,,Čo ti urobil Harry?" Spýtal sa zvedavo Niall, ktorý sa práve nachádzal v Louisovom byte. Prišiel ku nemu okamžite po tom, čo si prečítal neslušný tweet. Nebol zvyknutý na takého Louisa. Nikdy by nezdieľal nadávky na sociálnej sieti. To nebol on, a tak tušil, že mu ten vysoký kučeravec musel niečo spôsobiť. Niečo veľmi zlé.
,,Ani sa ma nepýtaj, nechcem naňho myslieť. A už v živote ho nechcem vidieť!" Zvolal nízky brunet, ťahajúc sa za vlasy. Konal trochu agresívne, takže to donútilo Nialla trhnúť svojim telom. Vážne uňho nečakal tak vysoký nárast hormónov.
,,Ale, Lou Lou. Hovor," prikázal mu roztomilý blondie. Šťuchol doňho jeho pravou rukou, a keď nevidel žiadnu odozvu, svoj otravný čin zopakoval niekoľko krát. Až kým Lou nezavrčal a nepatrne prikývol.
,,Prišiel som z Doncasteru. Dohodli sme sa, že sa stretneme v kaviarni, pretože som mu niečo potreboval oznámiť. Bol som nervózny. Samozrejme, že som myslel na jeho reakciu. No nečakal som od neho niečo tak strašné." Louis skleslo zvesil hlavu, nemal sily na ďalšie slová. Tie sa zasekli kdesi hlboko v krku.
,,Tomlinson, z toho som pochopil akurát veľké nič. Snaž sa rozprávať ako človek, nie ako postihnutý." Niall použil známu drastickú metódu. No zatiaľ mu v každej situácii života neuškodila. Tou metódou bolo niečo, ako: Ak ti niekto nechce niečo prezradiť, zaútoč.
,,To bolo od teba veľmi milé. Pomohlo mi to, hlavne teraz, keď som na tom veľmi zle, čo sa týka psychickej stránky. Ďakujem." Brunetovi nechýbal sarkazmus. Jednoducho si bez neho nevedel predstaviť život. Ak by sarkazmus neexistoval, život by bola jedna obrovská nuda.
,,Hovor, inak odchádzam a vyseriem sa na teba."
,,Nebol by si jediný." Smrkol. Cítil sa hrozne. Tak krehko a slabo, ako ešte nikdy.
,,Ugh, Lou. Neplač, ty moje malé bábo." Blondiak sa s odutou spodnou perou skrčil k zničenému kamarátovi, hladil jeho jemné vlasy. Rozhodol sa sadnúť si späť na mäkkú pohovku a zostať dlhšie. Keby odišiel, svedomie by mu nedovolilo spať.
,,Ja som mu len povedal, že môj otec pracuje vo firme pána Stylesa. Harryho otca. Vedel som, že ho to zaskočí. Ale on..." Znovu sa na celú miestnosť nahlas rozvzlykal. Spomienky na ich pekné spoločné chvíle sa mu stále udržovali v hlave. Nemohol ich dostať von. Možno po tom ani netúžil, keďže na Harryho chcel spomínať iba v dobrom.
,,Patrick pracuje v Penon Corporation?"
,,Áno. Harry mi povedal, že so mnou len strácal čas. A popritom sa tváril znechutene, akoby som bol nejaké skazené jedlo alebo páchnuci bezdomovec." Šomral, teraz k jeho tenkému roztrasenému hlasu pridal nahnevaný tón. Spomenul si totiž na ten pocit, ktorý prežíval práve v tej chvíli. Znova mal chuť rozbiť Harrymu nos.
,,Kurva, ja tomu skurvenému sráčovi rozbijem tú jeho debilnú hubu! Čo si to dovoľuje?! Myslí si, že mu patrí celý svet alebo čo? Kurva, ja ho vážne zabijem. Daj mi jeho adresu a pôjdem ho zavraždiť. Prisahám, že sa ten kučeravý idiot nedožije večera!" Hnedovlasý futbalista rozšíril oči pod náporom prekvapenia. Hoc si Ni niekedy jazyk nenechal na uzde, no to, čo predviedol s očami plnými plameňov nevidel často.
,,Ni. Nechaj to tak. Máš pravdu, je to idiot. Lenže nemusíš hneď premýšľať o vražde." Pousmial sa nad ním.
Blondiakova hlava chcela explódovať. Cítil horúcu krv vo svojich lícach, dokonca začala prúdiť aj jeho žilami. Pocity sa v ňom začali variť, ako v obrovskom hrnciu plnom hnevu, prekvapenia a túžby po zabití kučeravého modela. Aby sa aspoň o kúsok priblížil k zdravému rozumu bez takých myšlienok, nechty pevne zaryl do vankúša sediaceho na jeho kolenách. Nezaberalo to. Všimol si to i Lou.
