bonus chapter" for you Kookie"

662 85 18
                                    

Vawiin hi he khawvela ka hmangaih leh duh ber min ti hlim tu ber ka thinlung zawng²a ka hmangaih Kookie birthday ani a. A pual in ka rawn up eeee💜💜💜🐰🐰🐰🐰🐰🐰 i piancham ka lawmpui che ka hmangaih kook....






" Ka Kookie i hman tawh em"... Tae chuan a suit chu ahan tha mawlh² a. Tun ah hian a pasal in siam chu a nghak mek ani. Jungkook ve thung chu zai rut² chung in a sam ala khuih melh² a..." Aw ka hman tep".. alo ti sam et. Tae chu athaw hak a...

" Babe kan tlai ange,, jij hyung te anniversary ni ah kan tlai ber chuan jin hyung a lungawi hauh lo ang "...tae chuan ati leh sap a.a tih dan lo tak in a sam chu akhuih pial a.  Man rem² tak ani. Kawngka chu hawiin a Kookie in siam lai chu athlir a.....

" Aw babe,, tun ah hei i pasal ka awm reng a. Tu laka lan that nge maw i tum le".....

" I tan chauh lo pawh in chei ve ka ngai lawm,, min en mai² teh".. jungkook chuan alo ti ve thung a. A coat chu ha in..." Perfect".. a ti sap a. A tih thin dan ang in a bul wardrobe chu hawiin necktie hrang² chu ahan en kual a. A sen duk rangkachak rawng a par kual deuh chu athlang a. Nui sen² chuan apasal lam chu apan a. A tie ken chu a nghawng ah chuan a veh kual sak a. A kiss leh te² a...

" He tia ka tih hun hi i nghakhlel ani ti raw"... Nui sen² chuan jungkook chuan ati a. Tae chu a en chho zauh bawk. Tae anui hak. A kut chu Jungkook kawng ah chuan a suih a. A awm si chet chuan apawt hnai a. A nui seih bawk. Jungkook chuan a suih zo a. Tae coat suit te chu beng fai thuak in a pawh mar sak vel a. Nupui in an pasal te an tiu thin dan ang chiah in. A pasal tan a in nghahna tha tak nih ve a duh ani....

" Tae i sam hi".... Tih pah chuan a chala sam lo tla tlem te chu ahui phei sak zauh a..." Eng nge ka sam chu, a mawi lo Ami"... A mit ko a san euh a.

" I pa tawp,, ka duh lutuk tlat".. tae chu akiss leh zauh a. A hmui a si chiah tih ah chuan tae chuan lo pawm bet in a kiss nghal tawn² a. An in kiss lak chuan jungkook chu a rawn nui chhuak ker² a........

" Enge nuihzatthlak a"..

" Ka in siam min tur hmanhmawh nen,,tun ah lem i tha neih zawng² in min fawp leh tawh nia".. a nui her² a...

" Ka taksa i deh tawh hi chuan i hriat kha".. a chawl dat a..."mahse kan tlai ang,,kan anniversary ani bawk sia"... A nui suk a. jk chu akiss leh zauh a...

          *+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

" Wow tae,,i style i thlak ani maw".. jimin chuan alo nghawk zauh a. Tae anui seih..

" E taka naktuk hi i hman dawn em tae"....

" Ti maw".. a wine in pah chuan jimin chu amelh sap a...

" Yoongi te nen kan in neih thil vel tih fel ve kan tum a min lo pui ve ang chu"...

" Ka hman lo ang,,tih tur pawimawh deuh ka nei a."... Tae chuan ati a. Jimin chu abu nghut a..

" Eng eng,, hna lam maw".. jimin chuan ati leh sap a.....

" Pawimawh tak ani,, kook pawn ahre lo. Chuan ama bulah sawi suh aw".. tae chuan ati sa² a....

" Aiii,, surprise i tum ani Chiang"... Jimin chuan anghawk leh zauh a....

" Hey nang ni kha  cake kan zei dawn".. jin chuan alo ti lauh² a. Vmin te pawh chu an phei ve nghal a. Tae chuan jungkook kawng ah chuan in ti neitu tak chuan a vuan a. A lu ah a kiss zauh bawk. Chutiang bawk in yoongi pawn. Hoseok athaw hak a...

" Ka ning ka awm ve lai tal hi chuan in in si lo thei angem".. Hoseok chuan alo ti Vin hlur a. A thian te an nui suk duh cheuh...

Party ah chuan an thian te chauh lo pawh mi dang tamtak an sawm a...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 01, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Evil master ✅Where stories live. Discover now