" A ni maw Daniel,, a pawi lo. Keimah pawn ka ti thei alawm"... Jungkook chuan nui sang chuan ati a. Daniel chuan aban vei lam chu jungkook dar ah chuan anghat a. Chiang zet in jungkook chu a en a. Anui sei bawk." Kan class captain tana an thlan che ka tan vanneihna alo ni hi".. tih pah chuan Daniel chuan jungkook biang ah chuan apiai zauh a. Jungkook pawh alo nui ve mai bawk. Daniel hi amah ai a upa zawk a. Mahse Jungkook nen an in classmates thei tho. Chhan dang vak a awm lo jungkook hi athiam chungchuang em ani....
" Har sa a awm hleinem,, heng project te mai² zan khat chhung pawn ka zo vek thei"..... Jungkook chuan in chhuang der vel tak chuan ati a. Daniel alo ner sak.An Pahnih chuan an nui dun ver² a.. mahse an hnung lam atang chuan an in rin hma in Daniel kawr nghawng hnung lamah chuan tham in a kuai her lawp a. A kut tum thinrim na vanga lum thar² chuan Daniel hmai a si nghal chawrh bawk...
" Zawnga ka that dawn che"...
" Tae eng thil nge i tih,, duh tawk rawh".. jungkook chuan ati a.
" A mak taehyung duhtawk rawh,, eng nge maw i hriat le"... Tiin jungkook chuan tae chu alo khak ve a.
Taehyung erawh a chawl thei lo. A hma ami chu a hnek buan² a. A hmai thisen a akhah thak thleng in...." Tae a tawk., Ti nge a, eng nge i hriat"... Jungkook chuan ati chuai raih a. Taehyung a chak si a. Dan ngaina ahre bik lo. Ahnung atang chuan akuah ta thlawp a. Tae chuan Daniel chu a chhir zui nghal....
" I kut hmawr pawn lo tawk tawh suh ang che".. tae chuan ati tuar a. Jungkook lam chu rum zet in a hawi phei a. Jungkook pawh alo phu zawk thei....
" Tae eng thil".. a ti chiah. Tae in aban rek ah vuan a na taka hmer in a pawt dawr² a. An bulhnai ami te chuan an en thap. a then in Daniel an lo buaipui nghal vat bawk....
:
:
:
:
:
:
:
" Tae i vak² nge min thlah teh,, a nia khawi maw"...tih pah chuan akut chu athing thla hnawk a. Na tih hnel zet in atuai vung² bawk. A na reng bawk. Tae chuan bang ah chuan a nem chawrh a......" Eng nge in in kar ah awm".. tae chuan pawr tak chuan a ti a. A hmel nel awm loh leh hmauhawm bawk si avang chuan Jungkook chuan a hlau ve deuh reuh. Chang lo chuan alu athing ringawt a....
" Jeon jungkook min tih thinrim belh i tum Ami. Min chhang rawh,, eng nge i in karah awm ka tih chu"... A aia pawr a tih pah chuan jungkook khabe ah chuan ahmer a. Jungkook chu alo khur der² a. A muttui tling pam chuan tae chu a en a. Tae pawh chuan jungkook mittui a hmuh avang chuan a in thlah dul ta deuh a. Chu ve leh jungkook chuan tae chu akuah thlawp a. A tap zawih² bawk........
" Tae ka tihpalh,, ka thian chauh anih kha, ka ti- ka ti tak-tak tae khawngaih in thinrim suh i thik tur in ka awm leh tawh lo ang"... Jungkook chuan ati bah nawk² a. Tae pawh chuti taka jungkook atah tir avang chuan ain thiam loh leh thuai a. Jungkook chu nghet tak in akuah let a.,, Ni e, a vawi ngana dawn ani tawh. Tae thik thu vang in mipanga dawn chuan a kut an tuar tawh. An in biak vang te. Jungkook sam an lo tuai vang te chhan ho te² vang chauh ani. Taehyung ngei pawn mak a in ti. Ti em² a athik thu lo chhe ta hi,,..
" Ka Tihpalh,, kook ka tu pawh midang i hnaih hian ka thik em² ringawt tawh,, eng nge ka awm zia pawh ka hre lo"... Tae chuan ati a. Jungkook chhip ah chuan afawp sap a.
Jungkook chu rawn dak chho in tae chu fiah tak in a en a......" Min kiss... thei... angem"... Lai tak chuan ati sap a. Tae chu a nui suk a...
"A aia thui pawh"... Tih pah chuan Jungkook chu a fawp nghal tawn² a. Jungkook pawn duhthusam in alo chhang let nghal bawk. Tae chu a duhthawh telh² a. Jungkook a fawhna chu sawn thla zel in a nghawng vel ah te chuan bite satliah ni lo love bite ngei mai chu ahnut chhiah thluah nghal a.......
" Tae he_ ta_chuan".. jungkook chuan alo tham tiak a. Tae erawh chuan tawp atum lo. Eng class nge pawh hriat loh mahse bungraw chhiah hlir awmlhawm na ah chuan an in bawh lut a....
YOU ARE READING
Evil master ✅
RandomA master awm herh tak in alaka a feeling a puan hnuah a ta hauh hmak dan ..... mi tha leh fel tam tak an awm lai a...tinge asual ber an thlan leh thin a chhan chu mite hmuh ve loh amaha thatna awm atanna ruat chuan a hmuh theih thin vang a ni...musu...