Hey!
Takže, prišla som s novou story.
Viem, viem, že nemám toho mnoho dokončeného, no prečo nie?Môj co-writter bude @UghTamM. Čo znamená, že budem túto story písať s ňou :)
Píše l.s AU, takže si ju určite checknite, prípadne niečo prečítajte alebo si ju follownite. Aspoň uvidíte, ako budú vyzerať naše kapitoly.Keďže bývame od seba trošku väčší kúsok a vidíme sa dvakrát za mesiac, budeme pridávať kapitoly striedavo. Raz Tam a raz Pup.
Veľmi sa teším na túto story (ako na každú), čiže sa máte na čo tešiť aj vy. Pôjde o veľkú drama. Aspoň dúfam (oops).
Žiť v žiare reflektorov a bleskov fotoaparátov.
Presne tak znela budúcnosť Harryho Stylesa.
Už ako stredoškolák nemal obyčajný život. Študoval doma s učiteľom, ktorého nenávidel celou svojou dušou. Nikdy nebol na plese, školskej párty alebo na školskej akcii. Na miesto toho, chodil každý týždeň na módne prehliadky, fotenia a cestoval po celom svete. A to mal len šestnásť.
Keď ukončil stredoškolské vzdelanie, nebolo nutné, aby pokračoval. Na účte mal viac peňazí ako jeho rovesníci, či dospelý, ťažko zarabajúci človek.
Dalo by sa povedať, že kučeravý Harry so zelenými očami, ktoré každý fotograf miloval, mal ľahký, priam kráľovský život.
No všetci, ktorí si to mysleli, boli na omyle.
Harry chcel obyčajný život teenagera. Chcel zažiť lásku, sklamanie, bolesť, radosť... vášeň, potešenie. No nemohol. Rodičia naňho tlačili a on s tým nemohol nič robiť. Musel ísť tam, kam mu to manažér prikázal.
A tak sa dostávame do súčastnosti.
Harry dosiahol devätnásť rokov, žije vo vlastnom bytovom apartmáne a pod komplexom, v garážach, má svoje vysnívané auto.
Teraz by sa dalo povedať, že si žije ako kráľ. Rodičia ho nemuseli do ničoho nútiť, pretože mal slobodu. Zarábal si na seba celkom sám a to znamenalo, že si mohol robiť čo chcel. Rodičia už neboli tí, cez ktorých muselo všetko prechádzať.
Lenže aj tak tu bol háčik.
Za všetkým dobrým bolo niečo zlé.
A to boli samozrejme Harryho rodičia. Síce mal slobodu, mohol robiť čo sa mu zachcelo, no aj tak mu jednu vec museli schvaľovať.
Mohol chodiť len s niekým, kto bol z vplyvnej rodiny ako Harry a samozrejme, musel byť finančne zabezpečený. Pretože 'Stylesovci nemienili živiť niekoho, kto si na seba nedokáže zarobiť.'
A práve preto si Harry doteraz nikoho nenašiel.
Samozrejme, že tu boli nejaké úlety, no boli však na jednu-dve noci. Len čo sa o tom jeho rodičia dozvedeli, bolo zle.
Nebolo to však tak, že by ho sledovali.
Jednoducho si ráno zapli televíziu alebo sa pozreli na obálku časopisu, a to stačilo.
A presne to nútilo Harryho robiť to, čo mu zakazovali. Dávalo mu to isté potešenie, adrenalín... rebelstvo. Vždy bol predsa ten poslušný chlapec, ktorý počúval všetko, čo mu kto povedal.
A to rebelstvo sa dalo nazvať dvomi slovami, ktoré vrazili do Harryho života ako nákladiak plný problémov, klamstiev a vášne.
Louis Tomlinson.
Hráč v živote no aj v láske.
|edited|
YOU ARE READING
Blame - l.s ✔ |EDITING|
Fanfiction|EDITING| Láska je závislosť. Vášeň. Niekto, bez koho nedokážete žiť. Zabudneš na rozum a počúvaš len svoje srdce. Je ťažké nájsť cestu a nezamilovať sa... potom nežiješ svoj život. Ale musíš sa snažiť, lebo ak sa nasnažíš, nemôžeš...