ch-1

2.2K 134 9
                                    

Ka sawi tawh chu nu.....chhiahhlawh hran ka mamawh lo ka kalna piang ah min zui buai reng dawn asin mawhhhh........jeon company lian tak neitute fapa neih chhun Jungkook chuan a nu chu pangchang tak Chuan a lo ngen mawlh"a......Chu reng chu lawm i kalna piang a zui tur che in alwm kan tih i tan a nawm deuh nan i kum aia upa hlek kan lo thlang a...ka tiam a che ka fapa in" kawm nel vat mai ang mi chungnung bik kan nih hi kan chetziaah leh nundanah Kan lan tir angai alwm tha em?????nui sang Chuan a kal san ta a.........

Jungkook p.o.v~

Exam chawlh a ni a.ka pa office ah a kal a,ka nu lah moll ah ni leng in a awm bawk a.kei mah in kan in zau tak ah chuan ka tei kual mai"a...ka muhil tur chiah chu kawngkhar chu arawn in hawng a chhiahhlawh ho an niang ka ti ve mai a ka muhil leh nghal daih a zep lo chuan hmeichhia nen bed fighting neih Mai"ka chak khawp mai.ka nu in hmeichhia hruai luh a phal bawk si lo..ka van ning chiang tak .........ka harh leh chuan
Dar ruk alo ri tawh a zanriah ei tur chuan min lo ko a ka chuk thla ve nghal a dawhkan ah chuan ka kum rual pui deuh ni awm tak hian alo kil ve a ka tukhum khawih neuh"pah chuan ka va kal phei a ka nu chu lo tho in chu pa bul ah chuan min thut tir a .ahmel pawh chu ka en lemlo a  ...... bawihte hei ani hi i person spot boy tur a nih hi......mahse i duh"I tih tirin i hnuaichhiah thei ngawt lo ang.....a pa chuan alo ti zawm nghal zat a ......nih eng atan nge ka tih ang min veng tur in maw ha"... jungkook chu zalo tak chuan a nui lui hak a ......
Ni e nangmah veng tur chein.....q hmasain i school kal that leh that loh te,ngaihzawng i neih leh neih lo te,lehkha i zir that leh that lo te...... ithiltih leh tawngkam ho te"thleng in ka hnen ah arawn report zel dawn a ni chhiahhlawh nilo in vengtu a nih zawk mah chu...kum ilo tling ve dawn ta reng mai a nang lo fapa dang ka sumdawnna en kawl tu an awm si lo a.....a hmel atang chuan a thu tak hmel khawp mai....

Mahse pa keimah pawh in puitlin chu ka zir thei alawm min ring rawh..... jungkook chuan a la ti fan a..
Apa chuan alu chu a thing na"a ....
Bawihte tun ah tak hi chuan nang ai chuan i thian thian thar tur hi ka ring zawk......a soup hawp pah chuan alo ti let a . jungkook chuan Chhan leh tum chuan a ka a ang leh zauh a ......
JEON JUNGKOOK I chaw kha ngawi reng in ei rawh a nih loh chuan chhiahhlawh pakhat mai nilo in sawm lai kan zui tir mai tur che nia...anu chuan alo ti hrawk a......
Jungkook chu atum kawh lak a.
.....ka mu dawn tih leh a room a luh a rual nghal a step a a rap chiah tih ah chuan......... Jung in room in"tawm dawn tih kha ka hrilh tawh che em kha?????a nu chuan alo ti lauh"a...
Eng a!!!!room in tawm a in ti deuh mah"lo maw????heti khawp a in zau ah hian mi pathum room tur chauh a awm tih min hrilh tum hlek su mukhual room tha tak"sawmhnih dawn kan nei a tinge ka room ka tawmpui ngawt ang....teuh lo ka duh awzawng lo...... jungkook chuan a nu leh pate chu arawn melh kar a.....
I Room ah nang mah a i awmin eng nge i tih thin pawh kan hre hlei hnem
.... chuvangin  puitlin i zir hma chu ani hi i  mei a ni ang a chiang tawk tawh chuan ka hria sawi belh tur ka nei tawh lo chu"thu tawp ani......

Apa chuan thu tawp chu siamin dawhkan chu a thawhsan ta a.jungkook chu lungawilo zet chuan a room ah chuan a lut a .an zanriah ei chhung a rei loh teh reng nen eng tin nge khum hi an lo dah belh hman a a ti riru a ..a khum ah chuan a bawk thlawp a puan chu a in vial nawk"a....

Jungkook chu a mangang ta khawp mai.....eng tin nge mei a zuk ruk tawh ang,eng tin nge an school hmeichhe ho a play kual theih tawh ang,eng tin nge lu lam leh mawng lam hre lek loin a rui kawi theih tawh ang ,eng tin nge a sapatal theih tak ang ......lalpa jail chhungah ka awm a ni ri ngawt eng tin nge ka tih tak ang.........khumah chuan alet tawp"a.chutih lai chuan kawngkhar chu arawn in hawng a...
Master ka lo lut thei angem????
Aw thum kak mai chuan arawn ti a.jungkook chu a hawi let nghal vat a..
Mipa tleirawl hmeltha tih pawh in a hrilh fiah zawh loh sam buang kir chiai mai leh duhawm em" mai chu alo ding vang a.jungkook pawh en lo chuan hnuai lam a melh run a ........
Jungkook chuan a chil a lem khalh a.
Lo lut su ti ta ila tah khan i ding reng dawn ami?????? Alo ti bul hmuk a..
Pakhat zawk chu alo bu nghauh"a..
Nih chuan i din reng a ngai dawn ni chu......a nui suk a...........

Evil master ✅Where stories live. Discover now