Jungkook eng nge hetal ilo tih...min lo en thla em ni????? A hma a zawhte note pahnih chuan phawk hraw chuan an lo en a.......aia a phawk leh hlauthawng chuan jungkook chuan a lo en a.....a chil alem khauh"a....
Teuh lo...ka tih chu...ka tih chu...kim taehyung canteen ah ka lunch min zuk lak nghal rawh..ti nge tih tur hrilh reng I ngaih a...ka ban mai tur che nia.i hlau lo mi...zuk..zuk..kal vat rawh....a ti buai deuh nawk a...
Aw le master....jimin pawh chuan a zui ve nghal mai a..
Van chet chhiat theih ve, nachin mai kha chuan ta hian lung hi a awm miah si lo a.....mak tih hmel tak chuan a ti deuh sap a..
_______________________
In a an haw kawng ah chuan jungkook chuan tae thil sawi ri ngawt chuan a rilru a luah a..zawh chak viau mahse a chapona te chuan amah chu an rawn hrilh ni awm tak chuan alu chu a thing nauh"a..a hmazawna chiahhlawh chuan mak ti tak leh hriatthiam loh hmel tak a alo en Chang Chuan ahan khuh leh khauh"thin a.....in an thlen chuan jungkook chuan anu chu azawng deuh ruai a...
///////////////////////////////////
Jungkook p.o.v~
Ka nu lehkhabu chhiar na room ah ka lut chu ka phu chiang kher mai.kanu chu thing a siam chair ah chuan tukverh lam hawi in alo thu a..a kiang ah chuan lu pawh nei lo taksa fim kar mai.....a kut te pawh dang bal mai chu alo thu a .ka nu thil chiar chu lo ngaithla ni awm tak in alo bu ve nghauh"a..ka tiril zawng"a khur nghal vek thei..ka dang chu alo in hnawh tawt nghal a..au pawh ka au thei lo.ka thlan fim te chu a rawn luang ngial"a.ka hmu tih a hria ani ngei ang, ka lam alo hawi a..alo thle kawi mai chu le ....a lu chu rawn lang rial" in a hmai chu ka hmu ta a ...ka hlau lutuk ..ka thil hmuh chu.keimah ngei mai ka ni ..kei te chu ka ding reng si a..damlai ka ni tih ka ringhlel hial......thawm dek pawh ka siam ngam loh avang chuan ka nu chuan ka awm tih pawh a hre lo.....
Ka thil hmuh chuan min nuih vur" pah chuan bawk vak in ka lam alo pan them"a..a zam ap"mai ka kal sawn thei lo,min dang tu an awm tlat..
A taksa atang Chuan pangang ni awm tak an lo vak chhuak nei nui a...aka te chu a dum vek a....pen thum vel chauh a kan in hnaih tih ah chuan.,,
Ka hmui ka pet fan"a ,,vawi leh khat ah ka te chhuak thawt a..ka thil hriat hnuhnun ber chu chhuat deng dawt ah ka tluk hnu a ,,,ka nu min kauh lawm"chauh kha ani.....Eng of jungkook p.o.v~
Jungkook chu khum ah chuan an mut tir a tae pawh chu alo buaipui nghal vat a.....nute eng nge thleng a????..ka hrethiam tawh bik lo..ka lehkhabu chhiar lai in thaw ri hlawp"ka hria a .ka hawi phei chu ..chuat ah alo tlu nghal tawp a..ka hrethiam lo..eng tin nge kan tih ang....achiai buai nghal vek a.a mittui te chu arawn hnam tial"a..a awm ve tho e .afapa neihchhun kha ni miau a.......ka nute in bengdai rawh nikhua a hre lo mai anih hi.in bengdai la. Ka awm alawm..
Nang chu lo zu awm hahdam rawh...
Mahse.. jungkook hi..???Min ring em??
Aw.ka ring lutuk che lawm.
Ani enkawl tur hian nang aia tha an awm lo...ka pawm e ..ka ring tawk che.A nih chuan in hnuai lam ah lo zu hahdam rawh..nang pawh i damsam lo tih ka hria lawm.. jungkook hi chu ka kut ah dah rawh...
Aw le..I thu chu ka awih Ange,,lo enkawl tha la...
Ka theih phakbak in ka lo enkawl ang.
Ka ring e..a chhuah hma chuan jungkook lu ah chuan a fawp zauh a.
Ka kal Ange....tae chu kun hniam in zahna a lantir a.
Tae Chuan jungkook damdawi te pe in a chala thlan lo luang te chu a hruk sak mawlh"a...tae chuan jungkook chu a thlir vang"a...
Ti nge ka chung ah hian I sual der viau le..nge I mizia ve reng zawk.??
Ka chunga I thalo chung pawh hian eng tin emaw tak hian ka ngaina tlat che...... jungkook a en reng lai chuan lai thar thut in......,,,eng nge maw ka ngaihtuah le...hey kim taehyung mipa anih hi mipa..baka ani te hi chu a sang lua ani..a hmelthatna hi in hneh tir tum suh...nangte chu tuma neih thiang ini lo....anchhia I nih kha kim taehyung...amahe leh mah chu ain hrilh mawlh"a mittui tlem a rawn hnam tel bawk a....ka hnaih ngam lo che ni kookie..
YOU ARE READING
Evil master ✅
RandomA master awm herh tak in alaka a feeling a puan hnuah a ta hauh hmak dan ..... mi tha leh fel tam tak an awm lai a...tinge asual ber an thlan leh thin a chhan chu mite hmuh ve loh amaha thatna awm atanna ruat chuan a hmuh theih thin vang a ni...musu...