19. Chapter - Bunny

1.3K 121 10
                                    

Louis bol zo škrábancov na Harryho chrbte tak veľmi sklamaný, že sa chcel rozbehnúť preč a vyskočiť z okna. Nerozumel, ako ho tak rýchlo mohol vymeniť za niekoho iného. A poriadne divokého. Uvedomil si, že bol pre Harryho iba jeden z mnoha iných mužov. Len obyčajná bábka, ktorá Harryho prestala zaujímať.

,,Som fakt zvedavý, či to zvládneš. Tie minulé fotky boli dosť odvážne, a keďže ste sa roziš- Lou? Prečo ma zase nepočúvaš?" Zagánil na bruneta Niall, pričom okolo seba rozhadzoval rukami. Pozrel sa do Louisových očí, v ktorých sa skrýval smútok, ale i hnev. Brunet vždy dokázal tajiť svoje city, no jeho oči prezrádzali všetko. Nie nadarmo sa hovorí: ,,Oči sú oknom do duše." A tá Louisova bola teraz poriadne zlomená.

,,Videl si to? Videl si to, Ni?" Spýtal sa rozrušene nízky brunet, ukazujúc rukou na kučeravca. Ten ich dôkladne pozoroval a snažil sa zachytiť každučké slovo vychádzajúce z futbalistových úst. Zdalo sa mu čudné, že o ňom rozpráva aj keď ich môže počuť. Možno to tak Lou chce. Možno che, aby som počul všetko, čo si o mne myslí, pomyslel si kučeravý model. 

,,Čo som mal vidieť? Chlapče, nemyslím si, že je najlepší nápad takto tu vrieskať. Vieš, že ťa počuje." Šepol blondiak, oči mu neustále brázdili k Harrymu. Za to, čo urobil jeho najlepšiemu kamarátovi sa mu chel pomstiť. No ešte nevedel, akým spôsobom. 

,,Vyzliekol si tričko a pokojne ku mne stál otočený jeho doškriabaným chrbtom! Vymenil ma po jednom dni! Nie je nič iné, iba obyčajná štetka!" Lou nechel a ani nevládal kričať, a tak sa rozhodol šepkať s naštvaným tónom. Pred očami sa mu zjavovali rôzne scény prežité spolu s Haroldom. A premietanie sa skončilo presne pri obrázku Harryho chrbta. Lou rozmýšľal, kto by asi mohol niečo také urobiť kučeravcovi. Napadol ho iba Ashton. Ten skurvený Ashton Irwin.

,,Bastard." Zasyčal blondie oproti Louisovej tvári a rozhodol sa vykročiť k tomu spomínanému bastardovi. Nízky hnedovlasý chlapec bol zvedavý, aká situácia nastane. Modlil sa, aby Styles skončil so zlomeninami. Vlastne ani taký pocit by mu nezacelil tú bolestivú hlbokú dieru v srdci. Preklínal sa za to, že tak rýchlo niekomu naletel. Mal si najprv overiť, čo je ten človek zač, nie sa okamžite vrhnúť do vzťahu. 

,,Hey, ty skurvený arogantný snob! Ublížil si môjmu kamarátovi a to ti nedarujem!" Niall sa vyrútil na ničnetušiaceho modela, ktorý si práve navliekal úzke čierne sako na svoje svalnaté potetované paže. Povytiahol obočie, akoby ukazoval najavo pohŕdanie blonďavým chlapcom.

,,Dievčinka, ja som Harry Styles. A čo si ty? Zranený futbalista so zničenou kariérou." Odvetil, pričom odul spodnú peru. 

,,Mne je jedno, či si Harry Styles alebo princ William. Dnes pocítiš bolesť, ktorú si spôsobil Louisovi." Pohrozil mu šermovaním svojho ukazováka pred jeho tvárou. Keby tam boli sami, Harryho pekná tvár by bola už dávno znivočená tvrdými údermi pästí. Harry prešiel pohľadom za blondieho, kde stál Louis, ruky voľne spustené vedľa tela a modré oči vypaľujúce doňho dieru. 

,,Prečo si to so mnou nevybaví sám Tomlinson?" Zavrčal. Najradšej by Louisa zaviedol do nejakej šatne, zamkol, oprel ho o stôl a... Ďalej si to vie predstaviť každý. 

Aj keď Harry urobil tak hroznú vec voči Louisovi, stále pociťoval k jeho telu akúsi silu, ktorá ho nemohla odtrhnúť od myšlienok, ktoré by rozhodne nemali počuť deti. Áno, bol tak hrozne sebecký a arogantný, že si stále nepriznával vinu. Hoc sa cítil hrozne, vždy si pripomenul slová jeho rodičov. Ak nie je zabezpečený a z dobrej rodiny, neznamená pre teba nič.

Preklínal sa za to. Keby tak veľmi neposlúchal rodičov v detstve a v puberte, istotne by mal na život vlastné názory. No takto ho to bohužiaľ naučili a už nebolo cesty späť. Veď už vtedy, ak sa niekto pozrel na rodinu Stylesovcov, videl snobskú a namyslenú rodinu. No vyžaroval z nej aj vplyv, rešpekt a bohatstvo.

Blame - l.s ✔ |EDITING|Where stories live. Discover now