ch - 14

1K 88 17
                                    









Zing ah chuan tae chu meng mang hlei lo chuan akhum chu ahan dap dun² a.mahse kook chu alo awm lo. Zan lam an thil tih avanga hlim tih hriat taka alo nuih sen² a rin teh reng nen.Hrilh hai tak chuan amit chu ahan nuai na² a. Tho in " kook" ... Tiin ahan ko a. Mahse chhang tu an awm lo bathroom ah chuan lut in ain phih fai sawk² a. In hnuai lam chu apan a.
Jin pawh chu alo chhuak fel diam tawh a." Ka va tho tlai awm ve".. ti pah chuan chaw ei dawhkan ah chuan athu a. Ahan chhing leh vang² a. Second 10 vel a chhing tih ah chuan aharh zawk. Hman hmawh tak in dawhkan khuhna puan chu ahlim a.
Chu tah leh jungkook chuan a Dick chu alo hmuam sak tawn² a.tae pawh chuan jungkook alo mitthla veng² lai anih vang in atak leh mang ram chu alo hriat pawlh deuh nuai mai ani.
A hmui pet fan² in jungkook sam chu atham a.jungkook pawn tae in nuam ati tih ahriat chuan a aia rang in ahmuam lut chhuak zung² a.. tae chuan jungkook chu pawt hnai in jungkook kekawr chu apawh thlak sak a. A malchung ah chuan thut tir in a dick lian leh hrawl zet mai chu prepare lawk hauh lo in athun nghal thawt a. Jungkook pawn tae dar ah alo seh sawk a. A moan ham² nghal.. an vawi khatna an palthang hnu chuan an in zawmna te chu lo nghet in ain thlahlel zual sauh bawk a. Jin a siam sa ei tur tui tak leh mawi hnai tak te chu lo in chhawp hnawk mahse an ngaih sak lem lo. an pahnih chuan in ei zo tur ang mai chuan an in a che uar sauh² a.....



Harsa tak a Breakfast te an ei zawh hnu chuan school lam chu an pan leh ta hnak².School kawt ah chuan jimin leh yoongi chuan an lo nghak a..
"Hey jungkook he pa hian alo nghak reng che a".... Tiin Jimin chuan abul a pa lian ve tho tawk tak coat dum ha sam var hmeltha leh pa tak chu akawk a. Jungkook leh tae chu an hawi phei a ani pawh chu alo nui suk a..." Chibai le, jungkook i niang maw. Jin cousin.".. a sawi pah chuan akut a pe a. Jungkook pawh chuan ham hai tak chuan alo ban ve mai..." A nih chuan nang chu jin hyung thian pa i niang maw"... Jungkook chuan ati sap a.namjoon chuan nui suk pah chuan..
" Namjoon ka nia,,i jin hyung nen chuan thian aia thuk ania, ka in laichinna chu"....a tih chuan an vai chuan hriatthiam hmel tak chuan an bu nghauh² a..,.........

" Chuan ti nge kei min hmuh tur in ilo kal"... Jungkook chuan a zawt ta phawng a. Namjoon chu ahan thaw halh a. Tae chu ava melh sap a. Ani pawn alo en ve kal bawk...." In puihna ka mamawh ani"... Zawi sap chuan ati a. Ani chuan an lo hrethiam hauh lo.
" Jin hyung nen chuan in² then ami".
Jungkook chuan ati leh a.." chutiang ani lo, nangmah ni ka puih theih nan che u, min puih hmasak angai ani"...
A tih leh chuan ani chuan a ain an lo bo nasa..." Oh.. namjoon hyung kan hriatthiam theih nan min hrilh mai la".... Jungkook chuan nin hmel zet chuan ati leh a. Namjoon chuan tae chu arawn pan hnai a. A hmai zawn ah chuan chiang fek fawk in a en a.
Jungkook chuan second khat pawh nghak lo chuan apawt hrang nghal in.
" Het³. Jin hyung nen chuan lo in then mah ula hei chu ka ta anih hi".. tih leh tae chu ahnung ah a din tir a. Namjoon chu anui hak a." Zan in ah in thian rin ber² te in in lo hruai ang che u., A chhan min zawt suh. I taehyung hi i zawt dawn nia,mahse ka biak zawh hun ah".... Mak tih hmel zet chuan namjoon chu an en thup a. Namjoon chu rawn tawng hmasa leh in" chuan tae kan in be lawk dawn em ni"... Tiin a zawt a, tae pawn lo rem ti in an pahnih chuan in be tur in an kal fal a........


Hyung eng ang mi nge ni ngai le,, jin hyung mipui tling in ani ang a date hi amak ka ti..... jungkook chuan ati bul² a. A nghawng fan vek chuan namjoon te in kawm chu athlek a. Kal ve atum chuan a thiante chuan an lo dang tang².................





Nang mah hi i ni ti raw, belzebulla in atih buai thin chu... Tiin namjoon chuan a zawt a.tae chuan phawk raw a rawn en pah chuan " eng tin nge i hriat"... Tiin a zawt let a.." ka hmuh che khan i chung zawn a chhum chhah tak kha ka hmu thei alawm,, mahse nang mah ah atuan ngai lo tih pawh ka hria"..... Tae chuan sawi tur reng ahre lo,,zawhna mit meng chuan namjoon chu a en reng a.namjoon chuan tae dar a vawn pah chuan
" ti teh class vawi khat te chu Skip ve mai² la tiraw. I tawn mangram lam atang i tan ang hmiang"... Tae chu abu nghauh² a.  An pahnih chuan an kal hrang ta a......................

Evil master ✅Where stories live. Discover now