#HADİ HAYIRLISI#

59 4 1
                                    

En son Oğuzhanla Esra nin yaptiği yalan Dolan aşk gösterilerini izlediyimde birden şok oldum. Aslinda ama herşerde bir hayir vardi sonuçta bundan adim kadarda emindim.

Artik çokta şaşirmiyordum doğrusu insanlarin kaç karakterli ve kac tane yüzü olduğuna.

Kendi menfaatleri icin arkadaşini daha dogrusu arkadaşim dediyi insani bile çikarabilir  göźden .

Bence sevgili herzaman bulunabilir ama arkadaş herzamanda bulunmaz .

Demekki bir yakişikli erkek bütün arkadaşligi iyi kötü yaşanmisliklari silebiliyor bir kalemde .

Ben Esrayi kaybettiyimemi üzüleyim onun bu yüzünü hiç görememiş olduğumami.

Hayat işte sen ne yaşamak istemiyorsan onu öyle yada böyle yaşatiyor.

İtiyormusun istemiyormusun diye sormuyorki.

Ama çok ta iyi yapiyor bence böylelikle herkeze koşulsuz güvenmemeyi ögretiyor.

Esrayla Mira nin arkadaşliğinin bitmesini ,Oğuzhanin sağlicaği aklimin ucundan geçmiyordu doğrusu ama olsun .

Ben şu an ne kendimi nede Onlari düsünebilirim benim tek derdim Yunusun bir an önce uyanmasi kendine gelmesi.

Bahceden içeriye girdiyimde doktorlarla konustuğunu gördüm Annemle Huriye tayzenin.

Bir an endiselendim aslinda birşey oldu diye hayirdir inşallah deyip gittim yanlarina .

Ne oldu Anne dediyimde ise dunyalar benim olmuştu .

Annem Yunusun gözlerini actiğini söyleyince cok sevindim. Bir an ne yapicağimi bilemiyordum resmen sevincten .

" Evet girebiliriz odaya ama cok yormadan hastamizi  ayrica  uyanmiş olmasi herseyin yolunda olduğu demek degil tabiki bakip görüceğiz ".

Bir umutla girdim daha doğrusu girdik içeri .

Yunus bizi taniyordu çok sükür Mira ne oldu bana diye sormaya başlamişti bile .

Doktor isikla gozlerine bakti ilk önce bizi taniyormusun falan diye sordu hafizasi yerindemi diye bakmak icin .

Herşey yolundaydi  diye düsünürken.

Mira neden ayağim bağli diye sorunca Yunus hepimiz şaşirmiştik oysaki ayaği bağli falan deyildi .

Birşeylerin ters gittiyi belliydi.

"Doktor  hemen korkma Yunus çok ağir bir ameliyat gecirdin sirtindan Kurşun çikardik ufak tefek felç kalma durumlari bekliyorduk zaten ilk etapta".

"Ilaçlarini iyice içersen zamaninda aksatmadan .

Birde düzenli olarak fizik tedavi uygulicaz sana ondan sonra ben duzeliceğine eminim ."

"Şu an yürüyemiyor olsan bile bu hep böyle kalicağin anlamina gelmiyor."

Deyince Doktor Annem Huriye teyze  ben çok sevindik.

Ama Yunusun yüzü tamamen düşmüştü .

Birden bağirmaya çağirmaya başladi hemde bayağa bir bağirip çağirmaydi bu.

Resmen çağresiz hissediyor ne yapicağini nereden sinirini çikaricağini bilemiyor durumdaydi.

Ben kendimin bile  ayakta durmaya dermanim yokken iki  güzel söz duymaya  ihtiyacim varken  birisinden .

Buna bile hakkim olmadiğina karar verip hemen kendimi dusunmeyi birakip Tekrar Yunusa  yöneldim.

Yattiği yerde bir oraya savuruyor kendini bir buraya .En son Huriye teyzede korktu  baya o öle simdiden vaz geçmis görüyordu Yunusu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK GELİYORUM DEMEZ KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin