53🍋

2.2K 181 5
                                    

İnternet bitenekadar unuturum die şimdiden atayım dedim

ÖNCEKİ BÖLÜMĞ ATLAMAYIN

tşk

🍋


Yumuşak bir yatakta sevgilimle uyandığımda kendimi önceki günlere göre oldukça dinç hissediyordum. Esneyip gerinerek Caner'e doğru sokuldum ve bacağımı üzerine atıp yavaşça boynunu öpmeye başladım. Özleminden yanıyordum. Derin bir nefes alıp kıpırdanmaktan fazlasını yapmamıştı. Öpücüklerim daha ıslak bir hal alırken uykulu bir şekilde, gözlerini açmadan güldü, "Böyle uyandırılmayı çok özlemişim."

Boynunu bir kez daha öpüp, kokladım, "Ben de." Dedim elimi çıplak göğsünde gezdirirken, gözlerini araladıktan sonra elini kaldırıp yüzüme düşen birkaç tel saçımı nazikçe suratımdan çekti, "Nasılsın?"

"Daha iyi hissediyorum." Dedim burukça gülümseyerek, "Bana güç veriyorsun." Gülümseyip alnımı öptü, "Sen de bana." Dedikten sonra üzerime çıkıp sıkıca sarıldı. Ellerimi sırtı boyunca yavaşça kaydırıp ürpermesini sağladığımda gülerek kendisini bana daha çok bastırdı, "Çok özledim seni."

İç geçirip omzunu öptüm, "Ben de seni özledim. Çok." Ellerimi kürek kemiklerine kaydırıp öylece durdum. Yavaşça boynunu öptüm, "En başta gelmeni istememekle hata ettim. O kadar sefil bir haldeydim ki..."

Kendisini yanıma geri atıp saçlarımla oynamaya başladı, "Bir iki şey öğrenmişsindir artık." Dedi takılarak, güldüm, "Sensiz kesinlikle sefil bir haldeyim. Biliyorum çok klişe ama, sen beni daha iyi bir adam yapıyorsun. Psikolojik olarak. Ve diğer şekillerde de." Omuz silkip iç geçirdikten sonra göğsüne uzandım, "Sen gelmeden önce kendimi içkiye vermemek için büyük bir savaş verdim. Seni düşünüp, durdum her seferinde." Göğsünü okşayıp öptüğümde saçlarımı öpüyordu. "İçmemene sevindim. Umarım içmeyi düşünmeyeceğin günler de gelir."

"Sanmıyorum ama, umarım."

Elimi karnında kaydırıp iç çamaşırına gelince durdum ve parmaklarımı yaramazca lastik ve teninin birleştiği yerde gezdirdim, gülüp elimi tuttuğunda dudaklarımı büzdüm, "Çok açım şu an sarışınım."

"Ben de sana açım." Dediğimde gülüşü genişledi ve parmakları saçlarımın arasında dolandı, "Duş alıp bir şeyler yiyelim. Ama ayrı ayrı duş alalım." Dediğinde oflayıp trip atarak yataktan çıktım, "Ne gerek var şimdi su israfına turuncu?" Diye homurdanarak banyoya girdiğim zaman arkamdan güldüğünü biliyordum ve moralim gittikçe daha da yükseliyordu.

Parkelerin ağırlığı altında gıcırdadığını duydum, "Eh, israf etmeyelim bari suyu."

🍋

Sevişmediler by

Limon Bar | B×B Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin