ch -2

1K 101 15
                                    

Horror tlem a tel dawn a reader te chhiar dan in lo thiam ka beisei....

Zingni chuak mawi tak chuan rawn chhun det" in a mit chu ahan meng a apiah lawk a drawer bulah chuan tae chu a khup kuah hian alo mu kawm kek a . jungkook chu alu tuai nauh"pah chuan ava tho va........Hei!!!!
Tho tawh rawh chiahhlawh zawk si pute aia I thawh tlai zawk a .........
Tae chu rawn tho kang nghal vat in jungkook hma ah chuan a kun hniam nghal a .......Ka tihpalh lutuk kapu a thleng nawn leh tawh lo ang.......a hma ami chu a ner deuh suk a ......min buatsaih vat mai rawh ...a ti bul hmuk a ...tae chuan ngawi rengin jungkook mutkawrkilh chu phelh sak a tum a....
Hey,hey,hey.!!!!!!..eng thil nge maw tih i tum le????tae chu zam hmel tak chuan a rawn hawi chuak a .....ka ..a.. Ka buat....saih dawn che......I a mi naupang che treat a min treat I tum.... Ka sawi awm zia chu ka school uniform te la chuak in nawt mar la, ka pheikhawk khuih fai l,Ka routine thlak la ka breakfast tur nangmah ngei in min lo lak dawn nia.....tae chu alo bu nghuih"a ...a aa. Tawp nan ka homework min tih sak ang che....tae chuan phawk hraw hian arawn melh a .......e nge kha ti vak a min en.???..
AI...ka thei lo ang master. a dang kha chu ka ti thei vek mahse ka tihtur chin leh tih lo tur chu madam in min hrilh vek tawh chu vang chuan khawngaih takin kha tiang zawng a ka lak atanga hlawkna hmuh kah chu tum lo hram ang che...a vawi 2 nan alu chu abu nawn leh a....I la hre viau ang mawle....tum bur chung chuan bathroom lam chu pan ta a ....mak tak maiin a bathroom darthlang ah chu rawng hi alo in tat luar mai a .......a han en vung"a ..a spotboy tih chu ani awm si lo.. chiahhlawh dangin an ti kai palh aniang ati mai a mahse chutiang a han tih kai chhan tur erawh a hre si lo lunthu kim zanlo chuan a tih tur chu a tih san ta f ringawt a......,....

Hei I ti fel vek tawh em??? Aw master ka zo vek tawh e ....nih chuan ka va in ti fai ve thei tawh angem ...kal mai teh !!!!tae chu lunghnur tak chuan bathroom lam chu a pan ta a.......

Jungkook chu zangkhai tak chuan akal thauh" a,tae chuan a hnung ah chuan alo zui ve zal"bawk a ..school chu an thleng a an lo ri nuai a ...... jungkook chu hmeichhe 3 hian an lo pan ding nghal chat a ......pakhat chu an headmaster fanu rose ani a pakhat zawk chu a lisa Thailand atanga rawn kal ani a apa hi business man lian tak ani bawk,pahkhat leh chu Jennie ani a an school head girl. an school ah chuan a hawi cham thei pawl tak an ni.. jungkook bul an rawn thlen chuan a nui deuh sang a ...... jungkook chuan an tae chu ava melh zauh a.....hey!!.spot boy ka bag hi ka classroom ah va dah rawh...tih leh a vawm phei nghal thuai a ...awle master.....tae chu muangchang in class ah chuan a lut a.......

Class ah chuan tae chuan attention ape tha khawp mai jungkook erawh a changin hmeichhia a changin a thiante.....a changin tae tih buai...
Hey kook i assignment tur ka locker ah ka theih nghilh daih....I spotboy saw la tur in ti teh........ jungkook chu anui deuh suk a..... spotboy...tae chu rawn kal vat in.... eng nge ni master.??
Lisa locker ah ka assignment tur a awm a min va lak teh,.a mit san euh pah chuan ati a ..abula hmeichhe ho lah chuan jungkook chu an lo chul deuh liam"a..eng ang mihring nge maw le a ti rilru.. a thawk ala hak a..
Ka thei lo ang master...... jungkook tawrh theih chin a pel ta....tae thil hriat hnuhnun ber chu jungkook in bang deng dawt a hnek kha ani ........
Mai" chuan le i assignments tur atih sak peih lo che a ..min lak rawh I tih pawh aduh lo bawk a eng ang chiahhlawh nge ni ngai jungkook....a bul thu abialnu pakhat Jennie chuan a dara vuan pah chuan alo ti a .. jungkook chuan a Kut chu paih thla hlawk in tae chu a chawi a akal pui ta nal"a.... jungkook thinphu chu a rang tih piah lam ani nie a hlauthawng takzet ani amittui te chu atla dawn lek"hian a hria a .....nurse room ah chuan a luhpui a nurse chuan alo buaipui nghal a ...... Jungkook in sum phawt teh nikhawhrelo in aawm mai alawm hlauthawng suh a tha mai ang
.........ka lawm lutuk e nurse...... jungkook chu tae a bul ah chuan a thu a ....nurse chuan a chhuahsan ta a...

Min sawmhnih hnu ah chuan jungkook chu in phih fai tur in washroom a kal a ..a hmai a phih zawh chuan chhuah leh mai a tum a mahse tu emaw hian a kut ah alo chel tlat mai a ...a mah chauh chu room ah chuan a awm tih a Chiang si mipa ka in ti tan pawh zam rum"na chi ani....a vawnna lah chu a vawt thler mai bawk si ahmulthi zawng"chu a ding vek a..a bulah chuan tawng ri ser"hi a hre bawk a ahming chuan alo ko mawlh" ni mai hian ahria ahmuh theih loh chel tlat tu chuan a jungkook taksa chu alo chul kual vel a jungkook chuan hlauh na menloh in a hlau ta tal pawh a tal ngam tawh lo....room chhung chu a bing mup mai hian a hria athlan te chu a luang zawih"a.Tah tak chuan tae chu lo harh in ....ka lu ana lutuk.... jungkook chuan chu aw a hriat rual" chuan a tal chhuak nghal a tae lam chu a va pan a
Tae I tha em ...?? Tae hma ah chuan a awm run a ..tae chu hlau tih hriat tak hian alo meng phar nasa mai a...min kal san rawh....a rawn ti thum kak a ...
E nga..?? Jungkook chuan lo ti hu a ...ka sawi chu min kal san rawh...tae chu a vin ta vak a ..... jungkook chuan nichin maia a thil tawn kha theih nghilh thakin a thin chu arawn ur leh ta nghal a...ni e a nu leh pa a te tak ngial pawn an vin ngai loh fapa dutsual jeon jungkook kha ani miau alawm..........tuh ah hian tu nge thu zawk i hria em???...rum zet hian jungkook chuan a rawn ti a....tae chuan a chhan mai loh avang chuan a zawt nawn leh a ...ka sawi chu kim taehyung tu nge thu zawk....tae chuan zawi sap hian nangmah arawn ti thei tawk a......
Ka insum zawh loh a ka awmdan chu i hriat ka kei hian mipa leh hmeichhia ka sawi lem lo....iin chhiar viau mai ang...khum ah chuan kun hniamin tae amit ah tak chuan a en kar a ...tae chu a dang awk"a . jungkook in a sawi pawh chu a chhang thei tawh lo a hriat zawng chu amah tae kha ani tawh lo tih chauh chu ani.... jungkook chu a che ngam tawh lo..a chhan chu a spotboy hmeltha uchuak lutuk chuan a hmui chu in fiam pui nan lo hmangin jungkook chu duhthawh tak in alo fawp ngawng"chu niin....... jungkook pawh chuan mak ti hle mahse a chhang let lo phal bik lo....min sawm panga dawn an in fawh hnu chuan tae chuan jungkook chu anam let tawp a....mittui tling pam chuan akur beui"a.....e..e..eng thil nge i duh....ti nge... tiang hian min tih
..zziah..ka master i ni tih ka hria mahsee..khawngaih in tiang hian min ti tawh suh..aw khur hlawk"pah chuan a ti a... jungkook chu anui deuh suk a....i a ta mi Kim taehyung nang mah zawk in ani lawm ni ka nghawng a vuan a duhthawh tak a min fawp tu kha lemchan hi ka ngaina vak lo ania..... pakhat zawk chuan mak ti tak chuan a en a .....eng a kei man maw???
A nin awm haw a hun tawh.min rawn zui ang che.. jungkook chu thinrim tak chuan a chhuak tau ta nghal a.

Evil master ✅Where stories live. Discover now