ch-17

674 96 46
                                    











" Ka tih kha, i in sum zawh loh i hlauh vang anih kha. Min lo ngaizawng nasa hle mai,,huh ka nuih a za zawk e a"... Tae chuan nui hak pah chuan jungkook chu athawh san a. Jungkook chuan ngawi reng chuan abungrua vel chu akhung fel mawlh² a. Tae chuan jungkook chu amelh leh sap a... " Hey , ti nge i ngawih deuh thut a,i zak thar ta viau alaw"... Ngei awm zet anui pah chuan ati a. Pahkhat zawk erawh lungtum ang maiin a ngawi tlat thung." Hey, min chhang ve ta che"... A ti chiah Jungkook chuan abag pahnih chu khaiin a chhuah san a. Tae chu za lo tak chuan anui hak a..." Eng nge maw ahriat le,,nilo eng nge maw ka hriat zawk le. Harh teh kim taehyung".. tiin amah leh amah chu ahan in beng leh fawk a. In hnuai lamah chuan a chhuak thla ve leh nghal a.......

:
:
:
:
:
" Nu ka kal ange"... Tih pah chuan anu chu akuah a. Anu erawh alo insut hlawp² thung..." Nu kar tin ka lo tlawh tho dawn che u lawm"... Anu sam chu a chul hliau² a...." Ti nge a hriat chhuah theih tawh lo che le,, i van khawngaih thlak em"..... Afapa chu akuah nghet sauh a. Tae pawh alo thleng thla ve nghal a...." Nu alo kal ngawi tawh ang"... Jungkook chuan ati sap a...." I kal dawn maw"... Apa chuan alo ti ve bawk a..." Mmm pa ka nu hi lo en kawl tha rawh aw. Ka kal Ange"..
Tih pah chuan anu akuahna chu aphelh a. A bag chu khai in pawn lam chu apan san a... Kawngkhar a chelh chiah chuan..." Jungkook ka lo thlah ang che"... Tae chuan alo ti sap a.. pakhat zawk chuan .." a ngai lo".. tih hmuk pah chuan kawngkhar chu hawng in a chhuak ta a....." Hah ka thlah pit che nga ni mai lawm"... Tae chu ama hriat tawk leh chuan aphun bul² a.........



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


Jungkook in an in a chhuah san hnu tang in kar khat lai aliam tawh a, jungkook chuan school pawh a attend lo a, anu leh pa te pawh ala be hek lo. Kar khat chhung chuan eng nge atih ang, eng tin nge tae ain hriat chhuah tir ang tih ringawt chu ain ngaihtuah a. Atawp ah chuan eng mah ahmu lo. A hre lo engtin in hriat chhuah tir tur nge, eng tin nge a tih ang. Eng kim a chipchiar a hrilh chuan tae tan atha dawn bawk silo..eng mah ahmuh loh hnu chuan tah bawk chu achhanna ani leh thin......




Mahse rilru nat avanga school thulh reng thu a awm si lo. Peih lo mahse tha tho tak si chuan Jungkook chu school lam pan chuan a chhuak ve leh thauh² a. Mahse jungkook tae zui kual reng tu kha nih atum tawh lo,,amah ngeiin ain duh nawn tir leh dawn ani.Chu² a tih theih awm chhun niin angai..tun a jungkook lan dan hi chu tae in alo hmuh thin kha chu ani tawh hauh lo. School form pangai taka ha thin khan tun ah chuan a necktie fual zet in aawrh a. A kamis bottom pathum ngawt aphelh bawk. A sam dum hlap ngil siau thin pawh kha tun ah chuan coffee rawng kir chiai in athlak bawk. A kekawr ipte zen in, aban leh lam ah bag akhai a. Lollipop afawp bawk. School gate athlen chuan tae leh jisoo chu thingkung hnuai ah chuan an lo in chheih har² a. Tae chuan jungkook chu arawn hmu nghal vat bawk. An mit ah tak an in en a. Jungkook in a sam tuai zauh pah chuan a lollipop aphawi zauh a. Tae chu ava nuih suk a. School lam ah chuan aluh san ta daih a..........


" Kha² jungkook kha ni ti raw,,ohh kha tiang khan ka la hmu ngai lo reng ². A hot top"...jisoo chuan ti bul² pah chuan Jungkook kal lai chu an thir liam a. Tae rawh chuan eng mah a sawi lo. A rilru ah erawh aduh loh zawng hlir a rawn lut ut² thung. Jisoo nen khan in kuah rial a thu in an hma hun lo sawi mai² ta zawk se a tan atha mai tur, zahna lui pui ah ain hnim lo mai tur ania......


" Eng nge maw i hriat le, i hmu lo ami hmeichhia ka awmpui hi"... Jungkook chuan tae in a vawnna chu athing thla hnawk a. Eng nge ahriat tak kim taehyung class a abialnu bula thu mai² kha eng vang in nge Jungkook class attend lo a, hmeichhia nen a an in zui chhuak kha zui ru ve leh chhawng a an school rooftop a,a hmeichhe kiss lai pawt hrang ngawt nge anih...." I zak miah lo ami jeon jungkook".. vin zet chuan ati tuar a. Jungkook erawh a chhung rila nui ver² in,, tae hmuh lai chuan anui hul hak a..." Zak a,, hei ka mimal nun ah hian lo in rawh suh".. tih pah chuan tae chu anem sawk a. Tae erawh adur khup nghal. Jungkook chu pawt let dawr in bang ah chuan anem bet a. Tae chu hawi phei in an bula hmeichhe lo ding chu amelh leh sap a. A ni pawh chu rang a rang in atlan thla nghal vang² bawk.........

Evil master ✅Where stories live. Discover now