3. Chapter - Photoshoot

1.6K 128 6
                                    

Harry spolu s Edom kráčali k jeho autu.

,,Boli skvelí," zasmial sa ryšavý chlapec, až zaklonil hlavu dozadu. ,,Vyhrali sme! Woohoo! Spojené Kráľovstvo je najlepšie!" zakričal s trochu opitým hlasom.

Harry ho utíšil, keďže neboli v tmavých podzemných garážach sami. Čo keby tam boli novinári? pýtal sa sám seba, pozerajúc na pohybujúci sa objekt. Keby ho tu prichytili paparazzi, dozvie sa to mama a on by bol mŕtvy.

Ed nečakal na Harryho, jednoducho si sadol na miesto vodiča. Harry sa na neho pozrel nechápavým pohľadom. Edovi nedovolí šoférovať jeho milovaný automobil. Veď je opitý!

Jeho pozornosť sa upriamila do iného uhlu pohľadu, keď začul zvuk, ktorý značil odomknutie auta. Úľavou si vydýchol, keď uvidel nejakého muža vedľa drahého auta. Muž mal beanie čiapku ľahostajne položenú na svojich plavých vlasoch. Bol oblečený v upnutých tmavých džínsoch, čím mu zvýrazňovali zadok. Harry musel uznať, že to nebolo až tak zlé.

Jeho zelené oči rozoznávali značku. Odfrkol si nad tým, že ten nudný chlap vlastnil tak krásne auto. A tak kvalitnej značky, akou bola Mustang. Nesedelo mu to dokopy.

S pohŕdajúcim pohľadom sa pozrel na svojho milovaného Saleena. Oranžová metalíza skvelo vynikala v nudných uliciach Londýna. Harry zbožňoval pozornosť, no nie pozornosť novinárov. Ale ak bol na párty, všetko sa točilo okolo neho. Ženy aj muži. Miloval to.

Bez ďalšieho pozorovania čierneho Mustangu si k Edovi prisadol do prepracovaného interiéru auta. Voňalo to tam ako Harryho obľúbená vôňa - mentol a mäta.

Jeho nozdry sa rozšírili, vdychoval vzduch do svojich pľúc. ,,Nechceš si zapáliť?" Spýtal sa ho Ed, v ruke mu ležala krabička cigariet a zapaľovač.

,,Tu kurva nebudeš fajčiť! Nie v mojom aute!"

Edovi sa ušiel silný pohlavok. Pri náraze Harryho veľkej ruky s ryšavcovou hlavou sa hlava jeho kamaráta trochu otočila. Ed obranne zdvihol ruky pred svoju hruď. So záporným krútením hlavy si krabičku opäť vtlačil do malého vrecka na jeho džínsoch.

,,Máš šťastie, inak by som ťa vyhodil počas jazdy."

***

,,Oh,sakra," zašomral si kučeravý Harry popod nos. Dostal sa na ich pozemok, no nevedel, ako sa dostane dnu. Matka nechávala dvere vždy zamknuté, a keby zvonil, zistila by, že bol preč. Frustrovane si prehrabol svoje vlasy dozadu, jeho posledná nádej bol zadný vchod. Po odkvapovej rúre už nechcel ísť. A ani by to smerom nahor nedokázal. Bol predsa model, žiaden kulturista.

Šiel smerom k zadnej časti záhrady. Mohol počuť, ako mu obrovský kameň spadol zo srdca. Dvere vzadu na terase boli otvorené. Usmial sa sám pre seba, utekajúc k dverám. Prudko za sebou zavrel, rýchlo si vyzul topánky a zvliekol bundu, keby náhodou Shannon prišla dole.

,,Zlatko! Harry, kde si!" Ozval sa ženský hlas, Harry bol rád, že prišiel akurát v tom momente domov. Ak by ho nenašla v dome, počúval by znova jej prenikavý krik počas viac ako troch hodín.

Videl štíhlu postavu jeho matky, ako šla dole po schodoch. Prudko skočil na sedačku, chcel pôsobiť tak, že sa nachádzal celý čas v obývačke. ,,Prečo si mi neodpovedal, Harold?" Začul krik z úst jeho matky, Shannon.

,,Nechcelo sa mi odpovedať." Zašomral si popod nos, prevracajúc zelenými očami. Náhle pocítil na svojom líci mierne štipnutie.

,,Somár. Nebuď drzý, Harold. Tristan mi volal, zajtra máš ďalšie fotenie v IMLA'S." Oznámila mu tmavovlasá Shannon, uštedrujúc mu nové podpichujúce štípance do líc. Harry na ňu zagánil, no úsmev prešiel cez jeho tvár.

Blame - l.s ✔ |EDITING|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang