Jimin chuan yoongi nen a an lo ruahman lawk chu athawk tha nge tha lo tin fiah tum chuan zing ah hmanhmawh tak in school kal tlang nghal tur in jungkook apartment lam chu apan hnak² a. A kal pah te chuan akhi deuh reng a. Mahse zankhua a yoongi in ala be lo erawh a ngaihtuah ve det, a chau aniag tiin ain hnem chawp leh mai a. Eng eng emaw angaihtuah a.." Tae chu a zak ang chu aw".. tih te,," kook chuan nuam ati ngawt ang".. tih ang reng te chu sawi in amah chuan aphun sap² reng a.
In athleng chuan kawngkhar chu alo in hawng sa a,, " ho emai".. tih pah chuan a dar a san euh a. In chung lam ah chuan a chho nghal a. Mahse room athlen hma chuan in hau thawm ahre ta. A ding deuh chawt a. Chutah jungkook chuan thinrim tak in.." ka in rin loh lai remchang ah ila ani".. tiin atap zawih² a. Jimin chu anui ver² a.
" Jungkook chu lem a chang thiam hle mai"..... Tih pah chuan ahmui ahup a. Anui sen² a. Mahse amah lo chang let tu in..." Ka tih luih ani lo,, jungkook ka..ka..ka hrethiam bik lo"... A tih chiah chuan jimin chu a tawp ta chawt a. Ni e,, yoongi ngei ani..
Zawi muang in kawngkhar chu a hawng a........." Hyuu..ng"... An hma ah chuan jimin chuan ngawireng in alo thlir a. A mit vai emaw tiin a chhing sawk a.mahse atak ngei ani tih ahriat chhian chuan abiang ah amittui alo luang thla ziai² a. A hmui pet zauh in anui lui hak a.
" Chuan nang ni..ngani pahnih... Thian dun.. best.. friend...huhh.. fuck you!!".. tih leh khuma ruak ngainat a lo la thu te chu a tlan chhuah san nghal a. Yoongi chuan athawmhnaw hmum hmasak ber chu la in ain thawlh nghal a. Jungkook erawh tih ber tur hre lo in a thut ngaiin alo la thu reng thung. A bo ahma aiin abo nasa zawk. A thian tha ber nen sex an hmang a,, chu mai bak a kawng eng kim a pui tu jimin bialpa ani bawk... Chung zawng² piah lamah tae ni lo mipa dang a mutpui chu ani...." Eng tin nge i theih zawk,, Jeon jungkook. Eng thil nge i tih tak hi"... Tiin aphun sap a. A hmai hup in atap dir ta tlawk² a.......
.
:
:
:
" Khawngaih in phone chhang hram teh jimin".. yoongi chuan jimin chu a zawng kual a. A hmu lo,, a call a pick up duh bawk si lo. In sawifiahna hun tal chu pe ve tur ani sin...
" Khawngaih in jimin,, khawngaih in pick up hram teh".. a ni pawh chu amittui te chu a luang ngial² a..
"Ka a thei mai dawn".. kawngpui ah chuan ahawi tawn sek a. A beidawng chuan " fuck".. tih pah in aphone chu a vawm keh thuai a. Mi kawng kal te chuan an en hu hlawm a. Mahse ahriat loh chu jimin chuan a dinna bul lawk building phen ah chuan mittui tla zawih² in alo thlir reng chu ani...*****************
Yoongi chu beidawng tak chuan Jungkook apartment ah chuan alet leh hna² a. A luh chuan jungkook chu couch ah chuan alo thu a. Akut chu alo suih rual rem in hmazawn chu ding tak hian alo melh a...." Hyung eng tin nge khang thil kha athken theih".. yoongi lo lut ahmu chuan alo zawt a.
Yoongi chu thaw hak pah chuan jungkook bulah chuan athu thla a. Min hnih vel chu an han ngawi dun leh vang² a...." I tan a thil tha tih ka tum vang chauh ani".. zawi sap chuan yoongi chuan ati a. Jungkook chu abu nghauh² a. Ni e,, a chiang ani. Yoongi chuan a ti sual ngei alawm,, mahse a chhiatna tur eng mah a duh loh tih ahre chiang......." Ka hria lawm,,mahse eng tin nge a thlen theih".. zawi sap chuan ati leh a. A muttui tla chu ahru leh sap a. Yoongi chuan a hnung ah chuan akut alo nghat a..." Ah..jimin nen kan ruahmanna akal sual deuh ani,, min ngaidam rawh".. yoongi chuan kun chhap chuan yoongi chuan ati a.ani pawh chu ain hnit deuh hrawih a...
/////////////////////////////////
" Ti nge jimin,,ti nge tap lo khan sawi rawh,.tu nge ti buai che. Sawi rawh jimin"... Tae chuan jimin an school gate bul thingbuk hnuaia lo tap hawm² chu azawt a. Jimin chu school kal tura chhuak anih vang in an in nah haw ta lo chuan school khawi kil kar atah chunzawm tur in apan ta zawk a..." Tae..tae..ihh".. asawi pah chuan a in hnit hlawp² a. Tae chuan nghet tak chuan akuah a..." Sawi teh Jimin eng thil nge thleng".. tae chuan a zawt nawn leh a..." Yoon..gi leh ju.. jungkook an..an..awm...dun.,tae eng tin..nge..an..tih theih".. tae chu aia nghet chuan akuah leh a. A thu sawi chu chiang lo hle mahse tae chuan a awmzia chiang tak in ahria. Thawk leh khat ah amit te chu alo sen nghal rum a..." Jungkook".. a ti sap a.....
YOU ARE READING
Evil master ✅
RandomA master awm herh tak in alaka a feeling a puan hnuah a ta hauh hmak dan ..... mi tha leh fel tam tak an awm lai a...tinge asual ber an thlan leh thin a chhan chu mite hmuh ve loh amaha thatna awm atanna ruat chuan a hmuh theih thin vang a ni...musu...