ch- 20

837 99 27
                                    

"Jisoo chu arai lo maw"... Jungkook chuan tae chu a en chho kar a. Tae chuan nui suk pah chuan Jungkook lu ah chuan afawp zauh a....

" Kawp kual teuh thin mah ila tu mah ka mutpui ngai lo,, eng emaw hian min ngawlh tlat thin a., Ka sawi thiam lo. Ka.. nang mah vang ani ngei ang"..
Jungkook chu tae thil sawi avang chuan alo in hnit hlawp² a.....

" Lo  kal teh,ka note.. keimah vang vek ani"... Jungkook chu akuah hle² a..
Zing ani tawh a. In hmangaih te pahnih chuan an reunion chu lawm chuan mut mu pawh tuah lo in an ti² char² a.. jungkook chu a chauh em avang chuan tae awm ah chuan bei in a chhing riai² a,, a mit a ching chiah tih ah kawngkhar chu a rawn ri rak a.
Tae chu a hawi phei vat a., Chu tiang bawk in jungkook pawh. ..

" Jisoo".. tae chuan ati thawp sat a..

" A lan dan chuan mumal taka in biak chu kan ngai niin alang".. jisoo chuan ati a. A sawi zawh rual chuan a chhuak nghal bawk.. tae chu athaw hak a.,, Ni e,, a in thiam loh ani. Eng mah la tih pui lo mahse ka hmangaih che tih thu mal hi alo hlan ngun mah² atin ni.. kum khua a abul a awm tur in ain tiam a. Ruahmanna eng kim pawh peih fel ani tawh,, tae chuan a kawppui chu rawn lo in eng kim eng kim mai chu ama duh thu ngei in alo ti tawp hmak a.,,jisoo chu hmeichhe tha tak ani a, a chung ah rilru chhia a put a ring lo hrim² a. A lo hmangaih ve tak² te anih chuan a hlim nan a kalsan zawk tur ani,,...

" Tae a tha vek alawm. Va kal rawh ka lo nghak ang che".. nui sang chuan ati a. Tae chu athaw hak a. Jungkook chu a kiss leh zauh a..

" Nih ko la let vat ang"..

****************

" Jiss sawi fiah tur tam tak ka nei ani".. jisoo erawh in a hnung chhawn tlat thung...

" Ka tihpalh takzet ani,, mahse Jungkook hi ka kalsan thei lo ani,. Ka hmangaih thin a, ka hmangaih a,, a mah chauh hi ka hmangaih ani reng bawk ang. Ka tan tu mah an awm ve thei lo"... A thaw hak a. Jisoo erawh alo la hawi chuang lo. Ngawi reng in tae thil sawi a ngai thla a, amelh ngai a melh reng bawk...

" Kan in kar pawh hi sawi tur ber pawh ka hre lo,. Ka hmangaih che ni in ka in hria a,. Ka ngaisak duh loh lai che a min zuu kual reng lai khan ka nuna khing phel ni in ka ngai bawk che a mahse ka lo ti dik lo ani ".... Jisoo in a mah hawi zawng in awm lo mahse a thusawi ngaithla tih ahriat vang in a sawu tur a sawi zawh angai..

" Khawngaih in min".. a sawi zawh hma in jisoo in alo kuah chawt a...

"A pawi lo,, ka hria ka hre vek alawm,,
Kan in ngaihzawn tan tirh khan i thian ten min hrilh vek alawm".... Lungchhe em² chuan atap ta hawm² a......

" Jiss a tir kha chuan ka duh tak² che lawm,, mahse".....

" Ka hria,, a tir chuan kei pawn ka ngai thu tak lo,. Mahse min duat a, ka nat in min ngaihtuah thei em² a. Zawi² in i that na in min hneh a,, ka thiam loh vek zawk ani.., jungkook i hmangaih tih jimin in min hrilh khan lo kalsan nghal tur che ka nia"... A in hnit hlawp² a....

" Ka hma ka lo sial deuh ani,, jungkook chu ka thik khawp mai min hmangaih lo chung pawn ti khawp khan min duat em² a. I hmangaih lak ah ngat phei chuan"... Tae chu akuah nghet sauh a. A tawp nan te pawh ani mahna....

" Ka lawmpui che,, i hriatna i nei let leh ta chu chuan hei".. tih pah in tae nen an lo in hualna zungbun chu ape a.....

" Ka tana siam i ni lo".. tih leh ain la hrang a. Tae chuan alo en kar a...
A tawp nan jisoo chal ah chuan afawp a......
:
:
:
:
:
:
:
"Eng nge awmzia,, tae a dam lo ati maw tia. Ti nge amah zawk dam lo khum ah amut a.".... Jimin chuan lu ti he hah chuan jungkook tui taka mu chu a thlir a. Chutiang bawk in athian te pahnih pawn...

Evil master ✅Where stories live. Discover now