Kučeravec ležal pred televíziou, keď mu zasvietila obrazovka mobilu na konferenčnom stolíku. Srdce mu zrazu začalo zrýchlene biť.
Nebol však ešte večer, tak prečo by mu posielal Louis správu?
Alebo, čo ak mu odpovedal, že sa mu nepáči a tak Harry nedostane jeho číslo?
Sakra.
Do svojej veľkej dlane vzal svoj mobil a krátkym pohybom ho odomkol. Sklamane si povzdychol, keď zbadal meno jeho manažéra. No usmial sa, keď si na pozadí všimol úsmev modrookého bruneta.
Vôbec to nebolo strašidelné a úchylne. Nie.
Jednoducho si ho našiel na instagrame, screenshotol každú fotku, ktorá sa mu páčila a potom ju proste orezal a dal na pozadie. Teraz mu tam žiarila tvár chlapca, ktorý ju zavesil na internet len pred nedávnom s popisom #bored. Harry si podľa dátumu uvedomil, že to bolo počas fotenia.
Usmial sa, keď si spomenul na ich malú hádku. Pokojne by si ju teraz zopakoval. Uvedomil si, že mal rád Louisa, ktorému navrela žila na čele, keď sa snažil argumentovať bez toho, aby kričal.
Áno, stále viac a viac sa mu páčil nahnevaný Tomlinson.
Harry otvoril správu od Tristana.Zajtra je to fotenie pre Vogue.
Na jeho tvári sa objavil široký úsmev. Rýchlo otvoril klávesnicu a ešte rýchlejšie svojimi dlhými prstami odpísal:
To znamená, že príde aj Tomlinson?
Ani nie o desať sekúnd sa Harrymu tak roztiahol úsmev, že by mohol niekto povedať, že ešte trochu a jeho úsmev mu roztrhne tvár na dve polovice. A to len kvôli jednému slovu.
Áno.
Už Tristanovi neodpovedal, nepokladal to za potrebné mu poďakovať, aj tak to bol len jeho zamestnanec.
Položil svoj mobil späť na stolík, zapol hudobnú stanicu kde hrali akurát jeho kamaráta Eda a pesničku Don't. Harry nikdy nepovie Edovi, že sa mu páčia jeho pesničky, aj keď si myslí, že Ed to už dávno vie.
Ale tak... kto nemá rád jeho hudbu?
S krokmi do rytmu pesničky odtancoval do kuchyne, pričom si ticho spieval.For a couple weeks I only want to see him
We drink away the days with a take away pizza
Before a text message is the only way to reach him
Now he’s staying at my place and loves the way I treat him
Uškrnul sa pri pohľade na čokoládové sušienky, ktoré si vytiahol z poličky nad umývadlom, keď zmenil text, ktorý sa k nemu tak dokonalo hodil. Ani by sa nesnažil poprieť, že pri pesničke nemyslel práve na Louisa.
Vrátil sa do obývačky, pričom ešte stále hrala pesnička od ryšavého chlapca. Sadol si na kraj pohovky a vyložil si nohy na kraj stolíka. Ani si nevšímal, že si do úst pchá jednu sušienku za druhou a z omrviniek na svojom čiernom tričku by mohol jednoducho poskladať ďaľšiu sušienku, lenže to by to muselo byť najskôr fyzicky možné.
Zrazu sa znova rozsvietila obrazovky telefónu a Harry zastal so sušienkou tesne pred jeho plnými perami. Bez toho, že by dával pozor na to, že sa omrvinky zosypú z jeho trička na zem, sa natiahol po mobil a zalapal po dychu, keď zistil v upozorneniach, že má správu od Louis_Tomlinson. Nezaujímali ho tmavé omrvinky na bielom koberci, rýchlo sa postavil a odomkol obrazovku, pričom sa v televizii objavila Ariana s Jessie J. Nemal rád tú pesničku, no teraz ju ignoroval, pretože bolo dôležité sa dostať čo najrýchlejšie do schránky so správami na twitteri.Louis_Tomlinson: (číslo) dúfam, že ho nezneužiješ
Harry sa pozeral na správu niekoľko dlhých sekúnd. Rýchlym pohľadom sa pozrel na hodiny v mobile, ktoré ukazovali krátko po piatej.
Kučeravec neváhal a odpísal Louisovi už cez sms správu.Chcel by si, aby som ťa zneužil? x
Harry sa zasmial a posadil sa späť na pohovku, pričom uprene sledoval obrazovku svojho mobilu. Pohodlne si prekrížil nohy, aby si mohol lakte oprieť o obe kolená.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Blame - l.s ✔ |EDITING|
Fanfic|EDITING| Láska je závislosť. Vášeň. Niekto, bez koho nedokážete žiť. Zabudneš na rozum a počúvaš len svoje srdce. Je ťažké nájsť cestu a nezamilovať sa... potom nežiješ svoj život. Ale musíš sa snažiť, lebo ak sa nasnažíš, nemôžeš...