Awle han tan leh tawh ila...💜💜💜💜💜💜💜 Buai deuh nuai mai thei 😂 😂
Kim taehyung!!!!!...tae chuan a lema nun chu aning ta khawp mai..
Tae chu ahawi phei vat a....eng nge ni master????....hah !!!nang hian vawi khat lek ka kiss che vang khan min ngam ta viau ni maw....tae chu angawi reng a.hnuai lam abih ngur" bawk a....min chhang emaw chang lo emaw zanin hian i master hian, i hriat puina ngei in I virginity ka ruk sak dawn tho" che.A nui suk a...pangai deuh in awm teh jungkook ...tae chuan arawn ti chhuak hlawl a.... jungkook chu anui vak"a...Aw...I sweet zia ka lo theihnghilh hman tep alawm , lungngai suh lube leh condom chu ka kawl reng alawm I duh ang flavour ani mai....tae chu akuai dak a........ Mipa dang tan chuan i uih awm mah", kei ai upa zawk mah la kei hi 'king of the top' ka ni tlat, bakah I vawi khatna tur ka nia experience pawh ila nei nang ti raw??....A hmui hnuai chu apet zauh a.a kawr kilh chu ahan phelh pah zauh a...kiss tum chuan ahan hnaih a....tae chu rawn nui chuak hak a.....Experience maw i tih a.... jungkook chuan hriatthiam loh hmel zet chuan arawn en a....nih chuan hei hi eng nge a an..... jungkook chu apawm lawp a khum ah chuan a nghat a, rude leh personate tak chuan a kiss nghal buan"a.jungkook erawh in nem sawn alo tum ve ngar"bawk a, ahma a duhtawk a alo sawi sak theih kha eng tianga lo chak ta thut nge ti pawh a hre lo atum loh deuh in amittui te chu arawn luang ngial"a,,..chhang let chuang lo chuan alo dawh tawp .... bottom ahlau pawh ni mahna 😂😂...
Min sawmpanga hnu chuan tae chuan ahmui chu aphawi a..... jungkook chuan nem sawn vatin a hmai ah chuan a beng a.... Kim taehyung nang mi tenawm pa.....tih pah in a mittui tla pur Chung chuan a akawrkilh chu asiam tha hnu"a.... Tae chu rawn nui sap in ....fuck boy sawi atan chuan a awm lo mang e........Nang mi awm herh pa tih leh room atang chuan a chhuak tau nghawng"a..... nangmah in mu rawh....tih leh kawngkhar chu akhar thuai bawk, Tae erawh alo nui suk thung ,khi ver" chung
chuan....zawk za mah chuan ati sap a..........~~~~~~~~~~~~~~~
Kim taehyung nang mi tenawmpa, tenawm lutuk....ti pah in alu kham chu a kuah a ala in hnit fuih"a....
Tae chu engtia lo pa ta thut nge tih leh eng vang a amah chu lo sweet ta thut nge tih pawh a hre lo .....a hriat zawng chu a zak lutuk tih chauh chu ni...( Ngaihtuah vak duh su alo alang mai ang)😅😅///////////////////////////////////////////////
Next morning
Jungkook chu rawn meng diar" a, ahma ah chuan tae chu a uniform keng hian alo ding reng a amah chu alo en kar bawh a, jungkook zak lutuk chu a blanket chuan ain bilu khuh a ain tuam hlawm ta tlat a......hey!! Sazupui tah belh tho rawh school kan tlai dawn...tae chuan ati sap a....."maw sazupui tah belh a" van zak lo e...
Hey, kim taehyung nang hi....tae chuan ahmai zawn sit set ah chuan alo kun hniam a,, jungkook lai lutuk chu ahmai te chu asen tai hlar mai a...
Kei chu eng maw??? Alo ti tham tiak a......nang,nang nang hi..ka breakfast min lo lak rawh..... I thu" le....tae chu a chhuak nghal mai bawk a........ jeon jungkook nang hi nga ti nge a??????
A hmai chu a beng thak"a, tae rawn leh hma chuan bathroom ah chuan a tlan lut ta nghal a..........~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hei le master, i breakfast tur.....
Aw, dawhkan ah khan lo dal mai rawh, chuan i kal thei..... bathroom atang chuan alo ti lauh"a, dik tak chuan a hmu ngam lo.....
