Le practice leh tawh ang ule...hoseok chuan ateam te chu arawn au lauh"a.
Kan in peih chuan tan ang ule.... group B lam chuan ngawrh takin an practice a chutiang bawkin group A pawn mahse an leader in arilru pe lemlo tih chauh lo chu........
Hoseok chuan ateam te chu chak ngei tum chuan practice alo neih pui a...
Horse i tang lutuk anih kha kan team pawn eng mah kan la zir hlei hnem...
Yoongi chuan ham bai"pah chuan alo ti a...chu vang alawm tar khawro ang mai a i mut achhuah reng yoongi...
...hoseok chuan alo ti ve thung a
I peih e a... yoongi Chuan tiin jungkook awmna lam ah chuan a phei ta deih a...//////////////////////////////////////////////////////////
Le tae min han hrilh tawh teh, eng chiah nge I chung a thil thleng...jimin chuan thlan tla hluam a tlan pah chuan a zawt a.....tae chu ahan chawl dat a.a tlan leh a.....hlauhna hi ka bei let angai ani, he thlarau hi ka hlauh chhung chu ka zalen thei ngai dawn lo tih father Joseph khan min hrilh a...
Hriatthiam loh hmel tak chuan jimin chuan arawn en a......ka pa Khan athih hma khan hlauna chu tlan bo San tur in min ti a.,,ka lo hrethiam lo ani,,mi chak leh huaisen kim taehyung ni thin kha hmeichhia der dep ang mai in nun hman ka ngaih phah a ....a nui hak a....jimin chuan"nga ti kher nge"??....ka hlauin, keimahin ka hmachhawn ka hlau ani dawizep tak leh mite rinchhan reng"in ka nun ka lo hmang ta anih hi.atir kha chuan min veng him thei tur in mipa han ngaihzawn mai pawh kha ka hnial lo, jungkook sawmna ka pawm tep tihna nih chu....a sawi zawh chuan jimin nen chuan an hah avangin lei ah chuan an tlu hnawk a..Chuan eng in huaisenna pe che ...jimin chuan thaw hlawp" chung chuan alo ti leh a.....tae chu rawn thu kangin jungkook te lam chu ahawi phei a ..... Sawlai sazupui sawn ...... jungkook chu ava melh a......ani lah chu yoongi nen thu khirh khan tak an sawi tih hriat tak hian alo tum bur a...Eng tin.... jimin chuan alo ti leh a..
Ka hmuh tirh phat khan ka chung ah a nun rawn em"a.ka ngaihdan chuan mipa ro rum tak anih hi ka ti rilru a mahse........
Eng nge mahse.....
Amah a duhawmna kha ka hmu thei tlat ani michak lo leh mi nun nem tak ani....
Jeon jungkook saw maw,, hey tae i duh mi a...
Chutiang lam ani lo,, min hip a mahse ka duh lo....
A chhung a awm tir che chu aphal ka ring chiah lo...jimin chuan alo fiam a..
Ka sawi chu chim ,a chung a awm ka duh lo a,,.ka chung a awm tir ngat phei chu teuh lo han fiam kual hi nuam ka tia.,a zah lai hmel phei hi chu a cute teh nia ....a nui sap a..
I lo hmangaih reng te hi ni lo maw???
Teuh lo,,mahse fuck boy tih tak ah in kiss erawh a zei khawp mai...
Wow!!! In in kiss tawh maw tae, eng nge thil dang in tih tawh....
I tawng chuang leh dawn tlan ang...a tho thut a atlan nghal a jimin pawh chuan a zui ve nghal a...Mahse tae eng kim ka hrilh ang che i tih kha.....
A chawp chilh in lo tlan rawh...
Jimin chuan a um dawr"a..__________________________________
Ti nge jungkook hmeichhe nauvei ang mai khatia i ner nung a ...abula thu yoongi chuan alo ti a....eng mah nilo hyung ka a.,,eng mah ni leh lo .......
Hnuai lam chu abih leh ngur"a.....
Lawkin jeon tunah khan hyung min ti law,,?? Khai leh I buaina chu a serious viau ani maw??..... Jungkook chu alo bu nghauh"a........nih han sawi ta che...
Jungkook bulah chuan a thu thla ve nghal a ..........ih eng lo nia tae hi nia..
A ngawi leh dat a.yoongi chuan ...Ka hria lawm jeon...
I hria maw???
I duh tih te chu hria e...
I hriat loh tawp chu.....
Chu lo hriat tur a awm chuang ami???
Aaa...awm chuang lo e..,, ka fiah mai" che...ati Ahzel vel ta ringawt a..
Thu dik min hrilh rawh ....
Eng lo hyung , eng nge min hmuh Dan..
Eng tia hmuh dan....ngawi teh nang hi min ngaizawng ami ......ati thawt a..
