#ŞIMDİ KARAR ZAMANI#

69 30 54
                                    

"Samete sen abini gör ben gidiyorum şu an görmek istemiyorum Dedim ve tam  arkami dönmüş gidiyordum ki, Samet ;

Mira, Mira ,diye bana sesleniyordu.
Bende merak ettim tabiki birşey oldu diye çok korktum cünkü Samet çok endiseliydi".

Bende arkami döndüm tabiki:

Mira gitme Oğuzhan abim yikti ortaliği beni görmeden nasil gider, beni boyle hastaneye birakip arkasini dönmek içinmi  getirdi ,benim yanimda  olmicaksa, napiyim ben hastaneyi
git getir Samet Yoksa istersen  geberiyim Ateşten umrumda olmaz cikar giderim .

Abim  boyle soyluyo dediyinide yapar mira ne olur bir gorsün seni lütfen.

Bişey olmaz Samet ona bakma sen hali yok kalkmaya bile , sirf ben ayağina gidiyim diye yalandan söyleniyo,

Anlamiyormusun cok mu umrundayim zannediyorsun beni hiç takmayan, dinlemeyen, bir insan biliyosun dediyini yaptirsinda nasil olursa olsun koca bebek ne olacak.

Hiçte oyle deyil Mira abim sana çok değer veriyo anla bunu artik , sana ne diyorum ben o istemesse gelmezdi buraya seni kirmak istemiyor diye geldi birde gözunden akan tek yaş maaf eder abimi seni seviyo diyorum anlamiyosun .

Mira derken  gözlerinin içi parliyor  sen ona çok iyi geldin eskisi gibi kötü alişkanligimiz yok,  artik pek fazla biz senden önce yemek ekmek gibi içki içerdik ama artik nadir içiyoruz oda birden birakamadiğimiz icin.

Düşün abim bile çok nadir iciyo bize ne yaptiģini gördünmü Mira hersey  güzellesti seninle abim gülmeye iyi insan olmaya sadece kendini düşünmeyi birakti.

Onun dilinde  konusmalari öyle artik hersey eskidendi zart ,zurt ,konusmalari simdi hareketlerine dikkat ediyor ama senden önce serserinin itin önunde gideni hatta gideniydik .

Artik geride kaliyo o günler yavaş yavâş lutfen hatirim varsa gir iceri görsün seni ve tedavisini yarim birakmasin.

Çikar gider simdi burdan daha kotü hasta olur tam düzelicekken başa sarmayalim .

Lütfen Mira lütfen diye diye basimin etini yiyordu Oğuzhan .

Ama Görmek istemiyordum bana söyledigi laflar aklima geliyordu ogün beni resmen oooo kizlar yerine koymuştu.

Kim isterki namusuna laf edilsin ,birde şimariklikla, suclanilsin hiç haketmediklerimi duydugum icin çok kirgindi kalbim.

Hep ikilemde kalmaktan biktim birkerede benim dediyim olsa ne olurdu ya Sametide kirmak istemiyordum.

Ah ,Oğuzhan ah,  hep hayatima bir sekilde yön  veriyorsun.

Biz aramizda konusurken bir baktim odadan cikti  ayakta zor duruyordu daha yatali 1 .5 saat olmuştu ama yine yaptigini yapmişti herzamanki gibi hastaneyi bir birine katiyordu avazi ciktigi kadar bağiriyordu.

Tabiki doktorlar hemsireler, birikmisti koridora birsey oldu sanmislardi tabiki  bende gittim yanina ne yapabilirdim kimseyi rahatsiz etmeye hakkimiz da yoktu ayrica çünkü, okadarda  hasta vardi burda.

Duvara tutuna tutuna bitkin bir sekilde bağira bagira   bana doğru gelirken ben gittim yanina mecburen .

Ya Oğuzhan sen neyapiyosun burasi hastane  unuttun galiba.

Ne unutucam hastane olduğunu gir koluma götür beni odama çabuk ne inatsin be kaldirdin beni yerimden hasta hasta mutlumusun simdi siye somurtuk somurtuk konusmalarina devam ediyordu herzamanki gibi tam bi muzur du ya baş belasi.

Diye söyleniyordu birde bana oday getirdim koluna girerek sonunda acrim ağzimi yumdum gözümü bunyaptiği çoçukluklardan sıtkim siyrilmisti artik yaptigi bir değil iki değildi sonuçta.

AŞK GELİYORUM DEMEZ KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin