12. Chapter - Sadness & Happiness

1.3K 138 6
                                    

Ed sa medzi dverami zasmial. "Harry chce dieťa."

Louis sa pozrel na kučeravca, ktorý si obliekal drahý oblek od Armaniho. Ten však len pokrútil hlavou s úškrnom na tvári. 
"Vysvetlíte mi, o čo ide?" spýtal sa trochu frustrovaný Louis. Nemal rád, ak sa niekto smial a on nevedel prečo, mal potom pocit, akoby sa smiali z neho.

Harry si povzdychol. "Ed dospel k názoru, že mi vybaví doktora, ktorý zariadi, aby som otehotnel."

"S tebou!" zvolal Ed a so žmurknutím ukázal na bruneta, ktorý si s ťažkosťami zapínal nohavice obleku.

"Ste v pohode? Nemám zavolať doktora?" 

Obaja chlapci sa začali smiať, len Louis pobúrene krútil hlavou. A práve preto sa o Angličanoch hovorí, že 'sú vtipní'.
 
"HARRY, LOUIS!" zakričal niekto z chodby za Edom. Harry s Louisom vystrašene vypleštili oči, keď zrazu ryšavý chlapec zmizol z dverí, pretože ho niekto z nich vytiahol. O sekundu neskôr v nich stála zelenovlasá Tara s horiacimi očami. Louis si ju vedel predstaviť s červeným plášťom zloby a palicou, ktorou by ich oboch zmlátila za to, že im to tak veľmi dlho trvá.

"Áno, áno, už ideme," zašomral Harry a zapol si gombík na obleku. Pozrel sa na Louisa, ktorý mal na sebe len nohavice. "Tak nejdeme. Povedz Zaynovi, že sme tam na sto percent do desiatich minút."

Tara len pokrútila hlavou a zabuchla dvere, cez ktoré bolo počuť, ako nadáva Edovi za to, že ich zdržuje. A préve preto sa potom už ryšavý chlapec neobjavil.

"Kde máš ponožky?" spýtal sa Harry a poukázal rukou na holé nohy menšieho bruneta.

Ten si zatiaľ zapínal gombíky na košeli a pozrel sa na svoje nohy. "Nemám rád ponožky. Samozrejme, pre niekoho je to nechutné, no pre mňa je to prirodzené," pousmial sa a zapol si košeľu až po vrch.

"Máš pravdu, je to nechutné," zasmial sa Harry a sledoval bruneta, ktorý sa posadil na drevenú stoličku s červeným čalúnením a sklonil sa, aby si zaviazal čierne spoločenské lakovky.
Harry si odkašľal, a tak brunet zdvihol svoju hlavu nahor, pričom nechal ruky pri topánkach so šnúrkami medzi prstami.

"Nádherný pohľad," povedal Harry zhora, keď sledoval Louisov výraz, keď mu došlo, že má tvár rovno pred Harryho rozkrokom.

Chlapec pokrútil hlavou a sklonil sa späť k topánkam, pričom sa uškrnul tak, aby ho Harry nemohol vidieť. "Si strašne nadržaný, vieš to?"

Harry mykol plecami. "Zvykneš si."

"Si si nejaký istý."

"Som."

Louis si po zaviazaní oboch topánok obliekol aj blazer, ktorý mu sedel, akoby ho šili rovno na jeho tele. Akoby to bola jeho druhá pokožka. 

"Panebože, pozrite sa na to," povedal Harry, keď kráčal krok za Louisom do ateliéru. Louis sa nechápavo zamračil a cez rameno sa obzrel akurát, keď sa Harry natiahol a jednou rukou pokryl väčšiu čas Louisovho zadku, ktorú zmačkol. "Už dávno som to chcel urobiť," povedal so smiechom Harry a neopustil Louisov zadok, ani keď sa brunet pohoršene zastavil v úzkej chodbe.

"Daj tú ruku preč," povedal pevne Louis. Nemohol povedať, že sa mu to nepáčilo, to nie, ale prišlo mu to potupné. Dovolí to Harrymu až keď sa niekam dostanú. 

"Donúť ma," zašepkal Harry a na Louisovom zadku sa objavila aj druhá ruka. Teraz stál Harry tesne pred Louisom, pričom sa skláňal, aby okolo jeho tela omotal ruky k jeho zadku. 

Louisa však nič nenapadlo. Nepoznal spôsob ako presvedčiť Harryho, aby dal tie ruky preč. Možno to ani nechcel vedieť.

