Postava vysokého chlapca sa pretočila na druhý bok, pričom dúfal, že sa dostane bližšie k telu menšieho chlapca. No zarazil sa, keď sa jeho dlhé prsty dotkli len studeného vankúša. Iba vôňa Louisových vlasov na vankúši mu pripomenula, že s ním večer zaspával.
Roztomilo sa pritúlil k vankúšu a ticho zakňučal, pretože si spomenul, ako sa dostal s Louisom do spálne.
~
Harryho ruky zaujali miesto tak, aby mohol menšieho chlapca zdvihnúť a ten by si omotal nohy okolo jeho pása. A tak nechal pravú ruku na Louisovom zadku a tú druhú na jeho stehne, aby mu pomohol sa pridržať. Louis mu vydýchol teplý dych voňájúci po zmrzline na pery, keď si omotal ruky okolo krku kučeravého chlapca.
"Chýbal si mi."
"To som už počul," zašepkal pobavene Louis a jeho jemné pery sa zľahka dotkli Harryho nosa. Harry prižmúril oči, no od roztomilosti chcel omdlieť. Futbalista pred ním bol svalnatý chlapec, no pri tom taký roztomilý. A Harrymu sa páčilo, že je o niečo vyšší. Cítil sa... dominantne.
Harry priložil pery k Louisovým a ticho hovoril tak, aby sa ich pery o seba zľahka obtierali.
"Čo keby sme šli do postele?"
"Ty spíš na sedačke, Harry."
Kučeravec sa odtiahol a zamračil sa s úškrnom na tvári. "Naozaj? Nebude ti chýbať teplo, objatie a maznanie?"
Louis sa akoby zamyslel, no potom so smiechom pokrútil hlavou. "Myslím, že nie."
"Uvidíme," zašomral Harry.
"Kam ideš? Harry," povedal varovne Louis a stisk okolo Harryho krku sprísnil, nechcel sa totižto stretnúť so zemou.
Harry s ním kráčal do spálne, pričom sa ho Louis držal ako malá koala. Harryho ruky boli už obe na jeho zadku. Akoby si tým kompenzoval dni, kedy si to nemohol dovoliť a opúšťal sa doma, s alkoholom.
Kučeravec nohou zatvoril dvere spálne a následne zľahka hodil Louisa na jeho kráľovskú posteľ. Nebola síce veľká ako Harryho, no nepatrila medzi tie obyčajne malé.
Louis ležal, no zdvihol sa na lakte a prekvapene sledoval kučeravca, ktorý stál pred posteľou a s krivým úsmevom si prezeral chlapca pred sebou. Prisahal by, že by preňho dokázala zabíjať. Nikdy v živote nevidel krajšiu bytosť, aj keď si to hovoril už aj pri iních. Teraz to bolo iné, tentoraz to myslel vážne. Modré oči sa teraz na neho prekvapene pozerali a boli neprirodzene rozšírené. Nohy mal v kolenách pokrčené, tak ich mal pre Harryho, vhodne rozkročené. Spod trička, ktoré sa mu pri páde na posteľ nadvihlo, bolo vidieť jemnú pokožku. Síce nevidel zrkadlo niekoľko dní, vlasy mal akoby profesionálne nastailované, boli však len chaoticky roztrapatené. Z časti kvôli Harryho rukám a z časti kvôli jeho lenivosti.
"Si krásny," zašepkal Harry a myslel to smrteľne vážne. Už to nebol on a zrkadlo, kedy si povedal, že dnešok bude krásny, pretože aj on dnes vyzerá dobre. Teraz bol pre neho dobrý deň ten, kedy mohol vidieť krásneho Louisa priamo pred ním, na posteli.
Louis sa okamžite začervenal, otočil sa na brucho s rukami na tvári a zakňučal. "Prestaň!" vykríkol zo smiechom do povrchu vankúša, takže boli jeho slová tlmené.
Harry sa zasmial a štvornožky vliezol k Louisovi, pričom ho pobozkal na odhalený kúsok chrbátu. Louis sa zachichotal ako dievča, ktorej zavolá crush, no Harrymu to prišlo roztomilé. Ako pomaly všetko, čo brunet robil.
"Je to pravda, Lou."
Louis zdvihol pohľad z vankúša a podoprel si hlavu oboma rukami. Nohy zdvihol, pričom si prekrížil členky a hravo nimi pohojdával, akoby bol s kamarátkami na telefóne a riešili chalanov. No bolo asi zlé prirovnávať dospelého chalana k dievčaťu a jej kamarátkam. No Harrymu sa to najviac hodilo k jeho vizii a predstavivosti.
