Bugün oyle yorucu geçmişken birde Aysel teyzenin durumunu öğrendiyimde çok üzüldüm cünkü herşey üst ustemi gelirdi ya şaka gibi bir gündü .
Bir an önce uyumak istiyordum yarin Aysel teyzeyi ziyaret etmek gözlerimle görmek istiyordum son durum neydi.
Ben şimdi neye üzülücektim Oğuzhanin ardi ardina sarfettiği saçma sapan kalbimi paramparça eden cümlelerinemi yoksa Annesi caniyla uğraşirken Oğuzhanin tuttuğu kin yüzunden ailesini umursama masinami.
Hayat çok garip ve acimasizdi bazen duymak istemediğiniz ne varsa duyuyor olmasini istemediğimiz ne varsada üst üste geliyordu malesef.
Ama ne olursa olsun iyi veya kötü bir şekilde yarin tekrar güneş doğuyordu birsekilde ve hayat biź ölene kadar devam ediyor.
Ben artik uyumak istiyorum cok yorgun hissediyorum kendimi bugün yatağima yattim telefonumu komidine biraktim yanimdaki yorganimi cektim gözlerimi kapaticagim sırada telefonum beklemedigim bir anda çalinca birden irkilerek yatağimdan firladim hayirdir bu saatte diye dusunmeye başladim.
Telefonuma baktigimda ise Samet ariyordu bir an acmakta tereddut ettim acaba ögrenmislermiydi.
Aysel teyzeyi içim içimi yiyiceğine en iyisi açmak Mira dedim ve açtim telefonu efendim diyerek .
Ben Samet diye beklerken ariyan yine Oğuzhandi ne oldu uyucam bana bugün yaşattiklarindan sonra uykumada mi göz diktin uyumimmi ? azda olsa yaşadiklarimi unutmiyim mi ? bi arama beni ya izin ver kafami dinliyim toparliyim.
Diye kirginliğimi kirilmisliğimi dile getirdim ama kirmakta istemiyordum cok ne olursa olsun insanlar bana ne yaşatirsa yasatsin bir tarafim hep affet çok uzatma diye söylüyordu.
Sadece sesini duymak iyimisin diye sormak icin aradim anlaşilan sinirin gecmemis ne var bunda bukadar uzaticak yanlis anladim demekki.
Ağzimdan cıkiverdi olamazmi yani böyle birşey senin hiç yanlis anladiğin olmadımi Mira?
Diye laflarina devam ediyordu hala ben konusmak istemiyorum dedikce beni zorluyordu .
Iyi geceler konusmak isteniyorum daha fazla uyucam dediyim sirada iyi ya ne kadarda nazlandin ben kimseye göstermediğim ilgiyi sana gösterdim ama göstermemek gerekiyormus demekki bukadar şimarik olunmaz ya .
Diyor ve benim gönlümü almak istedigi icin aradigini zannederken bir kez daha kirmak için aradigini anliyorum.
Yok Oğuzhan sen değismezsin öyle gelmis öylede gidersin ne halin varsa gör şimarikta oldum sayende saol bi onu söylemedigin kalmisti diye suratina kapattim telefonumuda kapattim komple Bir süre ne sesini duymak nede yüzünü görmek istiyorum.
Tamam ne olursa olsun yaninda durucam istediğin zaman gel konuşalim ara istediğinde geleyim yardim edeyim dedim ama bu her söylediği söze her yaptiği harekete müsammaa göstericeğim anlaminada gelmiyordu sonuçta benimde bi sınirim vardi.
Herseyden once bir kalbim vardi kıriliyordu artik herseye tahammülü yoktu her sözü her kelimeyi yutamiyordum öyle nedense bu Oğuzhan dengemi bozdu ben ner bir insandim varsa vardir yoksa yoktur.
Ya olursa olurdu ya olmazsa olmaz nedense alt üst oldum bir tarafim boşuna değil çabalarin o deyer veriyor ise hersey başa sariyor yine birden tepetaklak oluyordu.
Belkide bu tempoya dayanamiyordum yada alişamiyordum yaşanilanlara söylenilenlere ve benim yaşadiklarima.
Benim hayatim olmasi gerektiyi gibi ilerliyorken birden kötü aliskanliklari olan üstüne üstluk serseri huysuz bi insandan yeni bir insan yaratmaya calişiyordum ama ne yaparsam yapiyim tam düzelicek derken hersey yine malesef başa sariyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
Chick-LitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...