Ti nge maw ka zah em" le,,,nahhhh
Ka a tak ngial dawn,,ani te reuh hi min fiah atum em ni..ani chiang mai,hah min tih zah I tum vel ni maw
Kim taehyung, pa ang a lan der vak kha chu angai lo ang...sweet boy....ala ti hram a.anui suk a, bathroom atang chuan a chhuak ta a, bathroom atang a chhuak chiah chu tae chu single chair ah chuan bawp khawkherh a lo thu in akhabe vel tuai neuh"pah chuan alo thlir reng a....... jungkook chu a ding chawt a, phawk hraw chuan tae chu a en a.;... Chuak tur in ka ti che ni lawm ni......chu te chu ka thu lawm, kan tlai tep tawh nia ...tae chuan alo ti ve thung a ,Jungkook chuan a towel ven chu a pawt nghet sauh a, chair ah chuan breakfast ei pah chuan muang chang chuan a phone chu akhawih neuh"a,, tae a runluih chak vang hrim"ani bawk ,tae chuan nin hmel zet chuan alo en reng a..." A nuam riau mai , lo en rawh kim taehyung min tih zah man chu"....
....amah chuan akhi ver"a........
Min runluih hi nuam i ti viau ni maw jungkook??? Ti hi chuan kan muang dawn tlat... ..amit ko chu asan khum euh a....nuam lo ti viau ta ila... Jungkook chuan nui suk pah chuan ati ve thung a., An in cho dun khawp mai top nih an in chuh te pawh ni mahna.......tae chu atho hluai a chumi vang ringawt pawh chuan jungkook chu alo irhfiak kulh"a....tae chuan jungkook chu apawt dinga a towel vel lai chu apawh thlak sak a jungkook chu alo ip chawih"a, atheih ang" alo in khuh ve a .azak lutuk chu ahmai te chu asen tawn"a.a tawng pawh atawng hleithei lo chu ni ber .....tae erawh anui suk thung jungkook chu uniform te hak tir in asiam mawlh"a akamis a hak tir lai chuan jungkook chu amittui alo far fep a, tae chuan hriatthiam loh hmel tak chuan a en a....ti nge jungkook na I nei ami.... jungkook chuan tae chu a nem sawn a.......saruak ngalngat a min hmuh leh khawih hrep tawh hnu ah ka that leh that loh min zawt a maw???mttui thing pam chuan ahmui chu apet a , tae erawh ahmui liak huh sap in alo nui a..., Jungkook erawh alo thinrim tawn thung.... Tae chuan jungkook chu alam ah apawt hnai a akawng fek nalh tak ah chuan a chelh bet a ahui zawnah chuan atho lum ham " a jungkook erawh alo ip chawi" thung....
Hey, bunny tap duh suh ka eng ah mah a thawk lo.,heng i taksa phiar nalh leh ban puam tha tak" te hi ka tan chuan eng mah a ni lo, in peih rawh kal ang ......athlah leh nghal a.........Jungkook chu a tek ta chhak mai...Heng ka taksa hmang hian ka duh" ka kherh thlu thei tih hre rawh kim taehyung......
Kei tih loh., Nangin min kherh thlu lo ang nga,keihian ka kherh thlu ang che.....a lo nui suk a...bakah nang aiin kum thum laiin ka upa zawk, ka hmingpum a min ko tawh lo khan hyung emaw,, tlem a min ko duat deuh duh anih chuan tae", baby tae I duh"ni mai... kawngkhar lam chu apan a.....leh lawk jungkook I duh phawt chuan' DADDY' pawh min ti thei tho nia , bottom kookie baby....
Nui suk pah chuan a chhuak ta a...
Jungkook erawh thinrim leh zah avangin alo sa up" a abag chu peih thuai in.... I la hria ang kim taehyung..
A thaw halh a abag chu chhar leh in a ak tau nghawng"a...tae chu azui ve ta nghal a............School lam pan chuan an car nalh leh changkang tak chuan an in khalh chhuak dawn ta a ,an driver awm reng mahse tae chuan khalh a chuh tlat avangin driver seat ah chuan alo thu ran tawh a jungkook in tae ahmu chu aphu deuh zawk a, tae chuan passenger seat chu abeng thauh"a.. jungkook chuan a chil chu alem khawlh"a .... khawnge Mr. Min ????..
Vawiin atang chuan keiman ka khalh ziah tawh ang i nu leh pate pawh ka sawi pui tawh....... jungkook chu alo la ding reng a..... lo thu ta che sazupui tah belh , ka hmeltha tih chu ka hria mahse min en vung" zel suh; min âtchilh hmel lutuk...... âtchilh a i neee nih chu....tih leh seat ah chuan a chuang a , tae pawh chu akal ve nghal mai bawk a kawng tluan chuan atu mah"chu an in be lo hrim" jungkook lah in tuk verh lam ahawi tlat a pakhat zawk lah in kawnpui a thlir ngar"thung , school an thleng chiah jungkook chu rang mang kheng in a chhuak nghal a , yoongi bul ava thlen chuan a thaw hluam"a ahawi let a ring leng lawng in "KIM TAEHYUNG".
a ti vak a tae erawh anui suk duh cheuh .....thinrim zet in jungkook chu akal tau nghawng"a. Yoongi chuan a ngaihna hre lo zet chuan azui ve ta nghal mai bawk a....../////////////////////////////////////////////
Hey..tae min lo nghak teh ...ahnung atang chuan jimin chuan alo ti lauh"a.
Tha maw kha jimin ....tae chu anui suk a.....wow wow tae i va dang lam ta ve....eng ah chuan maw???......
I kal dan te i hawi her chuan apawi mawh ber hyung tiin min ko tawh lo, dilo a awm nge thil dik arawn thleng zawk ????.... hlauhna ata ka chhuak tawh ah ngai hmiah rawh.....
Eng hlauhna maw????
I la hre mai ang.....anui suk a...
Nih chuan tha tur ah ngai phawt ang,
takin i master jungkook thainpa yoongi kha eng ang mi nge????
Nang tak hi chu aw !!!!...eng nge ka thiantha ber kim fuck boy kha lo kir leh a apuihna ka dil ni ve mai a...
Mahse jimin fuck boy ni ka tum tawh lo ka tum zawng chu he hlauhna ata zalen hi ni .....thu tak hmel zet chuan a sawi a, jimin chu alo bu nghauh"a.....
Jungkook lakah khan I bottom dawn ta emaw ka lo ti hman asin ...an nui dun hak a , class room lam pan chuan an kal ta a......../////////////////////////////////////////////////
Jungkook oppa i tha maw ti nge i spotboy ngawt saw i en a ??? Jennie chuan alo ti a ......
Eng vak ani lo...ala thlir reng tho...oppa vawiin zan chu ka nu leh pate an chhuak dawn a naktuk zan ah chauh an lo let ang ..... beisei nei tak chuan lisa chuan alo ti vel a....mmm anih chu tih ringawt in alo chhang thung ......ti teh oppa kan pathum hian Neverland ah kan hruai ang che .ti teh DADDY ' .... Rose chuan alo ti ve bawk a..an bialpa intawm lakah chuan an in phal teh e,mahse jungkook thung erawh chuan chu thumal "DADDY DADDY ..DADDY... BOTTOM KOOKIE BABY...DADDY DADDY BOTTOM KOOKIE BABY....DADDY DADDY DADDY DADDY DADDY DADDY BOTTOM KOOKIE BABY......Tih chu ari nawn tleng"mai hian a hria,,ring leng lawng chuan...ATAWK KIM TAEHYUNG.......an lo hawi phei thup a....😲😲😲😲
Eng nge ka tih tak ,ka zak lutuk jeon jungkook mawl a......tae lam chu tak te in ahawi phei a , ani chu khabe dawn hian alo nui suk a......
"Ka a dawn lalpa, kim taehyung min ti a vek dawn" ...ni e taehyung huhang chu ana em ani... amah leh mah chu ain be mawlh"a...
Min lo chhiar sak tu te chung ah ka lawm em em e......💜💜
YOU ARE READING
Evil master ✅
RandomA master awm herh tak in alaka a feeling a puan hnuah a ta hauh hmak dan ..... mi tha leh fel tam tak an awm lai a...tinge asual ber an thlan leh thin a chhan chu mite hmuh ve loh amaha thatna awm atanna ruat chuan a hmuh theih thin vang a ni...musu...