last chapter 💜💜

1K 120 37
                                    

" Aw in hual na chu neih ve ka duh tawh".. jungkook chuan thutak run chuan anu chu a melh a. A ni pawh chu abu nghauh² a...

" A tha lawm,, in duh phawt te chuan min rawn avang in ka lawm khawp mai bawiha".. a nu chu anui sang a. A fapa chu akuah hnu² a...

" Ka fapa pawh alo tlangval ve tawh hle mai".. a lu ah chuan afawp zauh a.

Jin leh joon te inneihni chu tih fel ani  ta a. Chutiang bawk in jk leh tae te inneih ni tur pawh.......

" K pa a in duh tawk tawh mai dawn em ni,, ka mut a chhuak tawh riau ania".. Mrs jeon chuan a pasal hnung ah chuan alo chul hliau² a. Pa chan chang pathum te chuan an kawppui te ho chu an han en thap a. A ni chuan nui sang in an lo thlir a. An thian te ho erawh ruai te nau an ei zawh khan an haw diak tawk......

" Tae kan mu tawh mai dawn ami".. tae chuan zaidam tak chuan ati a. A nui hmel chu sweet tak ani. Tae pawh alo nui suk. A chan chu tuna jungkook nui hmel leh a awm dan chu anu lutuk tlat.....

" Nia joon, mu tawh ang naktuk atang chuan kan buai dawn teh ania".. jin pawh chuan alo ti ve bawk a. Joon chu pasal thu awih thei ang ber chuan thi nghal vut in  jin chu a zui nghal a. Mr. Jeon pawh chuan.." ni e a,, ka makpa muttui aw, nang pawh bawiha".. tih pah chuan a game khelh chu dah in a beer chu ahan in leh khawlh² a . Taekook te pawh an lo bu nghauh a. An nu nen chuan an in zui lut ve ta nghal a. Tae erawh ala thu reng thung.......

" Chuan kei ni pawn kan chho dawn ami".. jungkook chuan kuan hniam in tae chu a en a. An chuan mit meng hriatthiam har tak chuan alo en kuau a....

" Ti nge i va hmanhmawh ve kook, min sawipui  duh i nei em ni nu I".. tae chuan  fiam pah chuan ati a.  Jungkook erawh anui hauh lo. Thu tak zet chuan tae chu a melh a...

" Tae in neih ka duh tawh".. jungkook chuan ati thawp sat a. Chiang tak in tae a melh bawk. Mahse tae channa chuan a rilru chu ati na takzet...

" Ka duh lo".. tih chiah in a chang. Chu thu a ka atanga a chhuah rual chuan jungkook thin chu natak a chhun zawk ang mai ani. Eng tik lai in nge a mittui alo luan hman pawh a hre lo...

" Ti maw tae"... Aw lawi lek² chuan ati ban chat a. Tae erawh anui hak. Jungkook chu apan hnai a. A kuah vawng² a. Jungkook erawh a che eih lo. A hma lam chu ding tak in a en ngur² a. Tae chuan an in kuahna chu thlah in jungkook chu a fawp vang² a. Jungkook chuan a chang let lo...

" Tih pakhat min tih sak dawn chuan".. tae chuan ati a. Jungkook chuan amittui tling pam chuan alo en chho a..." Eng_ nge_ chu²".. jungkook chuan ati bah deuh nawk² a. Tae chu sweet tak chuan anui sap a. Jungkook mittui chu ahruk sak a..." Baby nakin ah i hre mai ang,,min tih sak anih phawt chuan lei hnuai ah in nei ang pawh tih la ka nei ang che".. tae chuan ati a. Jungkook chuan amittui hru hnu² pah chuan abu nghauh² a. Jungkook pawh them chuan a zia awm ta deuh. Tae awm ah chuan akut anghat a......

" Min ti hlau alawm tae min nei duh lo hrim² ah ka ngai hman alawm., Nang chuan fa".. a ti chiah sawi leh duh lo in a ngawi ta daih a. Tae chuan akuai dak a. A hmui ah chuan afawp vang² a...." Tiam rawh i ti ang tih".. tae chuan ati leh sap a. Jungkook pawh alo bu nghauh² bawk. Tae chuan apawm lawp a. Jungkook chuan alo kherh bet ve chial bawk. Duhthawh zet chuan an in fawp a. An room lam chu an pan nghal a. Jungkook chu khum ah chuan dim vak lo chuan a nghat a. A kawr pawh chu aphelh nghal sawk² a.....

" Tae.. tae ka chhung te an awm.sia".. jungkook chuan thaw hlawp² chuan ati a. A hmai leh hmui te chu a sen ham bawk a. Tae chuan rum tak in a melh a.." chuan eng nge".. a ti deuh hmuk. Jungkook chuan chil a lem khawlh a. Tae chu a en reng a....
" Eng mah ani leh lo chhunzawm ang"... Tih pah chuan lem tak chuan anui suk a. Tae chu kuah bet in a fawp tawn² nghal tawn² a. Jungkook hian tae awmdan hi ahrethiam tawh bik lo. Tae hian a that leh hnu atangin in sum a harsat em² a. A kham thei lo hi ani tawp. Duhtawk chin a nei lo a. Jungkook lah in tae tih lungawi loh ahlauh luat ah eng mah a sawi buai ngai lo. A duh chu a pe tawp mai ani..

Evil master ✅Where stories live. Discover now