Eve geldim annem yemekmeri hazirlamisti babamda işten gelmişti hep beraber yemek yedik sohbet ettik coķ şükür aile gibisi yok ya dedim kendikendime keşkd dedim bi an keşke oğuzhanda ailesiyle olabilse dedim içimden umarim birgün gerçek olur dileğim amin inanmiyorum ben oğuzhan aklima nasil gelebilir durduk yere neyse hayirlisi olsun inşaallah.
Masayi topladik anneme yardim ettim sonra ben odama çikiyorum.canim ailem herkesebiyi aksamlar.
Bu aradada telefonum hep çantamdaydi elime bile almamistim eve geldik annem yardim ettim direk.
Önce müzik dinledim faceme baktim gezindim ole hep ayni şeyler bir baktim oğuzhan bey istek atmis nerden buldu soy ismimi bilmiyordum tabikide kendime o ne derse desin cevap vermicem dedim takibi direk sildim.
Sonra birazda kitap okudum teli biraktim elimden bir saat okudum kitabimda bu arada kendini arayan adam halit ertugrul muhtesem bir kitap simdiden ole görünüyo.
Sonra bikez daha yatmadan baktim hesaplarima falan beyfendi yine istek atmiş tekrar sildim tabiki.
Sonrada uykum geldi zaten yattim sağa sola döndüm neden bana istek atmis olabilirki bu simdi diye kendi kendime solendim aman neden olucak dedim sonra gündüz hastanede nerdeyse her saat dakika ağzindan güzel birsey cikmadi bide burdan devam eder kesin saydirmaya ne isteği kabul edicekmisimki mantikli dil etmemem daha iyi dir dedim artik uyuma saatim geldide gecmisti oraya dön buraya dön sonunda uyumusum.
Kalktim hava bugün günesli deyildi biraz iyi uyanmadim malesef güneşliyken hava daha güzel oluyoyo bügün hava dokunsan alıcak gibiydi ama olsun herzaman güneş olamazdi sonuçta.
Neyse babam cikmisti erkenden annemlerde yeni uyanmişti kardeslerimde okula hazirlaniyolardi bende saat 8. De ciktim evden bügun paten sürmek istemedim nedense bugunde bol siyah esortman kapşonlu giydim kirmizi üztunede siyah şisme yelek ayakkabimda diyah spor bi ayakkabi saclarimi da maşa yaptim artik cok sukur kolumda iyileşmisti kabarik bi masa rimel hafif ruj hafif fondoten bide siyah sirt cantamla ciktim dişariya siyahi beyazi bu arada cok seviyorum.
Çünkü beşiktasliyim ve bundan gurur duyuyorum neyse bu sefer bi cafeye gittim genclerin takildiği bi mekan di ama kapidan girer girmez anladim her ayak insan vardi bi baktim tabiki oğuzhan beyde ordaydi surekli sahilin olduģu her mekanda sahilde cikicak karsima anlasilan hazirlikli olmam lazim etrafinda birsuru kizlarda vardi iyi gülüşüyodu kizlarla hayret etmistim baya gülüşmeyide biliyomuş beyimiz neyse ben kenarda biyere oturdum gözükmüyodum.
nasilsa görmez di baya gerideydim .Ben bi kahve aldim telefonumla oynuyodum önüme bakiyodumki kimse yanliş anlamayip salça olmasin diye.
Neyse kahvem geldi içtim yariya kadar bi iki yudum daha icip kalkicaktim ama bi baktim birisi yanima oturdu tanimam etmem kaşlarinda pirsing kasinin tekinde cızikler olan saclari dik tam bi serseri tipi olan birisi oturdu.
Hayirdir tanişiyomuyuz dedim ben kıvanç ben seni taniyorum ama sen hep önüne baktiğin icin hiç etrafina bakmadiğin için goremedin dedi bana .
Eee olmasi gerekende bu değilmiydi aval aval sanami baksaydim dedim kalkiyodum tam geldi önüme durdu ismin ney onu söleseydin bare dedi ben seni cok seviyorum dedi bana.
Sen ne diyosun ya asikmismis ask ikidakidami geldi aklina benim senin gibilerle isim olmaz falan derken ben gidiyom önüme duruyo ben gidiyorum o önüme duruyo okadar sinir oldumki bi caktim tokati ağzina içimin yağlari eridi yemin ederim ben tokati çakinca millet gülmeye başladi toplan dilar falan basimiza.
Bi baktim öbürüde geldi hemen herzamanki gibi başladi saydirmaya sanane ya dedim anam misin babammisin dedim ne biçim biyer ya burasi dedim lanet olsum geldiğimede dedim ciktim gittim mekandan.
Mira diye biri cagriyo bakmiyorum yine çagıriyo en son bakmiyorum görmüyomusun ne çağiriyosunya sürekli dedim.
Ne işin vardi burda içerdede demedimmi anammisin babammi sanane demedimmi anlamadin heralde dedim.
He anlamadim napcan anlatcanmi ya bi git başimdanya sinirliyim bide senle uğraşamam dedim .
Gel biraz oturalim demezmi bana ne oturucam ya seninle sende onlar gibi zibidi serseri her halti olan birisisin annen baban senin icin aglarken günlerdir kahrolurken sen git kizlari topla orda kakara kikirie gül hepiniz kendi pisliğinizde boğulun be boğulun.
Benimle muhattap olma anladinmi görünce yolunu deyiştiŕ istemiyorum.
Benim evi ailesi varken sokaklarda yalandan sürten biriyle ne konuşrum nede muhattap olurum eyvallah sana.Dedim bukadar sinirliyken evede gidemezdim malesef nereye gidebilirdim ki başka diye düşünürken sahile gittim kenarda oturdum deniz okadar iyi geliyoki bana anlatamam denize bakiyosun dalga geliyo geri gidiyo falan işte huzur bu bedavadan mutlu olmamanin en güzel yolu huzur buluyorum resmen.
Neyse biraz oturdum oturdum sonra yürüdüm yürüdüm soguktu biraz hava soğuk rüzgar estikçe tokat gibi geliyodu bana beni kendime getiriyordu resmen.
Bı baktim arkamdan tin tin biri geliyodu yavaş yavaş kafami bi çevirdim ki ne göriyim yinemi sen oğuzhan evet yine ben bukez konuşucaz mira adam gibi dedi.
Ben almiyim konuşmak istemiyorum deyip gectim gidiyodum önünden lütfen konuşalım dedi ben şok oldum sen lütfen demeyi biliyomuydun dedim ama hala sert suratliyim cok sinirliyim ama.
Tamam.5 dakikan var oturalim şuraya dedim .
???????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...