" Min ngaithla ve phawt la mawle"... Jimin chuan ati deuh tuar a. A thinrim vang ni hauh lo in in bengdaih tir a tum vang zawk in.
" Hyung hma.. hmangaih dang anei tawh"...tiin Jungkook chu atap hawm² a. Jimin chuan lo kuah in.." ka hre thiam che lawm kook,mahse i in tih pachan angai."... Tiin alo hnem ve mawlh² a. Mahse athlem bang thei si lo....." Hyung ahreawm emai,, midang bula a awm pawn ka tuar thei zel..mahs,,.mahse hi..jisoo ahmuh tawh hi chuan a danglam vek. Amit a de set² a. Hmangaihna ni hyung. Kei min melh thin dan khan midang amelh tawh"..... Jimin kawr awm ah chuan tham in atap uar sauh² a. An awmna chu school building chung zawllai ani bawk a. Tu hriat mah a hlau lem lo. Jimin chuan alai nat takzet chuvang alawm athluak te reuh te ah chuan idea a rawn luh leh tak..... Tae chuan hmeichhe hrang² akawp a. An zing a a duh ber aniang chu jisoo, a ni chuan tae chu athunun thei tlat ani. Jungkook chuan athik em² thin. Mina birthday zan pawh kha lo kal in anei tu ang maiin tae chu akuah tlat a.tae pawn lalnu ang maiin a chei bawl bawk. Jungkook chuan hmuh hrehawm a tih em vang in party pawh chhim zo peih lo in a room lamah tap tur in a chhauh tak ni. Yoongi chuan akhawngaih em avang chuan a in sum zo lo lek² thin.
Mahse dem theih ani lo. A thian tha ber tan a nunna ahla sak miau a..tun ah phei chuan jisoo chu tae te school ah chuan ain transfer a. An awmdun chawt tawh. Jungkook chuan tu mah in tae tun hma chanchin sawi lo tur in a ti thlap bawk. Tae leh jisoo chu an thu dun a., A nui a, an in chheih a., An in fawh bawk. Chu thil ahmu avang a Jungkook nat zia chu tuman an hre thiam si lo. Class dawh leh pawh awm tawh loa tap tur a, a rang arang a rooftop apan nal² ni.....poor Kookie:::
:
:
:
" Min ngaithla teh,,i beidawng tihna mi".. jimin chuan akuai dak a.a mit ah tak chuan a en a. Jungkook chu angawi reng a. Tae in jisoo amelh dan chu angaihtuaha a chhing sawk a. Alu chu abu nghauh² a. A beidawng, abeidawng takzet. Jimin chu a ding hluai a..." I bansan dawn anih chuan thu rawn ka pe ang che,,in chawina ang ah pawh i ngai thei ang"..... Jungkook chuan amittui chu hru fai in bang bo tak chuan a hyung chu a en a.
" Taehyung hi i hlat ang,, i zui tawh lo ang a. In ngaihven tawh bawk lo ang. A rual in school i kal tawh lo ang nga, a rual in i haw tawh bawk lo ang. A biak che bawn a rul tawk lek in i chhang thin tawh tur ani"... A sawi zawh chuan akut chu aphar chhuak a.
Jungkook chuan sawi tur pawh hre lo chuan alo en vung² a.." chuan i ngam in i pawm em ".... A tih chuan Jungkook chu akhi suk a. Tun ang hun a mamawh tak ani. A hla a awm theih nan in chawina chu hmang tangkai in a tan thil tha ber Ani. Mahse Jimin chuan ruahmanna dang anei tih ahre hauh lo...." Evil jimin".°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
" Tae,, ti nge haw ila".. jisoo chuan tae ban ah chuan alo vuan a. Tae chu ahawi kual a..." Carrot hi alo la let lo a, kam haw rual thin sia. Eng nge maw hriat le"... A ti bul² a. Jisoo chu alo nui sap a. Kha tian i hmel i siam kawisawi vel kha ka duh lutuk. Midang tan chuan i uih awm mah² ani"... Nui sen² pah chuan jisoo chuan ati a. Tae thung chu angawi reng kha thu kha tu emaw ni chuan alak ah an lo hmang tawh.." midang tan chuan i uih awm mah² ani".. amah chuan aphun sap a.
A lu te chu alo hai deuh chial² a. Jisoo chuan lo vuan in..." I tha em tae,, jungkook chu kan haw san mai dawn ami amah pawn"... A ti hman chiah.
" A ngai lo,a tah belh lutuk a. Ka hawsan chuan zan khua in atap leh mai ang"... A sawi pah chuan a in siam rem a. Jimin chuan abag chu rawn la in tlan chhuah leh nghal mai atum a.
" Chim,, carro..oh Jungkook ilo hmu em"... Tae chuan alo zawt a. Jimin chuan in hre in amit hmul asan euh a.
" A haw tawh, ahrilh lo che mi abialpa nen an haw deih tawh"...elh sen tak a khi suk chuan ati a. Tae chuan alo dur nghal khurh thei hial awm e. Bomb buak tur te pawh a ang mah zawk. Vawi khat mah chuan jungkook hian amah nghak lo in a haw ngai lo, tae in alo haw san chang phei chuan tap pur chungin in alo thleng ve hram thin., Mahse tun a ahaw san a, abialpa nen leh nghal. Jimin chuan amitmeng a thikna, thin urna. Amah chan hlauhna awm te chu a hmuh sak vek thei. Mahse bomb chu apuah hma lo chuan athawh tur ang a thawk thei lo, chu vang chuan akam ringawt ah chuan duhthawi chi ani lo...." Eng vang in nge min hrilh lo"... Thin rim tak chuan tae chuan ati a. Jisoo pawn mak ati ve det. A ngaihna vak lo khan ahre sia. Jimin chu akhi deuh suk a.
"A hril kher tur in aboss i nia mi,,ngeee."A sawi pah chuan tae mit ah chuan a en kar a. An thup reng chuan eng mah ahre chhuak tawh dawn lo. zawi² a hma an lak ang...." Nge,,i spot pawh ani hleinem tae"... A sawi pah chuan amit ala san hek lo. Tae chuan a chil chu alem khawlh a. Eng thil emaw ni chu hriatchhuah anei. Bang a mipakhat chuan anam bei in akiss tawn² lai chuan ahmu uar² a. A lu chu a dawm vang² a. Jimin chuan blank face in alo en thung..a thian tha ber hi akhawngaih lo bik hauh lo. Midang zawng aiin atawrh pui zawk ang chu. Mahse atih ngei angai si ani...." Nih aw, tae"... Tih chuan a chhuah san a tae in a thil hmuh ahrilh hun a, a chhanna lo pek mai ain hlauh vang in...." Chim eng emaw chu a awm ani".. zawi sap chuan ati a. Jisoo nen chuan school chu an chhuah san ta nghal a...........
YOU ARE READING
Evil master ✅
RandomA master awm herh tak in alaka a feeling a puan hnuah a ta hauh hmak dan ..... mi tha leh fel tam tak an awm lai a...tinge asual ber an thlan leh thin a chhan chu mite hmuh ve loh amaha thatna awm atanna ruat chuan a hmuh theih thin vang a ni...musu...