,,Zachovaj kľud, Horan. Poďme sa kamsi zabaviť. V tomto byte sa udržujú negatívne myšlienky. navrhujem Lost Angel alebo Social." Lou sa znenazdajky postavil na nohy, kráčajúc k dverám. Obul si tmavé tenisky, nečakal na Nialla a vyšiel von. Blondie ho rýchlymi krokmi nasledoval. Prekvapili ho Louisove urýchlené skutky a aj dosť rýchla zmena nálady.
***
Harry bežal k dverám po tom, čo začul zvonček. Tajne dúfal, že to je Lou alebo Ed, ale veľmi dobre vedel, koho si k sebe pozval. A tiež vedel, že Ed s Louisom mu už asi nikdy nezazvonia na zvonček. Kvôli jeho arogantnosti a zlej povahe prišiel o najdôležitejších ľudí za celých devätnásť rokov.
,,Ahoj, Harold! Prečo si ma volal? Potrebuješ pomoc? Alebo sa bude konať nejaká párty?" Kučeravý Ashton ho zasypal lavínou otázok, pričom mu na tvári neustále sídlil žiarivý, až strašidelný úsmev.
,,Nepotrebujem žiadnu pomoc a ani tu nie je párty." Odvetil s myknutím ramien Harry. Začínal ľutovať rozhodnutie zavolať Ashtona. Ten mu aj tak nedokázal vykúzliť taký veľký úsmev na tvári, ako Eddie, či Tomlinson.
,,Tak prečo si ma volal?"
,,Chcel som si s tebou pozrieť nejaký film, vypiť pár pív a zjesť niekoľko balíkov chipsov." Prehovoril o svojej predstave. Samozrejme, že mal v pláne robiť niečo iné a zaujímavejšie, no to až po filme.
,,Okay. Náhle si na mňa zmenil názor?" Opýtal sa Ashton. Naposledy si od neho Harry odsadol a ignoroval ho. A v reštaurácii to dopadlo najhoršie. Bolo to plné kriku a škaredých pohľadov. A teraz sa tváril, akoby sa vôbec nerozišli.
,,Vieš, Ash, chcel som naše vzťahy upraviť. Môže to predsa byť všetko tak, ako predtým, nie?"
Ash tušil, že sa mu niečo stalo. Istotne bol príčinou Louis Tomlinson. Mierne mu myklo kútikmi úst, lebo si uvedomil, že sa tí dvaja rozišli. Ak nie, nebol by tu. Namiesto neho by na sedačke sedel ten Tomlinsonov ženský zadok. Áno, tešilo ho nešťastie druhých. Podľa jeho najlepšieho kamaráta Michaela sa správal podobne ako Cruela de Vile. Tá škaredá dáma z rozprávky o dalmatíncoch.
,,Pozrieme si Thora? Alebo navrhuješ niečo iné?" Oslovil ho kučeravec, smaragdovo-zelenými očami, ktoré Ashton zbožňoval, sa pozeral priamo do tých jeho. Potom sa otočil naspäť, vyberajúc DVD disky z nejakého modrého puzdra. Skláňal sa pri skrinke pod televíziou, takže mal dokonalý výhľad na jeho pozadie. Bez akéhokoľvek uvedomovania si zahryzol do pery a potichy šepkal na Harryho lichôtky.
,,Sexy zadok? O takom filme som nepočul." Narážal na tie potichy povedané lichotivé poznámky. Zdalo sa, že radšej preskočia pozeranie sa na film a okamžite pôjdu na vec. Vždy to tak robili. Na prvom rande taktiež.
,,Ja-ja." Koktal Irwin.
,,To nevadí. Chcem preskočiť tú časť s filmom. Vieš, kde mám izbu."
,,Harry, ty chceš sex?"
,,Prečo nie?"
/ Poznámka co-writer/
Okay, ja viem... Zas slow update :/ Sorry :'(
Čo hovoríte na kapitolu? :) Teší nás, že tak rýchlo pribúdajú reads aj votes ♥
Uvedomujem si, že nie je až taká kvalitná, ale som utýrané dieťa, ktoré musí mať pri písaní na kolenách svoju sprostú otravnú sestru -__- #parentslogic
Vote and comment xx
*Tam*
YOU ARE READING
Blame - l.s ✔ |EDITING|
Fanfiction|EDITING| Láska je závislosť. Vášeň. Niekto, bez koho nedokážete žiť. Zabudneš na rozum a počúvaš len svoje srdce. Je ťažké nájsť cestu a nezamilovať sa... potom nežiješ svoj život. Ale musíš sa snažiť, lebo ak sa nasnažíš, nemôžeš...