ch -15

733 92 18
                                    

Taekookie__ jeonkim i taima bik sia ka in thiam lo a,ka lo up anih hi. Min lo chhiar sak leh theuh dawn nia😅😅 a horror pawh hi lo chhiat vek ru,,ka thiam nag tawka ka ziah ve nia...

Taehyung p.o.v*****

A hun chu alo thleng ta,,suahsualna a khat Ramhuai bawlhlawh hnaw bo hun tur chu.. namjoon hyung sawi ang ngei in father hnen tangin tui thianghlim pawh ka la tawh a. Jimin, yoongi leh hoseok pawh an lo kal mek bawk a. Namjoon leh jin an awm sa a. Chuan kei in tun ah Kook bul a in sawifiah tur in ahma ah ka thu a. A mitmu lian lutuk mai chuan min en kar bawk. Ka hrilh hun ah min awih kher angem. Min nuihzat mai ang a.
Mahse amah leh ka tan eng kim ahriat vek angai. Thawk la hak in akut chu ka vuan a. Ka hrilh ta...........

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

"Chuan kha bathroom a ka hmuh te, school ami te khang zawng² kha  thlahrang maw???..phawk zet chuan tae chu a en a.tae chuan alu abu nghauh² a. Jungkook chu akhur ti tih nghal a. Tae chuan kuah thlawp min.
" Ka hria i hlau ang tih pawh, mahse heng zawng² hi kan tih tawp angai. Huaisen taka kan hmachhawn angai. Anih loh chuan kan in kar ah hian ain rawlh reng dawn ani. Min kalsan lo ang"....a nopang zawk chuan rawn en chho in..." Ka bulah awmtlat rawh aw"... Zawi sap chuan arawn ti a. A bialpa chu anui hak a..." I tawn lai kha chuan i hlauh ngai loh kha".. jungkook fiam zauh pah chuan ati a.
" Kha tih lai khan,,ka hmu leh nghal zel che a,ka theihnghilh nghal vek zel lawm"... In ti pangchang tak chuan ahmui chu ati pawrh tar a. Tae chu anui suk a, jungkook chu kuai dak in ahan fawp leh vang² a...." Bad boy i ni tih hi tu nge awih ang le".. khi suk pah chuan tae chuan atia. Jungkook lahin alo chum chawrh....

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

" Joon ka bulah awm reng ang che".. jin chuan namjoon ban nghet taka vuan pah chuan ati su² a.  Namjoon chuan in then darh a,,box senduk lam thim deuh ruih,,a tlang rangkachak rawng.akhalhna awmlo lian ve tak chu zawng tur in ati a. Namjin,
taekook , yoonmin leh hobi.....an za chuan an in thendarh nghal sung² a. Namjoon chuan chu thlarau chuan an tum ahriat tawh avang in tisa anei a, a khawih theih tihna nih chu a ti na thei a.  An nunna pawh alaksak thei bawk........


" Chim nangmah khan kal fal vak suh"... Tih leh aban ah akai a. Mahse jimin chuan eng mah ala sawi ve lo.
Hoseok pawh chu alo khur der² a. An ni chu in chung lam ah an chho a. An mansion chu a zau em² a. Chhungkaw thum vel lai chen theihna ani hial ang chu..." Yoongi en teh" tih pah Chuan Hoseok chuan yoongi in jimin akaihna kut chu khut der² in akawk a.
An pahnih chuan an en dun a. Chu kut chu jimin kut ani lo, a duk chur a abawl thluah bawk. A tih te chu a sei ther nuai bawk. Yoongi chuan rang lutuk chuan athing thla nghal a.  Tisa anei tih hrechhuak in apet leng lawp a... swag yoongi";;..😎 an pahnih chuan tlan chhuah nghal an tum a. Hoseok ban ah chuan alo vuan ve leh a.." Awi ka nuuuu!!!!, keimah ka ni lo,, yoongi nih kha pet che😫😫. Kei chu ka ding mai² lawm".. tih pah chuan tap tuau in amah chelhtu kut chu thing thlak ve leh atum in yoongi chu akawk zawk² a. Mahse jimin alo ni..." Chim nagmaw".. yoongi chuan nghet tak in akuah nghal a..." Hoseok!! Hoseok!!"..Hoseok hlau lutuk chu alo thidang hman ......😵..!;!


::::::::::::::::::::::::::::::::::


" Kook i hlau viau alaw"... Tae chuan amah hnaihchilh tak a lo hnaih tauh² chu fiam zauh pah chuan a zawt a.
Jungkook chuan chil lem khawlh² chuan tae chu alo en in alu athing nar² a. An ni erawh chu in hnuai lam ah an kal thung a. Room tin ah chuan lut in box chu na zawng ngar² a.. tae chuan bang duk deuh kharh kar a,eng lo zam chhuak chu ahmu a. Apan hnai a. Jungkook pawn rang tak in a zui ve nghal. Tae chuan ahnaih zel a. Bang chu atlawh chhiah a. A rin ang ngei leh amang ram a alo hmuh thin kawngkhar chu ahmu ta..." Tae hei hi mi".. jungkook chuan alo ti sap a. Tae chuan bu nghauh in alo chhang a.
Kut khut der² chuan kawngkhar chu ahawng a,;; an zawn ngei mai box pawh a awm a, thi pawh chu alo awm ngei...:: Lunghlu thi niin a diamond chu thisen rawng tak fek fawk ani a.
Rangkachak in ain cheibawl bawk.
A mawi takzet. En reng ta lo chuan an khun tha a. Tae chuan jungkook chu chhuah pui tum chuan aban ah chuan han vawn mai atum a. Mahse jungkook reng² alo awm lo...
"JUNGKOOKKKKKKKKK!!!!!!!!!"...

Evil master ✅Where stories live. Discover now