bu çevrede çok çekik gözlü var git kendine başka birini bul" Adam geri çekildi ve özür diledi sonra yanımızdan ayrıldılar. Kurtulmuştuk. Jungkookla birbirimize gülümseyip ellerimizle çak yaptık.
"Bu çok eğlenceliydi" Dedi Jungkook bende heyecanla "Bir daha yapalım" Dedim. Maceracılık oynamak gerçekten muhteşem bir his.
" Song Yun diyor ki illa başımıza dert alalım. Hadi şimdilik bu kadar yeter eve gidelim." Onu dinledim ve eve gittik. Evet bizim Türkiye'ye gelmemizle Na Bi ve Efe de geldi. Aradan ne kadar geçti bilmiyorum ama Na Bi'nin Efe'den hoşlandığını fark ettim ve şu an gizliden gizliye onları ayarlamaya çalışıyorum.
Jungkook benden terasa çıkmamı istedi akşam yemeklerimizi orada yiyecekmişiz. Romantik bir şeyler hazırlamaya çalışmış beyfendi.
Yanıma yemeklerle geldiğinde gözlerim parıldadı.Çünkü Yemek yani yani yemek yemek yani yemeği yerken ona bakmak sonra yemek yani doymak falan yani. Evet saçmalıyorum.
"Bana söylediğin şeyi hatırlıyor musun?" Terastaki salıncaktaydım ve Jungkook'un yanıma oturmasıyla ona döndüm. "Sana bir sürü şey söylüyorum Jungkook" Güldü.Haksız mıyım ama hangi birini söylediğini nereden bilebilirim.
"Prenses meselesini" Heeeee
"Evet. Görüp görebileceğin bu şatonun en güzel prensesi oldum değil mi?" Diyerek ona yaklaştım ve tabağımdaki yemeği onun ağzına tıkıştırdım. O da zar zor çiğnerken elimdeki tabağı alıp masanın üzerine koydu.
"Bu şatonun en güzel Prensesi olacağım demiştin evet ,boşversene sen benim gönlümün Prensesisin..."
Diyerek beni göğsüne doğru yatırmasıyla bende ona sarıldım ve kokusunu içime çektim.
"Seni seviyorum Jungkook"
"Seni seviyorum Song Yun"
Eveeeeeeeğeğğeeğğeğeğeğeğğeğeğeğt
Çıldıvıyovum.
3. Kitabım da bitti ve ben aşırı aşırı aşırı aşırı mutluyum.
Tabiki son bölümü de mutsuz bitiremezdim çünkü mutsuz sonları sevmem ve sizin içinizin 'böyle olmamalıydı' diyerek buruk kalması hoşuma gitmezdi.
Eski Melody2 şimdi Prenses kitabımız son buldu.
Bunun ardından HEMEN gelecek olan kitabımız var.
Adı STİLL WİTH YOU yine Jungkook ile ilgili bir kitap. Bu kitabımın diğer Melody kitabımı ve tabiki bu kitabımı da sevenlerin seveceğini düşünüyorum. Çünkü muhteşem bir kitap sizi bekliyor.
-YAYINDA OKUYABİLİRSİNİZ-
Şimdi bunu geçelim sorumu soruyorum.
Kitabı beğendiniz mi?
Beğenmediğiniz yönlerini yazar mısınız?
Teşekkürler okurlarım.
Sevgili yazarınız
Jungkookshii09 hizmetinizdedirDı dı dı dınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRİNCESS/JK
FanfictionBu şatonun en güzel Prensesi olacağım demiştin evet ,boşversene sen benim gönlümün Prensesisin... /BİTTİ/ DÜZENLENDİ/ /02.05.2020/