13. Chapter - Home

1.3K 129 2
                                    

Táto kampaň pre Vogue bola veľmi dôležitá a drahá záležitosť. Všetko muselo byť dokonale pripravené, a preto mal Zayn nervy. Ak by tieto fotky pokazil, Harrymu istotne priradia nového a lepšieho fotografa. Napríklad takého Andyho Jonesa, či ostatných Zaynovych rivalov.

,,Ste dokonalí, chlapci! Som na svoj výtvor hrdá!" Tara kričala na celú miestnosť, jej tlieskanie sa prudko odrážalo od stien. Všetci by ju v tej chvíli najradšej vyhodili preč, pretože im jej poznámky neustále prekážali v činnosti.

,,Tara, už buď ticho. Si otravná." Zavrčal kučeravec, Zaynovi jeho nahnevaný výraz prišiel akurát vhod. Presne tak to chcel. Aby sa obaja tvárili prirodzene, bez žiadnych umelých úsmevov a nútených výrazov. Chcel, aby to všetko bolo spontánne a uvoľnené. Ani sa pri nich nemusel namáhať. Chlapci robili svoju prácu perfektne. Stačilo, keď Harry niečím rozosmial Louisa, Zayn mohol okamžite vytvoriť dobrý záber. Alebo stačila Tara a jej neutíchajúce ústa, Harry bol nahnevaný. Jednoducho to vychádzalo presne podľa plánu. 

,,Harry, teraz sa postav na tú strednú značku. Zamrač sa, zves plecia. Urob všetko preto, aby si vyzeral ako smútok." Prikázal fotograf, na jeho havraních vlasoch nesmela chýbať červená šatka. Napravil si svoju vestu z džínsoviny pre lepšie pohodlie a nadýchol sa pre ďalší príkaz, tentoraz smerovaný Louisovi.

,,Lou! Postav sa zaňho. Potom si ruky obmotaj okolo jeho brucha a usmievaj sa." Harry sa nenápadne uškrnul na bruneta za ním. Myslel si, že postaviť malého muža zaňho nebol moc dobrý nápad, keďže ho skoro kvôli kučeravcovej výške nebolo vidieť, no po tom, čo si Louis položil hlavu na Harryho ramená a ovinul ruky navôkol jeho nahého tela, nápad sa mu začal páčiť.

Aj Louis to cítil rovnako. Páčilo sa mu, že sa môže dotýkať nahej pokožky toho krásneho modela, ktorý mu opantal hlavu. Harrymu stačili len pery na to, aby dostal Louisa. Nimi s Louisom hovoril, nimi sa s ním bozkával. Jediná časť jeho tela stačila na zbalenie sexy futbalistu.

,,Toto sa mi páči." Šepol mu do ucha Lou, k svojmu hlasu pridal aj hravý tón. Harry sa usmial, no musel sa kontrolovať. Nehcel si skaziť fotenie tým, že by Louisa uniesol a zamkol by sa s ním v šatniach. To nie. To si chcel nechať až na neskôr. Ale brunet mu to poriadne sťažoval.

,,Harold! Neusmievaj sa! Máš byť predsa smútok!" Jačal Malik. Harold rýchlo prikývol, vykúzľujúc na svojej tvári hrôzostrašne naštvaný výraz. Skrčil obočie, zaťal päste a napol čeľusť. 

Louis sa široko usmieval, z očí mu doslova sršala všetká tá radosť. Za taký výkon si mohli udeliť Nobelovu cenu. 

Zayn ich odfotil posledný raz. ,,Perfektné! Dokonalé!" Vykrikoval spokojne, prechádzajúc sa po celom ateliéri. Bol z toho unesený. Ako fotograf bol na seba hrdý, taktiež aj na Tarin výkon. Ale najväčšiu pochvalu si zaslúžili pán Styles a pán Tomlinson. 

,,Už sa môžete ísť umyť." Riekla Angie, pokynula rukou k východu. Harryho hlavu ihneď napádali perverzné myšlienky. Mal tu svoju kúpeľňu a chcel do nej pozvať aj futbalistu.

,,Lou, poď so mnou. Ukážem ti kúpeľňu." Ale Tara bola rýchlejšia. Harry si nazlostnene povzdychol, otočil sa k dverám. Náhle pocítil na svojom ramene niečiu ruku. Obzrel sa za seba, kde stáli Charlie s Tristanom. ,,Bolo to výborné. Nabudúce vám vybavíme ďalšiu spoločnú kampaň. Čo by si navrhoval? Armani? Gucci? Alebo znova Vogue?" Spýtal sa Tristan, z obalu si vybral tablet. Neustále ho so sebou nosil. Vždy a všade. 

,,Playboy," zašomral Harry, chichot sa vytrácal von z jeho chlipných úst. Tristan aj Charlie nadvihli obočie, prevracajúc očami. Nemohli pochopiť, ako sa dá vychovať tak nadržané dieťa. Ešte nikdy sa s nikým takým nestretli.

Blame - l.s ✔ |EDITING|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora