ch -19

743 95 29
                                    



" A chhan chu kei ni lo Mipa dang a in khawih tir vang ani".. a sawi tih ahriat rual in lehlam a hawi nghal.

" Tae eng emaw tal hriat tum rawh,, han ngaihtuah teh".. Jimin chuan tae kut chu nghet tak in avuan a...

" Jimin nawr lui"..

" Ai yoongi,, ka tih ngai. Tae hriatchhuah tum rawh.. balcony.. thi.. Beelzebul.. spot..master.. eng emaw tal... Heng zawng² hi nang mah vang anih eng emaw tal hriatchhuah tum rawh"... A mittui te chuan ban zai reng a rel thei lo....

" Jimin,, ka sawi"..

" Yoongi min lo khak chhen suh., Tae eng emaw tal hriat chhuah tum rawh kook i ti hrehawm rei tawh lutuk"..

" Ti nge ka thiam loh anih bik,, eng mah hi ka hrethiam lo.. nang ni zawk hian min hrilh thei mai lawm ni..kei pawh hian hriat ka duh alawm".. tae chu athaw hak a....

" Ka thei lo,tae i tan a tha lo"... Jimin chuan zawi sap chuan ati a. Tae avawnna pawh chu zawi muang in athlah thla rial² a. In la hrang in yoongi awm ah chuan abei a....

" Ka hriatthiam phak bak in ni tawh,, jimin phatsan i ni zo chiah si a.".. ti chuai raih in car chu hawng in athian te pahnih chu atlansan ta nal² a.

***************

" Oh tae ilo va haw tlai ve,, han in ti fai la fai la ti raw".. Mrs. Jeon chuan nui sang chuan alo chhawn a. Tae chuan nui suk chuan a room apan san a. Tae hmel angui em avang chuan Mrs jeon ngaih pawh chu atha chiah lo, a fapa thuk in ahmangaih a, a ngaihtuah em² bawk...

::::::::::::::::::

" Tae ka lo lut thei angem".. kawngkhar ah chuan Mrs jeon chu a ding ran a.

" Oh,, lo lut rawh nute".. tae chuan alo chhang vat  a.

" Tae thil thleng a awm em ni, i hmel ava ngui ve".. tae dar ah chuan akut anghat a. Tae chuan alu alo thing sap a.. Min thum vel an ngawi dun vang² a..." Kei hi in vahpa ka ni tak² em".. tae chuan hnuai lam bih ngur² pah chuan a zawt a. Mrs jeon chu aphu zawk a.
Phawk hraw in tae chu a en a. Tae chu anui suk a..." A pawi lo nute,, chutiang thuk chuan min hmangaih tih ka hria lawm".. zawi sap chuan ati a...

" Tae ihh"

" A pawi lo, i sawi duh lo anih pawn..eng tik ah emaw arawn lang chhuak ve mai ang., Eng kim mai ka thiam loh anih chhan,, eng vang nge tih chu ka la hre ve mai ang ka ring,, ka beisei".. hul deuh hak chuan anui a..

" Kei deuh hian a sin beisei".. tih pah chuan tae chu akuah a. A hnung ah chuan a beng thak² a. Tae Rilru ah chuan thil pakhat chiah a awm.
Jungkook hi atan eng nge ani....

///////////////////////////////////

" Maw jisoo arai i tih chu eng nge awmzia".. jimin chuan in perh kang zawk pah chuan a zawt a. Jungkook erawh tah hri avei emaw tih mai tur in a mittui alo hnai leh nghal a. Hoseok chuan alo kuah vat a...

" Hey,, buddy chak tak in,. Jungkook i nih kha".. tiin a fuih mawlh² a.

" Eng tin nge atheih zawk,, jungkook eng tin nge kan tih tak ang..zawng jisoo chu asam ka va phih til vek Ange".. tih jimin chuan thawh arual nghal a. Mahse yoongi chuan alo dang a..." Fim tak in ngaihtuah rawh,, tae hian eng emaw chu ngaihtuah anei ani"... Yoongi chuan ati ban chat a.
Jimin chu athinrim em vang chuan ahmai te chu a sen tawn² a.

" Eng mah angaihtuah lo tawp ang,, eng tin..eng tin nge atheih zawk. Jungkook rilru natna tur atih khan hei hi ni maw,, mi sual".. tih leh jungkook mutna khum ah chuan bawk in atap ta hawm² a. Jungkook chu alo nui suk a. Jimin in ti em² a rilru nat pui teh atan a ain pek ziah angaihtuah in mak ati zawk. Jimin lu ah chuan a chul hliau² a.

Evil master ✅Where stories live. Discover now