"Harry! Nie takto! Otoč hlavu doľava, bude to efektívnejšie!" Zvolala na Harryho Angie, jedna z jeho profesionálnych fotografov. Jej malé telo sa rozišlo k Harrymu, na tvári jej sídlil nahnevaný výraz. Kučeravé vlasy mu upravila, čím mu ich ulízala dozadu. Kučeravý model zavrčal, nenávidel, keď sa Angie starala do jeho účesu.
Napravila jeho postoj, o ktorom si myslel, že je až moc dráždivý. Neznášal pózovanie len v boxerkách. Hoc dostane od značky Calvin Klein slušne zaplatené, musí si to poctivo vytrpieť s ukričanou Angie.
Ešteže ho tu chodieval podporiť jeho najlepší kamarát Ed. Nebyť jeho - z Harryho by bol už dávno blázon.
,,Styles, choď sa obliecť do tohto, teraz som s fotením na rade ja," jeho ďalší osobný fotograf mu hodil krabicu, v ktorej bolo iste drahé oblečenie.
Harry sa vybral za biele plátno, kde si na seba obliekol čierny blejzer, čiernu košeľu aj čierne nohavice. Ešte si naposledy prehrabol svoje hnedé kučery, kráčajúc smerom k štvorcovej značke. Tá mu ukazovala, kam sa má postaviť, aby naň dopadalo to najlepšie osvetlenie.
Pozeral sa na svojho fotografa, vbila mu do očí červená šatka obviazaná okolo fotografových havraních vlasov. Na očiach mal tmavé slnečné okuliare, cez ktoré sa nedali spozorovať jeho hnedé oči.
,,Trochu sa nakloň, akoby si kráčal. Ruky spusť voľne pozdĺž tela a neusmievaj sa. Všetci chcú drsných modelov, ver mi." Kučeravec počúval nariadené pokyny. Pokrčil svoju pravú nohu, aby aspoň trochu pôsobil, že sa vlastne pohybuje.
Ostré blesky sa rozsvietili po celej miestnosti. Ostatní by pri takom množstve svetla prižmúrili oči, ale Harry nie. Už sa to za tie roky modelingu naučil ovládať. Bol si vedomý toho, že fotoaparát podrobne zaostruje celé jeho telo, a tak musel vyzerať vždy dokonalo.
Harrymu prikázali predviesť ešte niekoľko póz. Po všetkej tej namáhavej práci si s úľavou vydýchol. ,,Čo ťa trápi?" Spýtal sa ho fotograf s červenou šatkou.
,,Zayn, jednoducho ma nebaví fotiť sa polonahý. Nabudúce tú kampaň s Calvinom Kleinom odmietnem."
,,Chápem ťa. Radšej by si sa fotil úplne nahý?" Žmurkol naňho Zayn, smejúc sa na nespokojnom modelovi. Nenávidel Harryho celebritné maniere. Ak by on bol slávnym modelom bez starostí, užíval by si to omnoho viac ako neustále napomínanie rozmaznaných modelov a modeliek.
,,Prestaň, prosím. Kde je vlastne Tara? Už tu mala dávno byť," nespokojný kučeravec sa obzeral okolo, hľadajúc medzi tými všetkými ľuďmi jeho asistentku Taru.
Jej fialová hlava sa objavila vedľa Angie, Harrymu sa pozdávalo, že sa dobre baví, zatiaľ čo on musel čakať na svoju kávu, ktorú mu mala priniesť. ,,Tara!" Zamračil sa, zároveň pretočil očami. Jeho asistentka sa pozrela jeho smerom, rozhadzujúc rukami, pričom vrazila svojou rukou do Tristana.
Tristan bol Harryho manažér. Na tvári sa mu usadil prekvapený, no zároveň naštvaný výraz. Kučeravý chlapec nemohol počuť ich rozhovor, pretože boli príliš ďaleko. Ale aj keď ich nepočul, mohol vidieť, že sa obaja hádajú. Vždy to tak bolo.
Harry pokrútil hlavou, vyrážajúc vpred. Mal to namierené do šatne. Jeho veľké tmavé mokasíny narážali na dlážku, zanechávajúc po sebe tiché klopkanie.
Do chlapca vzápätí niekto narazil, čím nebol nadšený. Ukázalo sa, že je to jeho kamarát. ,,Harold, mám pre teba novinku!" Skríkol po ňom, on videl len ryšavé vlasy, pretože bol o dosť vyšší, ako jeho najlepší kamarát.
,,Čo je zas, Ed? Nehovor, že si stretol super dievča, nezaujíma ma to," odvrkol model. Ed prišiel s novinkou, čo znamenalo len a len nový objav. Určite to tak je, pomyslel si kučeravec.
ESTÁS LEYENDO
Blame - l.s ✔ |EDITING|
Fanfic|EDITING| Láska je závislosť. Vášeň. Niekto, bez koho nedokážete žiť. Zabudneš na rozum a počúvaš len svoje srdce. Je ťažké nájsť cestu a nezamilovať sa... potom nežiješ svoj život. Ale musíš sa snažiť, lebo ak sa nasnažíš, nemôžeš...