52🍋

2.1K 174 8
                                    

Muğla'daydım. Caner'i aramış ablamın benim için yazdığı notu yarım saat boyunca ağlayarak zar zor okumuştum ona. Benimle Muğla'da buluşmak istemişti, ağlamamın etkisi hala göz altlarımda belirtisini gösterirken titrek bir nefes verip gözlerimi ovaladım, otobüsten inmiş Caner'in gelmesini bekliyordum hasretle. Onu beklerken, en başta yanımda gelmesine izin vermememin büyük bir aptallık olduğuna karar vermiştim. Çok fena dağılmıştım çünkü. Ona her an ihtiyacım oluyordu. Durup durup bir anda ağlama krizine girebiliyordum.

Düşüncelerim yüzünden alt dudağımın titrediğini fark edince dudağımı ısırdım ve burnumu çekip dolan gözlerimi elimin tersiyle sildim. Burnumu bir kez daha çektikten sonra, "Armağan?" Diyen sesle ayağa kalkıp hızlıca Caner'in kollarının arasına girdim. "Güzel bebeğim benim." Diye mırıldanıp saçlarımı okşadı ve alnımı öptü üst üste birkaç kez, "Titriyorsun sen." Deyip geri çekilirken ellerini kollarıma koydu. Yüzümü görünce yüzü anında düşmüştü, "Kıyamam sana." Diye mırıldanırken yüzü acı çekiyormuş gibiydi, sakince yanaklarımı okşadı, "Ne kadar yorgun görünüyorsun böyle... En sen ne zaman uyudun sen doğru düzgün?" Dediğinde dudağımı sarkıttım. Bir cevabım yoktu, hiç hatırlamıyordum bile. İç geçirip elimi tuttu ve küçük valizimi aldı, "Seni çok özledim." Dedim elinin üzerini okşayıp, bana bakıp gülümsedi, "Ben de seni çok özledim."

Terminalden çıkanakadar birbirimize bakıp gülümsedik. Ben taksiye binmeyi beklerken Caner beni siyah bir jipe doğru çekiştirmişti, iç geçirip ona baktım, "Çok fazla hazırlıklısın turuncu."

Güldü ve yanağımı öptü, "Kötü bir şey mi? Senin de bunu alışkanlık edinmen gerek."

Omuz silktim ve valizimi bagaja koyduktan sonra başımı omzuna yaslayıp ona sokuldum, ben kollarımı beline dolarken saçlarımı okşadı ve başımı öptü, "Çok yorgun görünüyorsun cidden. Gidelim de dinlen sarışınım." Dedi iç geçirip bir adım uzaklaşırken, dudağımı sarkıttığımda kısaca öpüp elimi tuttu, bagajı kapattı ve beni bir bebekmişim gibi ön koltuğa yerleştirip kemerimi taktı. Bedenim dokunuşuyla pelte gibi olmuştu sanki. "Araba şimdiden senin gibi kokuyor." Diye mırıldandım sevgilimin tatlı kokusuyla mayışırken, "Teslim etmeden önce parfüme falan boğmamız lazım."

Gözlerim kendiliğinden kapanırken içimi ısıtan gülüşünü duydum, parmakları saçlarımı okşarken üzerime eğilip şakağımı öptü, "Öyle yaparız. İyi uykular sarışınım."


🍋

İnternetim oldukça bölüm atıyom ii gnlr

Limon Bar | B×B Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin