Wow!!!! Jungkook ilo va bawn ve,, 9,10,9,10 .. Chuan 10 leh bawk kan chak tih ka chiang ani...jimin chuan nui vur"pah chuan alo ti a...nang hi ti nge tun hma a lo in tawng tawh ang maiin kan bulah i tlangnel theih??? Kei leh yoongi chanchin te chu i hre vek awm sia, min hlauhna i nei lo hi i mak reuh ngawt mai. Hey vang hi nih hi yoongi pawn...ati hman chiah yoongi in..kha jungkook i hun!! tha deuh khan ti rawh. game khat ah nangmah vang in kan chak tawh lo nia... arawn ti vat a....Nia,nia tha deuh in kan ti ange,,kan la chak bawk si lo a.... jungkook chuan nui suk pah chuan ati a.jimin chuan" atir a game mai" ti tu kha tu nge".... Sik zauh pah chuan alo ti a.....nang hi!!!! Yoongi chuan ati vak a...eng nge kei chu???
Jimin chuan hlauh loh hmel zet chuan alo ti let a..... yoongi chuan ahmui apet zauh a ram hmak lai tak chung chuan " hma lam en rawh".... "Ka hlauh loh zia che hi" tih pah in jimin in ahnung ah abeng a ala bu lawp zui.
Jungkook chuan ahan tin zawn leh ngar"a....."a fuh e" ati sap a, tae lam ahawi a mahse alo awm lo....Jungkook chu rilru mumal lo deuh chuan ahawi kual a, a chak tak avang a han in tih theih achak teh reng nen, ani lah hmuh tur a awm si lo.a thinrim takzet ,, rinhlelhna leh thikna in a khat nghal mup"... Nan!! Ani ringhlel tur hian eng in zawmna mah kan nei hleinem".. ati bul"a.........,.,.
Awle vawiin sport competition a chuan group A lam in hnehna an chang e..... Jungkook chu yoongi leh jimin chuan an rawn kuah nawk"a..
Eng tin nge jimin hi an bul ah hian atlang nel em" theih zawk, hmeichhe satliah phei chuan akut an khawih ngam tawk ania. Nihnih thum lek a la in hria kha an ni sia...mak ti tak si chuan jungkook pawh chuan alo dawh ve tawp mai...Ka rei ka ui lutuk,ka ui lutuk. kan chak ta lo... Hoseok chuan lei chum dawt"pah chuan ati a.... yoongi leh jungkook chu rawn kal pheiin....
Hey hobi a ho emai games mai"kan tih tawh kha tih nge i lak nat viau, game khat ah in chak ve tho kha.....
Yoongi chuan in ti thei tak chuan arawn ti a... yoongi games mai" vang in i thiantha ber i vin vak kha,...hah ti rawh u, ka chak ta si lo a, zanin chu ka lo treat ang che chu ... athiante pahnih chu abeng thank"a.....kal an tum lai chuan... " Lawk in tae hi"... Jungkook chuan ati sap a.. azawng kual nghal a..." Kook school time azawh hun ah alo haw ve mai dawn alawm.... Hoseok chuan alo ti a...
A spot ngaihtuah ati na iti ve em??
Yoongi chuan alo ti sap a ..." Nia amak ngawt mai" .. Hoseok chuan jungkook hawi vual" thlir pah chuan alo ti a...../////////////////////////////////////////////////
Taetae I Jennie nunna thu hi ngaithla la,, jungkook i hlat rawh....
Tae chu anui suk a..an thinrim zual sauh...tae chuan innocent hmel zet chuan akuttin sik neuh" pah chuan..
" Ti nge kook.. kookie chu ka hnaih lo ang".. ahan tih bah der vel nawk" a...
Kan sawi chu hlat rawh tih awmzia chu, hlat la ni mai.......tae chu ahan khur der vel a....rose leh Jennie chu an lo nui vel uar"a..tiang chuan chu mi te thian pathum chuan the baby tae" chu
thunun tum in tan an lo khawh ve ngar"a an daddy in ahriat hun ah eng tin nge atih ang le....Keini ai pawn i no zawk ania, nachin kha chuan iin la pa viau ania,,,eng tin nge oppa mit hi i lak em". Alo fuck che nih pawn i taksa mawi vang bak ani lo ang ,,ani ang fuck boy hi chuan keini ang beauty queen lo te chu nga tan mah ati lo,,anni ang hi chuan thinlung an nei lo ,,nang nen a in awm dun hmuh ai chuan amah pawh hi kan tichhe vek thei ania,,nang kan tih dan tur ang che in..Tae khabe chu akuai dak a....
Min en teh spot. kan jungkook hma ah hian inno vak tawh suh ang che....
nachina min biak dan vel kha chu ka ngaidam ang che hmeltha. Anih loh chuan he i hmel mawi tak hi........Kei hi nang ang hmeichhe tawp leh bawlhlawh spot ni lo in,ka jungkook spot chauh ka ni....tae chuan arawn ti ram hmak a...." Ka hnaih leh chuan eng tin maw " arawn ti leh fak a....
Lisa chuan abeng hawi sawk a...
" Ka jungkook a i zak chai lawm ni??
" A tha,,lisa nge".. rose chuan alo ti a, Jennie pawh chu alo bu zauh a ,an nui deuh suk a.mahse an nui rei lo khawp mai, tae arawn hawi chhuah leh chuan an ngawi chhiang khawp mai.
Tae thinrim mit meng sen ram tluk a mitmeng rorum leh hlauhawm an lo hmu ngai lo. Jennie leh rose chuan chil an lo lem khauh a chutiang bawkin lisa pawn ,,,eng sawi sitset tawh lo chuan tae chuan lisa chu arek ang chawt a .athiante pahnih chu an lo te deuh thawt a. chhanna chang an hre lo a an ngam lo bawk. An lo ding khur char"a, tawng pawh an tawng ngam tawh lo..he taehyung hi khawi ami nge dimna leh lainatna nei lek lo hi...tae chuan lisa chu a theh thal thuai a, athiante chuan an lo dawm nghal vat a....Ka mit hmuh ah lo in lan tawh su, ti dawn ila school khat ah kan lut bawk si mahse ka hmu peih tawh bawk si lo che ua, eng tin nge ka tih ang che u....
An mit a en kar pah Chuan asam hui zauh a, hmeichhe pathum te chuan chhan pawh an chhang ngam tawh lo....tae tawng atum leh chiah a ka ahan ang zauh chu....kim taehyung eng thil nge ti ni a i in hriat ????An hawi thap a.,An hmazawn ah chuan jungkook chu thinrim zet in alo ding reng a......Tae chuan akikawr ipte zen pah chuan " l li hmu vek ani maw.? Anih chuan kan haw dawn ami" alo ti sap a.jungkook chu rawn kal pheiin...
Ka zawh che chu eng tin nge kha tiang khan eng tin nge hmeichhia i tih theih zawk ?? Tae awm ah chuan arawn tham a,,tae erawh anui deuh suk.lisa chu alo tap vel a. " Oppa i spot hian ka chung ah..ka Chung ah".... A rawn ti faih" a....ka hria lisss ,,atha leh vek mai ang,,,chuan nang eng tin nge i tih ngam zawk....a hnek thak nghak thuai a..."ti khan i thil tih pawi zia chu
i hre tawh em,, oppa hi kan ta chauh ani" .. rose chuan arawn ti ve leh a....
"Tun bak hi athleng leh tawh tur ani lo".. jungkook chuan ati ram hnak a.
In her in lisa chu akai tho a.." ti rawh u,i kal ang u"... Kal an tum chiah chu tae in jungkook banah alo vuan a. Na zet in a hmer bawk...."kim taehyung eng thil nge ti ni a iin hriat a,..tun a i thil tih avang kha chuan hremna i tawk khawp ang".. tae kut chu thin thlak atum a, mahse achak lutuk tlat..
Tae chuan mit sen ram chuan arawn melh a..." Min ngaithla phawt rawh" alo ti tham tiak a......"Ka kut hi i thlah loh chuan ka kut lum tha tak hi i tuar leh ang"... jungkook chuan tae kut chu athing thla hnawk a..."Min ngaithla phawt rawh ka tih che chu, anih loh chuan" tae chuan ati sap a.... "Anih loh chuan eng tin,, jungkook kut aia i kut tum kha alen zawk i ring ami"?? Rose chuan arawn ti bar" a........
"Ka hriat tur leh hmuh tur ang chu ka hria in ka hmu vek tawh ka thin i tihrim belh hmain min thlah mai" rawh".... jungkook chuan ati ram hmak a.. "Min ngaithla dawn lo maw."
Tih leh kaih atum a. Jungkook chu theihtawp a lo tangin " kim taehyung min ti thinrim tak" dawn nia, i in chhir hma hian min thlah mai" rawh".
Hmeichhe ho chuan ti dek in an lo thlir a...tae chu rum zet a lo hawi let in jungkook chu athlah a, apan hnai a
Jungkook erawh alo tawlh hnung hrut" thung ..." Min chheih kual tum tawj suh ka tih che kha" .. jungkook chuan hlau aw le" chuan ati leh a..
"Oppa i ngam lo chuan kei man ka ngam alawm" tih pah in rose chuan tae chu rawn nem sawn atum a.tae chuan khabe ah lo hmer vakin .." thil tha lo tak in hmuh duh loh chuan ka bo rawh u" tae chuan alo ti ram hmak a..." Ka ning..kal ang u " tih pah in jungkook chu in saseng a tum a, tae chuan bawh thlu rawp in duhthawh, duhthawh mangkheng in akiss buan" a..a thil a khawih hmaih lo bawk.. jungkook chuan theih tawp in lo nemsawn atum a ,.. athei lo, athei thlawt lo...a dawh ve tawp mai ani.
Chhang let lo mahse tae in a dick a khalh mial" avang chuan a moan lo thei lo. an awmna hmun chu khawi lai nge a ngaihtuah lo,tu te nge awm ve tih pawh angaihtuah hek lo,,nuam tih avang chuan a lo moan ham" a..
Bangkil ah chuan the beauty queen in ti te chu chi hlawm ang mai chuan an lo ding khawng reng a. An daddy mipa dangin an khawih avanga nuam ti a lo rum hlarh" an hmuh chuan an mitmu athlawk chhuak lo chauh...tae chu rawn hawi chhuak in" atawp thleng en in tum Ami".. arawn tih chuan rang lutuk in an school building hlui atang chuan an tlan chhuak nghal a...an kal ta maw tih ah chuan jungkook chuan tae chu kuai let in amah zawk chuan akiss buan" a.
Tae chuan thlah in " ka thu sawi ngaithla phawt rawh" arawn ti a..A hun rih lo tae,.....a kiss zawm leh nghal a....
Tae chuan phawi leh in.."l awm dan en chuan thil dang thinrim i nei sa ang hle mai... jungkook Chuan nem sawn in...eng vang in nge hnehna ka chan laiin ka bulah i awm loh....a titau nghal der.... I hmuh ang kha ni mai, khang vang khan..tae chuan ati sap a..
Eng tin nge ka bialnu te chuan an loh tih che a.??...Nakin ah ka hrilh ang che,,haw phawt ang..
Ti maw,,,heti hian kan tawp san dawn chuan min hrilh talk rawh...in ti pangchang tak chuan ati a...
I chak loh chuan i tlawmna tur thu i sawi kha mahse i chak alawm chuvangin ka tlawm e,,la kham lo viau mah la.i chak miau sia...tih pah in jungkook chu apawm nawlh a akal pui ta a..
Phakar lutuk ,zei lo ropui si....tiin jungkook chu a phun bul"a......
Eng maw i sawi Master??
Eng mah kal tha raw..min thlauh Ange...tae chuan " cute" ati sap a. jungkook chal ah chuam afawp zauh a,,.
Jungkook p.o.v~
He feeling mak tak hi ka duh lutuk tlat ,in kiss ai chuan atheu neu deuh ngei mai mahse ka chhung ril ah hian ka hlim ver" thing si,,.eng ang feeling nge ni ngai???...
Ka thintim na zawng" te kha thli in a chhem bo duak in ka hria....End of jungkook p.o.v~>>>>
Up leh vat ang💜💜💜💜
YOU ARE READING
Evil master ✅
RandomA master awm herh tak in alaka a feeling a puan hnuah a ta hauh hmak dan ..... mi tha leh fel tam tak an awm lai a...tinge asual ber an thlan leh thin a chhan chu mite hmuh ve loh amaha thatna awm atanna ruat chuan a hmuh theih thin vang a ni...musu...