"Harry, ak som ja krásny, tak teba zoslali bohovia, pretože takého čl-"
Kučeravec sa zasmial a pokrútil hlavou, no skôr než stihol Louis dokončiť jeho monológ, sklonil sa k chlapcovi a jemne ho pobozkal. Najskôr len jemne obtierali svoje pery, Harry sa podopieral jedným lakťom a druhou rukou prechádzal dlhými prstami v Louisových vlasoch. Louis sa čoraz viac približoval k Harrymu až sa nakoniec ocitol na jeho hrudi a Harry ležal spokojne medzi hromadou vankúšov, a tak si mohol oboma rukami držať Louisa pri sebe.
Keď sa však ich nevinné bozkávanie premenilo na náruživé, žiadajúce a pre niekoho vulgárne, Harryho studené prsty už boli na Louisovom chrbte pod tričkom. Louis ticho vzdychal, pretože ho Harryho prsty vzrušovali, no aj chladili. Louis opatrne, akoby sa bál, zakusol Harrymu do pery, ktorý vypustil hlasný ston a prsty na Louisovom chrbte pevne schmatli jeho boky. Bol tak frustrovaný, už tak dlho nemal sex, že to bolo nezdravé. Pre neho aj osobu, s ktorou bol, teraz momentálne s Louisom.
Pretočil Louisa po seba a odtiahol sa od jeho pier k jeho krku. Oplatil mu uhryznutie, no nie nesmelé ako u Louisa. Harry vedel, že sa nemá čoho báť, Louis je tiež možno frustrovaný ako on.
"Harry," vzdychol Louis po tom, čo Harryho zuby cítil na kľúčnej kosti, odhalenej spod trička. Keď sa však Harry otrel o Louisove stehno a ten cítil, že obaja majú problém a Harryho ruky sa dostali k jeho nohaviciam, zazmätkoval.
Čo Harry očakával? Že si dajú sex z trucu alebo sex z hnevu a všetko bude okay? Nie, nie, nie.
"Harry," povedal ticho Louis a otvoril oči, ktoré mal od slasti zatvorené. Harry mu však nevenoval pozornosť a pobozkal Louisove brucho, aj cez tričko.
"Harry," zopakoval trochu naliehavejšie a to sa už chlapec spamätal a zdvihol pohľad, ruky mal na vonkajšej strane Louisových stehien.
"Hm?"
"Ja... Ja si nemyslím, že je to dobrý nápad," povedal a začervenal sa. Rýchlo si tvár zakryl rukou, nechcel vidieť ako Harry sklamane odíde.
Harry sa naopak, zasmial. "To je v poriadku, Lou. Všetko je v poriakdu, ak si myslíš, že ideme na to rýchlo, okay, mne to neprekáža," povedal, no v duchu sám sebe nadával, že sa nechal vzrušiť. Teraz má ísť do kúpelne? Louisovi hneď docvakne, čo tam ide robiť! A spať s erekciou nemieni!
"Čo tak si dať spoločnú sprchu?" navrhol, šepkajúc, Louis s potmehúckym úsmevom. Harry sa na neho pozrel s vytreštenými očami a sledoval postavu menšieho chlapca, ako sa spod neho vyslobodil a poskakujúc si, vykročil k pootvoreným dverám kúpelne. Harry si zahryzol do pery, keď sa Louis medzi dverami na neho pozrel a žmurkol, potom sa stratil v miestnosti a Harry bol okamžite na nohách. Takú príležitosť si nenechá predsa ujisť!
~
Kučeravec sa znova prekotúľal na posteli a zastonal, pričom si spomenul na horúcu sprchu. A nie len kvôli vode. Ešte stále cítil Louisove malé ruky na jeho zadnej strane stehien, ústa okolo jeho penisu a teplý jazyk, ktorý ho rozmaznával, čo si Harry ani nezaslúžil.
A Harry mal znova, takto zrána, problém v nohaviciach. Už len predstava, ako mu Louis dáva blowjob na kolenách v sprche ako noc pred tým a mal chuť ho znovu o to požiadať. Keby však vedel, kde je.
A tak vyšiel z teplej postele, pričom sa na jej kraji ešte ponaťahoval ako mačka a popukalo mu niekoľko kostí v tele. Unavene si povzdychol. Ani nevedel, prečo vstal, no prebudil ho asi nedostatok tepla z Louisovho tela.
Len v boxerkách a tričku, tak išiel spať, vyšiel z izby a hneď vedel, kde Louis je. Bolo počuť hrať rádio, no veľmi potichy a rovnako bolo počuť aj tichý hlas futbalistu. Harry s úsmevom nasledoval zvuk, až sa dostal do kuchyne a nemohol sa nabažiť toho pohľadu.