A tak skôr, než Harry stihol povedať niečo uštipačné, čo by vyvolalo znova len to ich doťahovanie, Louis spojil ich pery dokopy, čím vymazal z Harryho pier arogantný úškrn. 

A bozkom vôbec nedonútil Harryho odtrhnúť ruky od jeho pozadia. Práveže ho nútil ich tam nechať. 
Louis chytil Harryho tvár do oboch rúk, zatiaľ čo Harry jednu ruku nechal na Louisovom zadku a tou druhou ho chytil okolo pása, čím si ho pritiahol bližšie.

Louis si predstavoval ich prvý bozk trochu inak. Ale to len možno pozeral mnoho amerických filmov, kde sa odohral prvý bozk pred domom, keď sa lúčili z prvého rande alebo v daždi. Áno, to bol Louisov sen, bozk v daždi. Len tá predstava a Louis sa natlačil na Harryho telo ešte raz, už to bolo skoro nemožné. 

Harry nemyslel na nič romantické, to bolo pre neho obyčajné klišé. Jeho jediným cieľom bolo dostať sa k Louisovi čo najbližšie. Ako už od prvého momentu. A tak ďaľší krok, ktorý urobil bolo, že sa dotkol svojim jazykom Louisových pier, ten sa však odtiahol. Kučeravec sa nedal odradiť a natiahol sa za Louisom, ten sa však znova odtiahol, pričom ruky, ktoré mal na jeho tvári použil, aby ho držal od seba ďalej.

"Stalo sa niečo?" spýtal sa Harry a sťažka dýchal. Sledoval Louisové napuchnuté pery a červené líca. Nikdy nebol tak veľmi spokojný so svojou prácou ako v tom momente.

Louis sa pozrel za Harryho, ten to však ignoroval, no keď to urobil znova, Harry sa otočil. Ed, Tara, Zayn a ich obaja manažéri stáli medzi dverami do ateliéru a pozorne ich sledovali. Ani jeden z nich nevedel ako dlho, no asi dosť na to, aby videli čo sa tam odohralo.

Najlepšia obrana je zaútočiť, pomyslel si Harry.

"Vypadnite! To sa nehanbíte? To sa tu ani dvaja ľudia nemôžu navzájom potešiť? Ha-nbi-te-sa!" kričal Harry s Louisom za svojim chrbtom a každou slabikou poukázal na jedného votrelca medzi dverami. Všetkým sa značilo na tvárach prekvapenie. 

Louis si skryl tvár do Harryho chrbta odetého do obleku a ticho sa smial, pretože to nečakal rovnako ako Ed, Zayn, Tara, Tristan a Charlie medzi dverami. 

"Okamžite vypadnite a doprajte nám čas!" znova vykríkol a Louis nemohol uveriť vlastným ušiam, keď sa naozaj dvere atelíeru zatvorili a Harry sa otočil tvárou k jeho menšiemu ja.

"To bolo naozaj vplyvné," zasmial sa Louis a objal Harryho okolo pása, na čo ho vyšší chlapec objal okolo ramien. Louis so zaklonenou hlavou sledoval ružové pery kučeravca a pri tom sa bláznivo usmieval.

~

Po hodine fotenia v oblekoch nastúpila Tara a nadišiel jej čas ukázať sa. Nie len že bola Harryho asistentkou, mala na starosti vyzáš a oblečenie. 

A tak keď vyšiel Harry s Louisom na biele plátno po tom, čo si ich do rúk vzala Tara, Zayn sa naradostene usmial a všetkým okolo padli sánky na zem.

Kontrast medzi Louisom a Harrym bol jasný na prvý pohľad.

Zataľ čo Harry mal čierne skinny džíny a na holej hrudi čierne stopy po rukách, Louis mal po nahej hrudi farebné stopy po rukách.

Harry mal kučery chaoticky trčiace na každú stranu. Louis mal elegante začesané vlasy dozadu.

Louisovi žiaril na tvári veľký úsmev zatiaľ čo Harry sa tváril skleslo alebo nahnevane. 

Smútok a radosť.

Tak znela kampaň pre Vogue. 

[A/N] Och, prepáčte, že to tak dlho trvalo, ale nemala som na to náladu :// viac som sa sústredila na TPA, ktoré je pre mňa teraz prioritou.
No nakoniec som si prečítala všetky časti Blame a dokopala som sa k napísaniu ďaľšej kapitoly :3 pričom som počúvala Four.
Takže, dúfam, že sa páčilo a Tam nás poctí ďaľšou kapitolou ešte pred Vianocami :)) 
Love u a lot
Puppy.

Blame - l.s ✔ |EDITING|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora