Aksam eve gelmistim aysel teyzeyle konustuktan sonra yemek falan yedik kardeslerim derse gectiler bende odama cikip biraz ders calisicam dedim babamlara tamam yavrum dediler.
Odama girer girmez telefon bir.kere calmis kapanmis ekranda gordum tam kim aramis diye bakarken busefer birdaha caldi telefon acmicaktim ama yabanci numara sonucta dedim neyse açiyim ariyo sürekli dedim ve actim alo dedi efendim dedim sen nerdesinya diye çemkiriyordu biri bana kimdiye düşünürken hemen tanimistim o sesi ne oldu oğuzhan neden bagiriyosunki sen duyabiliyorum seni merak etme dedim bende bidaha.
Nerelerdeydin bigün sen dedi bana direk neden sana günlük rapor verdiyimi bilmiyordum hayirdir dedim ben annemden babamdan başka kimseye hesapta vermem haberde bunu anliyamdin sen galiba hala ama olsun zamanla anlicakdindir sanirim dedim.
Bak bu devirde güvenme herkese kandirabilirler kandirilabilirsin dedi bana birden Allahalla ne manaydi simdi boyle demesi çözememistim dogrusu ne diyosun anlamiyorum ne alaka simdi bu dedim.
Sen neden öyle dediyimi iyi bilirsin dedi bana bende çözememistim halendaha lafi evirip çevirme neyse soyle lüyfen ders çalisicam kapatmak zorundayim ben bugun hic calisamadim zaten baya geriledim bügun dedim .
Oğuzhanda bugünden beri geziyosun geziyosun bana gelincemi geri kaldigini anladin sen simdi dedi bana söylemek iatedigin birsey varsa söyle kapaticM dedim başka dedim.
Kiminle sevgilisin söle bana bakiyim araştiriyim iyi birisimi üzermi seni uzulmeni istemem sonucta dedi bana ha dimdi anlasilmisti olay agizindaki bakla buydu demekki benn bugun telefonla konusurken sevgilimi yaptin ne bu gizem sorusuna evet yaptim diyerek kapattigim icin.
Onu söyluyormua beyefendi hem sevgilim olsa bile ne ilgilendiriyorduki onu bu benim hayatim benim tercihim olurdu sonucta .
Konussana ordamisin sen mira dedi bana evet burdayim ne olduki dedim neden konusmuyoyorsun mira cevap verirmisin dedi bana.
Ya oğuzham benim sevgilim.falan yok ayrica olsa bile sen neden geriliyosunki iyi veya kötü benim tercihim olur bu sonuc olarak sen neden sinirleniyosun onuda anlamis deyilim hani dedim.
Olamaz dedi sevgilin falan kimseye guvenme sen boşver herkez olmus yalanci menfatinin pesine düsen seni kandirmarina izin veremem arkadaşiz sonucta dedi bende .
Tamam dedim ne tamam dogru diyorum dalga gecme benle dedi ne dalgasi oguzhan ne isim olur benim çikmalarla falan Allah aşkina ya sen meraketme beni dedim.
Artik kapatmaliyim test çözücem dedim biraz daha konuşsaydik nereye gidiyon hemen dedi bana test çözücem dedimya sana tamam yarin gelicekmisin buralara paten süreriz beraber olmazmi aslinda olur bende ozledim dedim bi an kimi benimi özledin dedi bana hemen paten sürmeyi oğuzhan dedim iyi ya dedi bana sinirli sinirli neye sinirlendin yine acaba dedim .
Neyse yarin sabah söyle çoçuklara kahvaltilar benden görüsurüz yarin dedim kapattim teli kapatir kapatmaz basladim matematikten test çözmeye ama öncelikle konu anlatimina bakiyordum sonra da test çözüyordum.
Anliyordumda Allahtan sorulari neyse matematikten 20 dakikada 25 soru çözdüm birazda türkceden cözunce tamam olucaktir bu aksamlik yeticektir bana basladim tuŕkceyede onuda gayet guzel bir sekikde bitirdim 25 dakikada ona ayirmistim sonuclar muhtesemdi sadace 2 yanlisim matematikten 1 yanlisim ise türkçeden cikmişti aslinda birde durumu olmayip kizlarini oğullarinindersaneye yolliyamamyan babalara annelere gostermek istiyordum birde dersaneye gezmeyle olmadigininsadece evde calisarakta kazabilabilicegini göstermek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...