Sahilden son olanlardan sonra oğuzhanin bana kaba kaba davranmalarindan abuk sabuk davranmalarindan okadar sinir olmustumki eve geldim .
Annenle konustuk biraz sinava hazirlanma universite kazanmam gerektiği meselesini ve çiktim sonra odama canim sıkkında çünkü.
Neden se bu oğuzhan bana deyer versin istiyordumki anlaşilan yaptiklarina canim sıkkin oluyodu ve böyle ben onu arkadaşim olarak gördüm.
Saydim ve saygi bekledim heralde bana höt höt konusmasindan sa hic konuşmamayi tercihmi etmeliydim acaba.
Neyse ben uzerimi çikardim pijamalari falan giydim ellerimi yüzümü yikadim ve mp 3 çalarim vardi ondan müzik dinlemek bagira çagira soylemek istiyo
rdum. Bu bana iyi gelicekti biliyordum.Neyse sonra müzik falan dinledim.birazda test çözdüm derken aksam olmus babam isten gelmisti sofra hazirdi oturduk hemen.
Yedik içtik.sohbet ettik birbirimize hal hatir sorduk ve sonra yemekler bitti anneme yardim ettim sonra odaya ciktim.
Biraz test çözdüm sonra artik telimi actim müzik dinliyordum zeynep bastiktan yol nedense çok guzel geliyo onun sesi tavri kipir kıpir olmasi birazda olsa kendime benzetiyordum.
Birden mesaj geldi esradan nerelerdesin cnm sen ya telin kapaliydi iyimisin falan diye bide baktim oguzhandanda mesaj gelmisti neden öle yaptin benim herzamanki hallerim bunu biliyosun.
Hiç cevap vermedim mesajina sonra teli actiğimi anlamiş olucakki aradi açmak istemiyordum ama ona söylemiştimki nezaman olursa olsun ara demistim o aklima geldi bi an .
Açiyim bare dedim öle dedim birkere alo dedi.
Hic cevap bile vermedim sonra ordamisim mira dedi evt dedim.
Konuşmicaktin nadem neden açtin teli ozaman hic açmasaydin dedi.
Bende hatirliyomusun nezaman istesen ara bu benim numaram demistim sözümde durmak için açtim anladinmi başkada ne deni yok dedim.
Mira neden böyle yapiyosunki dedi bana simdi bu neden mi acaba dedim bende bi düşün bakalim dedim.
Düşündüm ama cevap yok sana dedi iyi keyfin bilir dedim bende hadi kapatiyorum dedim .
Ben öle hemen deyişmem daha doğrusu deyişemem ki mira dedi bana nedenmiş o dedim görende hiç olmicak bişey istiyorum senden bi arkadaşin olarak sadece bana doğru davranmani bir iyi konuşup iki kabadayi gibi konuşma diyorum ne var bunda.
Hem beni önemseseydin insan kaybetmek istemediği insan için her seyi yapabilir neden biliyomusun çünkü varliğindan huzur bulur onun yaninda olmasi ona iyi gelir onu kaybetmekten korktuğu için gerekirse bazen tavirlarindan taviz verebilir biraz.
Ne var yani bundaki dedim ama yok ben böyle iyiyim diyorsanda kendi kararin kendi hayatin bir şey diyemem dedim.
Ben cok konustum neyse sen bu aksam düşün iyice sonra konuşuruz dedim bu konuda ciddiyim arkadaşim onuda söyliyim dedim .
Tamam düşünücez caz yapma dedi bana ben sana gösteririm cazı mazıda neyse kapatya dedim sinirlendim kapattim suratina kemküm edicekti tam iyi oldu.
Sonra ben test çözdüm 50 tane falan iyi oldu buda bu aksamki kaarım neyse biraz müzik dinleyip yatmaya hazir lanmaliydim bence tuğçe kanderi dinlemek istedim bi an yelkovan i
Dinlerken aklimda oğuzhandaydi bakalim yarin ne karar vericekti.
Neyse sabah oLdu uyandim elimi yüzümü yikadim indim aşşağiya kardeşlerim okula babam da dükkana gitmisti saat 8 di bugun sandvic yaptim cantama koydum3 4 tane yanima aldim paten surmeyi özledim kac gundur anne ben çikiyorum biraz dedim tamam kizim çabuk gel sonra çaliş test çöz dedi tamam annecim dedim.
Neyse siyah darpaca likrali pantolonumu giydim üzerine kirmizi kazak giydim havalar soğuktu biraz artik güneşliydi ama bay soguk soguk esiyodu üzerimede siyah deri ceketide giydim önümü açik biraktim fermuarimi kapatmadim.
Saçimida acik biraktim maşa yaptim bide siyah bere taktim kenarindada bjk armalarim vardi iki tane ortadada kalp mat ruj sürdüm ajelinir cektim gözüme kirpiklerede maskata azda fondoten tamamdir tabiii bide sirt cantam vardi.
Birazda parfüm sıktim anne ben çikiyorum dedim.
Sonra sahili özlemiştim patenimin üzerimde çok da güzel gidiyordum kuşlar gibi uçuyordum vala .
Geŕçekten sahil iyi geliyodu banaya sitres atmamda hava almamda birebirdi.
Sonra gectim deniz kenarina bayada hizli gidiyordum bugün nedense özlemiş olucamki durmadan gittim gittim.biraz bankta oturdum telefonum çaldi.
Bi baktim oğuzhandi efendim dedim nerdesin dedi ortada lavabolar varya ordayim dedim tamam bekle yakindayim geliyorum dedi tamam dedim.
5 dakika bekledim sonra geldi napiyon dedi iyiyim teşekkürler sen nasilsin dedim .
Uzatmicam direk lafa giricem dedi tamam söyle dedim surati somurtuk kaşlarida çatikti .
Beyfendinin ben buyum bundan sonrada deyişmem dedi böle kabul edersen et etmiyorsanda iki günlük tanidiğimsin diye havalara girme beyenmiyorsan yol orda muhattabim olmazssin olur biter .
?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...