İki gündür Caner'le konuşmuyor ve yüzüne bakmıyordum. Ona geçmişimi ve yaşadığım 'o' şeyleri anlattıktan sonra benimle öyle konuşması sinirimi fazlasıyla bozmuştu. Duygularımdan bahsettikten sonra sadece seks için onunlaymışım gibi davranmış olması da ayrı sinirimi bozuyordu. Suratının ortasına bir tane vurasım vardı ama vurmayı bırakın dokunmaya bile kıyamayacağımı hissediyordum. Erol'u besledikten sonra derin bir nefes alarak arka kapıdan bara girdim, yere bakarak yürürken önüme çıkan ayaklarla gözlerimi yerden kaldırıp, gülümseyerek bana bakan esmer adamı süzdüm, "Merhaba." Dedi sakince.
"Merhaba?"
Yüzü düşüp, "Hatırlamadın." Dediğinde onu tekrar süzdüm, "Hatırlamalı mıydım?" Ensesini kaşıyarak bana bir adım yaklaştı, "Güzel bir gece geçirmiştik."
Kollarımı göğsümde birleştirip derin bir nefes alıp verdim, "Ve?"
"O güzel geceyi tekrar etmek-"
Cümlesi Caner'in gür sesiyle kesildiğinde, yanından geçip odasının kapısına yaslanmış, kollarını göğsünde bağlamış Caner'in yanına yaklaştım, iki gün sonra ilk defa konuşuyordum onunla, "Efendim?"
Kızarmış suratıyla odasını işaret edip içeriye girdi, arkamda bıraktığım adama bakmadan, Caner'in peşinden odasına girip deri koltuğun bir ucuna oturdum ve başımı geriye yaslayıp kollarımı göğsümde birleştirdim, "Nasılsın?" Dedi gözlerime bakarken, "İyi." Demin ki sinirli adam buharlaşmıştı sanki.
Hemen yanıma oturdu ve bacağını bacağıma yasladı, "Özür dilerim." Dedi yüzüme bakarak, ona bakmak yerine demin durduğu yere bakıyordum. Boynumu öptüğünde istemsizce derin bir nefes alıp yutkundum.
"Kıskandım. Ve sinirlendim. Metrelerce uzunlukta liste oluşturulabilecek bir cinsel geçmişin var Armağan, bir an için çok kıskandım. Ne dediğimi fark etmedim." Kollarını omuzlarıma dolamadan önce saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı ve kulağımı öperken etrafıma sardığı kollarını sıkılaştırdı.
Kollarının arasında hemen mayışıyordum, bu konuda kedisi Yağmur'la bile yarışabilirdim. "Adil oynamıyorsun." Dediğimde kulak mememi dişlerinin arasına aldı, "İki gündür uzak duruyorum senden. Oldukça adil olduğumu düşünüyorum."
Kendimi tutmayı bırakıp kolları arasına sokuldum, "Yani, haklısın çok insanla yatıp kalktım, ama senden öncesi önemli mi gerçekten?"
Kafasını hızlıca iki yana salladı, çenesi başıma değiyordu, "Önemli değil. Bana değer verdiğini söyledin. Önemli olan bu."
"Seninle sadece seks yapmak için seks yapacağımı düşündün." Tek eli sırtımı nazikçe okşarken diğeri saçlarımın arasına karışmış saç tellerimin arasında nazikçe dolanıyordu.
"Şey bu da geçmişinle ilgili işte. Bir süredir kimseyle olmadığının farkındaydım. Ve bu senin için oldukça uzun bir süreydi, o yüzden... Üzgünüm. Resmen ilk günümüzde tartıştık, seni incittim." Yüzümü kaldırıp, çenemi göğsüne yasladım, "Kırıldım. Seni sadece seks için istediğimi düşünmen beni kırdı, evet güvenilir birisi değilim ama ben sana kimseye anlatmadığım şeyleri anlattım." Dedim, bunu söylerken sesimin titremesi en az beni de onun kadar şaşırtmıştı, yüzümü boynuna gömüp konuşmaya devam ettim, "Ama affettim seni. İstesem de affetmeden duramazdım sanırım." Çenemi tekrar göğsüne dayadım ve uzanıp çenesinin altını öptüm, turuncu sakalları her zaman ki gibi çenesini kaplıyordu fakat bu sefer daha uzunlardı. "Bir de şu seks geçmişi olayını bir açıklığa kavuşturayım." Dediğimde yüzünü eğip gözlerime baktı, "Kavuştur bakalım."
"Biliyorsun. Yaşadığım şeyi." Derken boğazım tıkanmıştı, "O olaydan sonra beş yıl boyunca kimseye dokunmadım. İstemedim. Dokunamadım. Duygusal olarak da yaklaşamadım. Ve daha sonra, seksin aslında nasıl bir haz verdiğini fark edince... Sanırım, bilirsin işte birilerinin yatağında hakimiyet kurmak beni rahatlatıyordu. Kafam o olaydan uzaklaşıyordu. Sonra abarttım. Tamamen unutmak istedim o günleri galiba."
Bedenimde dolanan ellerinin durduğunu ve parmaklarının etime battığını fark ettim, ona baktığımda ne yaptığını fark etmişti, dokunuşu yumuşadı ve gözlerini gözlerime çevirip üst dudağımı dudaklarının arasına aldı.
Yumuşak ve ıslak dudakları, dudaklarımın üzerinde geçirdiği her saniye beni daha da delirtiyordu. Ben elimi belinden karnına doğru kaydırırken, dili dudaklarımı zorluyor, ağzımın içine girmek için çabalıyordu. Dudaklarımı araladığımda ağzıma doğru inlemiş, elimi kasıklarına indirdiğimdeyse dilimi sertçe ısırmıştı. Nefes nefese bir halde geri çekilip yutkundu, "İyiyiz değil mi?"
Elimin altındaki aletini kavradığımda yüksek sesle inledi fakat inlemesi, içeriden yükselen müziğin içinde kayboluyordu, "Gitsek mi?" Dedi dili kulak mememde dolandıktan hemen sonra. Göğsüm sertçe yükselip inerken sırıttım ve dizlerimin üzerinde doğrulup kucağına yerleştim. Başımı omuzuna yaslayıp kulağını ısırdım, "Seninle sadece seks için seks yapmak istemediğimi anladıysan. Olur." Belime yerleştirdiği ellerini sıktı, "Anladım."
"Senden çok fena hoşlandığı mı da anladın mı?"
Gözlerini kapatıp yutkundu ve dudaklarını ısırarak başını öne doğru hızla salladı, "Anladım."
Üzerinden kalktığımda gözlerini araladı ve baygın bakışlarıyla beni süzdü, "Hadi gidelim."
Üzerine eğilip dudaklarını yavaşça öptüm, "Bugün sahnem var, herkes beni bekliyor Caner. Çıkışta tamamen seninim ama." Deyip odadan çıkarken itiraz eden sesini duyabiliyordum, yüzümdeki sırıtmayla sahneye adımladım. Bugün güzel sonlanacaktı.
🍋
Eee yine sevistiremedim ama olsn barıştılar djkdkd
Kontrol etmeden attım iakşmlr