Ni lo ,ni lo hyung chu lam ani lo.ka sawi awmzia chu hmeichhe tam tak ka CK pui tawh Chung pawh hian ka ...ka....sawi hreh hmel zet chuan ahan ner nang a.....sawizawm zel ta che . yoongi chuan alo ti leh a. Jungkook chuan thawk a han la leh hak a..... mahse min hmusit miah suh ang che. , Ati zawm leh nghal zat a.. yoongi chu confused tak chuan alo bu sap a.....awle fuck boy ka ni chung pawh hian ka la bottom hmel tho em?? A mitmu liam tak chuan yoongi chu serious deuh in a melh kar a,.. yoongi chu a rawn nui chuak thawt a....Ka ring reng a jeon aw I la bottom alawm ......a mah ang lo tak in a nui hawk"a....eng vang in!! min hriatchian em hi tu lakah nge ka bottom tawh ....atum deuh hmuk a.... hey jungkook thinrim suh,,nia kei chu i thian tha ber ka nia I nung Chang dik tak hi chu ka hre lutuk tun lawk a bottom i ni lo ,, I la hria em kei thian a min neih hma kha. hmeichhia te chu a hlau in i hlau anih kha.school top boys te mit la tu ber i nih thin kha ,,, kan school mipa tawh phawt chuan I chunga chuang nih an chak thei em kha,, mahse tumah kha I duh ngai lo , I theihtawp a paa awm I tum lai te kha I theihnghilh ta em ni ,,alo ri ta hle mai tu mipa mahin I chung ah min an len tawh ngai lo...a nui hak a.....ni e hyung nitin mai kha hetiang mi ka ni lo tiin darthlalang hma ah ka in hrilh thin ,,ka hlau ani hyung ka mi hlauh ang mi chu lo ni ta ila ,, he khawvel hian eng tin nge min ngaih a ka chhungten eng tin nge min ngaih ang..In thiam lo zet chuan a kun hniam a...Jung chutiang in ngaihtuah suh, tun hma pawn I thei a tunah pawh i thei tih ka chiang ani.he khawvel hian tahna tur chhan tam a hmuh che chuan hlimna tur chhan tam tak I nei tih hmuh tir ve rawh tih anih kha.....a hnung a beng thauh"pah chuan yoongi chuan alo ti a...... jungkook chu rawn nui chhuak hawk in .....wow hyung ,ka yoongi hyung kha ila ni em?Hmela I best friend yoongi ngei kha ka ni e....a hmui ti chuar suk pah chuan ati a... jungkook chu ding hluai in..." I ti dik hyung ka ngaihtuahna ka lo kawm nasa mah"ni , nia tuna taka ka theih loh chhan tur a awm hlei hnem". jeon jungkook ka nia lawm ka duh chu ka hnuai ah an awm ang..."that my BF".... Yoongi chuan alo ti sap a...enga yoongi BF a???........Best friend maw le .....alu thing na"pah chuan yoongi chuan alo ti thaw a.an nui dun ver"lai chuan tae chu an bulah chuan arawn kal a....Hey jungkook ban a hun tawh....
Lo va kal rawh spot,,ka bag vel kha min lo va khung fel sak rawh.....a mit hmul san euh pah chuan jungkook chuan alo ti a.tae chu anui suk a..
Ka rual a kal tur in ka ti che nih chu...
Jungkook hmai zawn ah chuan akun hnim a.jungkook thung chu theih ang tawk in alo in sangmar at a.theih ang tawk a pangai a awm a tum a.....
Mahse keichuan lo va kal tur in ka ti che lawm... jungkook chuan ngeng zet a melh pah chuan alo ti let a kha leh chen mipa ka ni in ti ani ve tlat......
Hey sazupui tahbelh in hnial buai ka peih lo, mahni a haw a i chhungte hrilh tur in min duh mi....a meng thip ram a... sazupui tahbelh a!!kook nangmah a sawina mi??? Yoongi chuan alo ti a.... jungkook chuan eng sawi sit set tawh lo chuan tae kawr awm ah chuan a tham a....."Kim taehyung i ngawi dawn nge i hmel hi hmuh tlak loh in ka siam dawn???..a aw atang pawh chuan athinrim hle tih a hriat theih,tae chu a nui suk a chu chuan jungkook thin chu a tihrim belh em"a....ngawi rengin ka bag saw keng in lo va haw la ka duh hun"ah ka lo haw ang, nupui feltak ang in ka lo haw hun tur min lo va nghak tawp la a tawk ka thin i tihrim belh hma hian...lei seh chilh deuh tak chuan ati a,tae erawh in eng ah mah ngai lo ang maiin jungkook chu nui suk hian a en a...."ka sawi chu i hria em , ti rawh yoongi i kal ang"..kal mai tum chuan an pen hrut a,tae chuan jungkook ban rek ah chuan vuanin...."a tawk ta viau e, jungkook tun ah hian ka rual in irawn haw ang " tih leh jungkook chu kal pui atum a,pakhat lah alo tang tlat bawk si.... yoongi chuan tae a reaction dang lam ta thut leh jungkook eng vang a bottom chungchang kha sawi pui nge anih hrethiam chiah in an pahnih chuan alo thlir reng a, a beng bula a sin nalh leh kir chiai in arawn tih buai hma chuan.....Ari ga to.......all the readers💜💜💜
Yoongi birthday pual in..Happy birthday
Min yoongi gi🎊🎀🎉💜💜
YOU ARE READING
Evil master ✅
RandomA master awm herh tak in alaka a feeling a puan hnuah a ta hauh hmak dan ..... mi tha leh fel tam tak an awm lai a...tinge asual ber an thlan leh thin a chhan chu mite hmuh ve loh amaha thatna awm atanna ruat chuan a hmuh theih thin vang a ni...musu...