Louis bol rovnako v boxerkách a tričku, ktoré mu však bolo trochu dlhšie, a tak vynikli jeho nohy. Stál pred sporákom, jednou nohou stál na tej druhej. Harryho úsmev sa rozšíril, keď si uvedomil, že Louisovi je asi zima na nohy a preto stojí tak nemotorne, no roztomilo. Mal strapaté vlasy, akoby po vášnivom sexe, na čo sa v Harryho boxerkách jeho problém trochu zväčšil.
Louis si spieval pesničku od Michaela Jacksona a niekedy zavrtel do rytmu zadkom. Keď zdvihol panvicu zo sporáka a otočil sa, aby vyklopil palacinky, ako si všimol Harry, zarazene sa zastavil. Harry stál medzi dverami, opretý jednym ramenom o rám dverí a mal založené ruky na hrudi. Louis si ho prezrel od hlavy po päty a začervenal sa, Harry hneď vedel, na čo si brunet spomenul.
"Ako dlho tu stojíš?"
Harry sa usmial, no tak provokatívne, keď vykročil k Louisovi. "Dosť dlho na to, aby som si ťa celého obzrel," povedal, až napokon šepkal, pretože stál tesne pred chlapcom.
Louis pregúľal očami, no nezakryl červenajúce sa líca. "Oh, drž hubu," povedal naoko vážne, no Harry videl ten úškrn, keď sa Louis otočil späť k sporáku.
Kučeravec sa postavil tesne za chlapca, objal ho rukami okolo pása a položil si hlavu na jeho rameno. "Tieto rána," odmlčal sa, aby si to Louis predstavil, "vedel by som si na ne zvyknúť."
Louis súhlasne zahmkal. "To áno."
"A hlavne už tie pripravené raňajky!" zasmial sa Harry a vlepil Louisovi rýchly bozk na líce, pričom nezabudol chlapca plesknúť po zadku. Brunet prekvapene poskočil a spražil Harryho zamračeným pohľadom.
"Si blázon."
"Do teba," povedal Harry a tentoraz pobozkal Louisa na pery. Už prehlboval bozk, už sa dotýkal jazykom Louisových pier, keď sa ozval z obývačky jeho mobil. Odtiahol sa s pregúľaním očí.
"Kto to zas otravuje," zašomral, keď prešiel do obývačky. Louis len pobavene pokrútil hlavou a vrátil sa späť k príprave raňajok.
Harry sa pozrel na mobil.
"Kto ma otravuje o deviatej ráno?" spýtal sa sám seba, keď videl neznáme číslo.
Povzdychol si a priložil si mobil k uchu. "Haló?"
"Harry?"
"Áno? Kto je tam?"
"To som ja, Niall. Louis mi nedvíha telefón."
"Hm, mali sme niečo rozrob-"
"Nezaujíma ma váš sexuálny život," prerušil ho rýchlo Blondie.
Harry pregúľal očami a prešiel si prstami cez strapaté vlasy. "Ale ja som nechc-"
"Volám, pretože mám problém."
Kučeravec sa zamračil. "A čo ja mám s tvojím problémom?"
Niall na druhej strane nahnevane zavrčal a nasledoval hlasný povzdych, ktorý jasne naznačoval, že by najradšej Harryho roztrhal v zuboch. "LOUIS NEDVÍHA, TAK SOM VOLAL TEBE!"
"Mám ti dať Louisa?"
"Ehr," odkašľal si. "Povedz mu, nech mi zavolá, čo najrýchlejšie," po tých slovách Niall zrušil hovor a Harry sa nechápavo pozrel na obrazovku mobilu.
Čo to kurva... ?
[A/N] Hellou, babes!
Ja viem, trvalo to dlho -_- nikdy mi to tak dlho netrvalo, to väčšinou Tame :D no teraz som mala znova toho veľa. Doma, v škole, kamaráti... och..
No je tu kapitola a som rada, že na predošlej kapitole sme sa dostali k 44 votes! Woah, ste úžasné ! <3 Dúfam, že táto kapitola nebude o nič horšia v počte hodnotení :)
Čo si myslíte, aký má Niall problém ?
Love u,
Puppy.
KAMU SEDANG MEMBACA
Blame - l.s ✔ |EDITING|
Fiksi Penggemar|EDITING| Láska je závislosť. Vášeň. Niekto, bez koho nedokážete žiť. Zabudneš na rozum a počúvaš len svoje srdce. Je ťažké nájsť cestu a nezamilovať sa... potom nežiješ svoj život. Ale musíš sa snažiť, lebo ak sa nasnažíš, nemôžeš...