Tam yoluma gidiyordum bi baktimki geri oğuzhan atmis kendini denize.
Mira buraya geliceksin benimle konuşana kadar biyere gitmiceksin diye bağirip çagiriyordu.
Bi an onu öle denizde görünce güldüm senin kafanmi güzel dedim hayirdir bu sogukta ne attin kendini denize dedim.
Beninle konusmayi kabul edersen cikarim yoksa çikmam diye söyleniyordu insanlarda toplanmisti başimiz denizin kenarina.
Kizim konus su çocukla yokda üşütücek zavallim diye sölüyolardi bana .
Konusmuyorum dedim herkes yaptigini yaşar dedin bende madem .
Istiyodun konusmak neden öle yaptin bize dedim bende sen yaptin bizi böyle dedim .
Tam arkami dönüp gidicekken kiyamadim onu ole birakmayi allahtan çok asiri yuksek deyildi ciikardilar etraftaki insanlar yardim etttiler tamam konuşcaz deyince ben cikti beyefendi.
Ne gerek vardiki böle yapmana ne olucak simdi hasta olucaksin simdi dedim konusmicaktin yoksa mecburdum dedi.
Sen yanimda ol ole daha iyi dedi
Niyemis ki o yolu gösteriyodun bana ne deyiştindedimDaha fazla kurcalama iste dedi iyi peki dedim neyse uzatmicam dedim titriyosun sen ya dedim hemen yakinlarda çay ocagi vardi sobali olanlardan varya cay bahçesi gibi.
Iceriye girdik lütfen yardimci olurmusunuz dedim rica etsem dedim hasta olucak yoksa dedim .
Tabiki dediler saolsunlar.
Hemen ordaki abilerden kiyafet kuruyana kadar bi tishort bulduk uzerinede sogukta sirta alinan baddaniyelerden bulduk altindada şort vardi sadece yazdan kalma.arkadasin varmis orda allahtan .
Oturduk sicak biseyler verdi abiler saolsun lar.
Ya şu haline bakya dedim islanmisti heryeri ne bakiyon ole far görmuş tavşan gibi dedim gülerek.
Kimin yüzunden acaba dedi.
Ben bise yapmadim sen yazdin bu oyunu sonrada bi güzel oynadin .
Görüsmek istemiyorumdur falan lar filanlar diye soleniyodunya olabilir ben öle sölerim arada sen her soledime inanma benim dedi .
Bakarim sende dikkatli okucaksin bak bundan sonra bana karşi birazzcicik kibar ol lutfen tamam mi
Bakariz dedi.
Ben bi elimi yikiyim dedi telefonda masadaydi ama telefonu hep su icindeydi .
Malesef aklima annesinin numarasini yada babasinin numarasini almak geldi hemen iki dakika hatti taktim benim tele sifresi ne acaba diye düşünurken koymamistiki sifre ne uğrasicam dedi kesin .
Iyi oldu aslinda olmamasi hemen cikaricaktim.
Ama malesef geldi yakalanmistim.sen napiyosun gene dedi kizmisti kaşlari catikti beyefendinin yine.
Hemen sirinlik yapmam.lazimdi bu ise yaricaktir
Kizma lutfen dedim başimi yana egdim dudagimi büzdüm arkadaşlarina haber verirsin diye dusünmustumde ondan öle yapmistim dedim.
Iyi bidaha olmasin dedi iyi tamam dedim uzgun durdum o ole deyince.
Tamam asma suratini hemen bişe demedik dedi.
Peki dedim.
Hadi ara kiyafet getirsinler arkadaşlarin dedim aradi biraz oturduk 15 dakika falan .
Icimden soleniyordum iyi oldu annesininde babasininda aldim telini belki birinden birine ulasamazsam diye gülüyordum sevincimden .
Ne gülüyosun durduk yere iyimisin dedi geldilermi dedi.
Ha geldiler sanada yolliyimmi biraz bana fazla geldi dedim bende iyi oldu.
Neyse gelmistin super üculu aa mira sendemi burdasin dediler sevindiler beni gorunce .
Şükür kavusturana dedi birisi isimlerini hatirlamiyordumda .
Oğuzhan bi çikardiki gözlerini hemen işine baksen dedi.
Ne varki bunda dedim ne oluyo yine hayirdir dedim.
Bişey yok mira sen karışma dedi iyi tamam peki dedim.
Mira abim kiskaniyo bizden bile seni anlamadinmi tavirlarindan dedi.
Lavaboya gitmisti giyinmek için ozaman sametms adi ne alaka o duyguyu bilirmi o samet dedim gülerek .
Öle deme sen le bi konusmadinizya biraz ruh gibiydi hiç keyfi yoktu kaç gündür biliyomusun dedi .
Ben şok olmuştum alalhala ben deyilimdir ya saMet o dedim.
Ben anlarim abimi sen yoksun diye bitikti simdi kendine gelmisngozleri isildamaya başlamis yeniden dedi bana o déğer veriyo inanki sana dedi bana kulagima eyilirken gordu bi baktim geldi hemen yanimiza neoluyo samet burda dedi gözlerini belerte belerte ben de şok olmustum.
Bısey yok ben soru sordum müzik sesi coktu duyamıyordum sesten oda kulağima eğildi ne oluyoki simdi ya dedim herşey icin teşekkur ettim yine hemen geldi arkamdan kolumdan tuttu nereye dedi ban sinirlendigimi anlamis olucakki.
Gitme tamam sinirlenme bişey demedik dedi.
Tamam dedim uzatmadim daha fazla neyse ben gidiyorum artik bi olayidaha kaldiraman bugun daha basiima ne iş açican diye düsunemicem dedim.
Her dişariya cikmamizda bi ani biriktiriyoruz sayendee bu gunlere dayir.
Ilk gülmuştu böyle içten mutlu demiii anilarimiz birikiyo dedi.
A senin dişlerin varmiydi ya deyince ben guldu yanindaaki arkadaslari.
Ne alaka o nedemek simdi sakamisin dedi heralde var yani dedi .
Ben hic gormemistimde dedim benim bisiklet kaldi denizinn kenarinda onu alip eve geçerim ben dedim.
Tamam düş önume dedi oğuzhan dedim bagirdim birden
Ben giderim sen gelme benle dedim neden kizmis oldugumu anlamişti.
Tamam tamam gel yanima demiyorum bise triplere girme hemen dedi.
Bende iyi tamam görücez dedim yuruduk beraber .
Bisikletin oraya geLmistik hadi ben gidiyorum dedim bisikletimide .
Birazdaga dursaydin ne vardiki bunda simdi test çozücemmdedim.
Ne testi ne alaka dedi kazanmam gereken bi sinavim var aileme söz verdim bide kendime bi erkeyin eline bakmak ona bağimli kalmak istemiyorum dedim.
Eh yani iyi edersin ne olcaktiya başka dedi .
Tam bisikletime bindim gidiyodum mira diye çagirdi arkamdan efendim dedim arkama baktim.
Iyiyiz demi dedi evet iyiyiz problem yok dedim hadi gorüsuruz dedim çocuklara onlarda görüşürüz mira dedim ha unutmadan dedim 4 tane sandvicim vardi bunlar sizde kalsin bide içecek alin afiyet olsun dedim.
Mavis maviş göźleriyle bakiyidu yine dikmis gözlerini eyvallah dedi .
Rica ederim dedim.
15 dakikada falan evdeydim annemde meraketmisti beni nerde kaldin kizim diye sordu bende bende hic anne hava aldim geldim iste dedim ben odama cikiyim.1 saat uyiyim sonra test cözerim olurmu anne dedim tamam kizim dedi hemen elimi yuzumu yikadim pijamami giydim.
Bugun böyle geçmişti rabbim diyer günlerden sakinsa bizi insaallah dedim.
Her buluşmamizda bi olay oluyo çünkü yasayip görücez bakalim hayat bize ne sunucak ne getiricek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
Literatura FemininaMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...