ch-5

884 87 20
                                    

Ka sawi chu nu..ka tha tawh alawm.
Min en ta che ka dam chian tawh em hi .....vawiin chauh te chu chawl ve mai la....ka thei lo nu exam a hai tawh...van hah thalk thin em..nih chuan fimkhur ang che... jungkook nu chuan achal ah chuan a fawp sap a..
Tae , jungkook hi lo enkawl tha rawh aw.....teh reng mai...alu abu sap a....
Nih chuan kan kal dawn em ni master???...kal ila..nih nu ka hmangaih che....kei pawn ka hmangaih che bawihte.....

////////////////////////////////////////

Jungkook leh tae chu class ah chuan an lut a.. jungkook chu a thian yoongi leh hoseok te bul ah chuan a chho a....
Tae pawh jungkook hma zawn chiah ah athu ve nghal a..jimin pawh chu rawn lut in tae bul ah chuan athu nghal a....hi, tae..hi chimmi .....jimin chu a hawi chho a...hi cool boy.. yoongi chu a siai zauh a.. yoongi erawh in rum zet in arawn melh a..
Jimin erawh nui suk in tae abe leh nghal bawrh"a.... hey,. jeon jungkook
I spotboy leh a thuaih hruai hi ka ning lutuk...amak yoongi hosak lutuk pawh buaina tham anih ang bawk in hmeltha lutuk pawh hi luhaina tham atling alawm. Tuar mai"teh.. hmeltha avang a luhai te zawng a azia lawm..
Nui vur"pah chuan alo ti a...nih tak chu jeon fuck...tih leh athuna sawn atum a, chu tih lai chuan zirtirtu alo lut a.......

Vawiin hian thil puan tur ka nei a..an lo en thap a....kar leh nilai atangin sport competition aawm dawn a,.....
Yessssss..an lo ti dual a... jungkook leh yoongi erawh an lo meng pual raih thung... sport hi ka huan.. yoongi chuan alo ti a..kei deuh.. jungkook pawh chuan alo ti ve leh nghal a...amak nang ni hi in tih hlimna chi khat a lawm.... Hoseok chuan alo ti a..
Hoseok,,alo hawi vat a ...I HO.!!!
Yoongi leh jungkook chu an in nuih suk a...kei chu zu leh sa,ruihtheih thil chuan nawm chenna 'HMEICHHIA' hi hlimna ka ti jungkook chuan ati a..a sawi zawng"chiktak a lo ngaithla tu tae chu alo ip in lo bing mup"thei hial a...a rilru chuan mi mawl kim taehyung aduh tak"lo che.. a sawi chiang viau e hmeichhia chauh aduh.
A thatna leh tawngkam hian in hneh tir tawh suh.bakah I tan chuan asang lua ani...tiin ain hrilh mawlh"a..

Chuan team in ka then dawn che ua.
Group A lehB....class monitor kha lo chhuak se... jungkook chu in chuang tak chaun a pen chuak thauh"a.tae erawh chuan melh khat pawn a melh duh lo....abak hi chu I hna, vawiin atangin practice tan.. zirtirtu tu chuan ati a ,.a chhuak ta a.... jungkook chuan a zirtirtu te duan dan ang chuan a sem kual a.... group A.. jungkook, yoongi,jimin leh leh midang tu"emaw..group B,. Taehyung,hoseok leh tu"emaw.. jungkook chuan tae nen a group khat a an awm lo chu lumgawi vak lo mahse alan tir duh chuang lem lo a.... practice tur chuan an kal ta suau"a......

__________________________

Eng nge I hriat jeon jungkook.. yoongi chuan ati vin thawt a....amak I beng chheng lutuk tae in min hmu nge. Min lo pe vat leh tih leh apawt thla a mei chu an school building phen ah chuan azu ta hem"a....I spotboy nge ni a,a spotboy i ni.zawk..yoongi chuan alo ti bul hmuk a...chhiang tak in yoongi ka spotboy anih hi aruk a ka zuk chhan chu kei aia ka nu leh pate a hlauh zawk vang mai ani...lo nih tak chu ..yoongi chuan ati bul hmuk a...
Midang te chu an lo practice mawlh"a.

Group B lam chu Hoseok chuan alo Kai hruai mawlh"a...tae atawp ber a kan tih tur inhmawlhte pek ah hian a hnung ber ah i tlan ang...kei maw...aw nang mah ngei kha a chhiang em..nui sang chuan Hoseok chuan ati a..tae erawh alo bu nghauh"a.....chuan tae mawi I nih ..abul a ding mipa pakhat chuan nui vur"pah chuan alo ti a...awh..aw..ni..e..ati bah nawk"a....bogum ka nia chibai le tih pah in akut avei kang a...aw chibai le tiin tae pawh chuan alo vuan ve mai a...ti hian thian kan ni mai ang chu ti raw..nui sang chuan bogum chuan ati a..I duh phawt te chuan ni mai e..bogum leh tae chu an in kawm ta chawt a....... group A lam chu an leader ber awm hek lo athlek na"ah an lo thle kawi a..a hnu deuh a chuan jungkook leh yoongi chu an lo phei a..
Jungkook chuan an team ho chu ahan ka khawm a.an lo ding thap a athil duan dan leh tih dan tur vel chu asawi ta mawp"a............hey handsome boy khawnge in kal a..jimin chuan yoongi chu a nghawk zauh a... yoongi erawh in thih i duh ami tih melh in alo melh thung a...... jungkook chuan tae leh bogum hlim tak a an in kawm dun ahmuh chuan a thip nghak sawk a...thei chu ni se bogum chu a hmek thal nghal thuai a duh a..a zahawmna ngaihtuah in ain sum leh ta zawk a..mahse ngawih bo pui mai erawh atum hauh lo.........

Evil master ✅Where stories live. Discover now